Jump to content
  • מיני מבחן: פיגו 208 בנזין.


    yulianx

    פיגו 208 החדשה רק הגיעה לארץ, ואיך לומר המתחרות החדשות לא בדיוק ערכו קבלת פנים חמימה, להפך, צריך ממש להתבלט על מנת להיות סופר מיני טובה מאחרות, ובטח להיות מצטיינת.

    האם הפיגו אשר משווקת עם תג מחיר לא זול בכלל, יכולה להראות שלמרות שהיא החדשה בשכונה, היא לא פריירית בכלל? יצאתי לבדוק.

     

    IMG_4770.thumb.JPG.03cffeb9849f4742f980afbfd0cd7312.JPG

     

     

    שלום לך

     

    פיגו החדשה נראית מעולה, גם בכחול ובמיוחד באדום ברמת אבזור הגבוהה GT-LINE שעמדה בסוכנות.

    היא נראית מודרנית מאוד, ספורטיבית.

    כניסה לתא הנוסעים המרשים ממשיכה את הרושם החיובי, תא נוסעים ניראה מצוין, ובעל איכות חומרים טובה בשני רמות האבזור, לחיוב אפשר לציין את משענת היד בין המושבים בעלת ריפוד עבה אשר נוחה מאוד.

    אהבתי שיש תא אחסון נסגר בתחתית הקונסולה, ידנית הילוכים מעוצבת שזכורה לי מאופל קורסה, וסך הכול ההרגשה איכותית ונעימה.

     

    מעבר למושב אחורי מגלה מרווח ברכבים בינוני למדי עם מושב סביר בנוחות שלו, תא מטען עם בעל 311 ליטר אך עם סף טעינה גבוה.

     

    IMG_4769.thumb.JPG.40e9777af5297587aace577825c3246e.JPG

     

    מניעים

     

    אחת היתרונות של הרכב הוא במנוע החזק שלו 1.2 ליטר עם 130 כ"ס, התיבה היא פלנטרית בת 8 הילוכים. ואכן הביצועים מרשימים מאוד, לחיוב אני יכול לציין שיש שיפור גדול לעומת המנוע הקודם מבחינת רעידות בסרק ובהפעלת המזגן.

    המנוע מספק ביצועים טובים, אך בלחיצה חזקה על דוושת הגז לתיבה לפעמים לוקח זמן להוריד הילוך לצורך תאוצה חזקה, פחות אהבתי את הצליל של המנוע שמרגיש מחוספס ופוגע בשקט של תא הנוסעים, הבידוד עצמו בין אם רעשי כביש או רוח טוב למדי גם במהירויות של 120 וצפונה.

    נוחות הנסיעה ונוחות המושבים טובים מאוד, והרכב סופג את רוב השיבושים בצורה מעולה, זה בהחלט רכב שיקח אתכם בנוחות בנסיעות ארוכות.

    גם זווית הגלגול מתונה למדי, אשתי אשר ישבה מאחור דווקא דיווחה על חוסר נוחות מהמושב האחורי ותמיכה צדדית חסרה.

    המזגן מעולה וקירר מהר מאוד את חלל הנוסעים, גם מאחור היה נעים מאוד.

     

    אבל, וזה אבל גדול, לא הצלחתי במשך כול המבחן למצוא תנוחת נהיגה נוחה וכזאת שההגה לא יסתיר את לוח מחוונים הדיגיטלי, רק לאחר שהורדתי משמעותית את הגה יכולתי לראות את כול לוח המחוונים.

    אבל אז ההגה היה נמוך מידי ובכיכרות בעת סיבוב ההגה הידיים שלי נתקלו ברגלים. גם בתמונות ניתן לראות שקצה ההגה בדיוק מול לוח המחוונים.

     

    IMG_4767.thumb.JPG.a8f1b62f5e7b58762e0ebda413d1199c.JPG

    שיק צרפתי

     

    פיגו 208 משווקת בשני רמות אבזור בעלות מנוע בנזין:

    Premium s אשר עולה 119 אלף, וכולל אבזור מכובד כמו לוח מחוונים דיגיטלי, טעינה אלחוטית, 4 שקעי USB כאשר גם לנוסעים מאחור יש 2, בלימה אוטונומית,בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי תמרורים, מערכת שמירה על נתיב כולל היגוי אקטיבי מושבים משולבי עור ועוד.

     

    רמת אבזור הבכירה GT -LINE עולה כבר 125 אלף ש"ח ומוסיפה דברים כמו:

    זיהוי רכב בשטח מת, פסי קישוט בצבע שחור, פנסים ראשים LED, חישוקי 17” אינץ לעומת 16”, חיישני חניה קדמים גריל שונה ועוד, מושבים ספורטיבים ועוד.

    IMG_4766.thumb.JPG.8a4e7a3923ee1ed49ba0556c2df575e1.JPG

     

    סיכום

     

    פיגו 208 זהו רכב מצוין,היא נראית מעולה, חזקה ונוחה, מאובזרת טוב, סלון איכותי ויחודי.

    אבל היא לא מושלמת, היא לא מרווחת כמו חלק מהמתחרות, ההגה שמסתיר את לוח המחוונים יכול להיות בעיה רצינית לחלק מהאנשים, והמחיר.. המחיר לא זול בכלל גם לרמת אבזור הנמוכה לעומת חלק מהמתחרות, וכאשר מצמידים לזה את השם פיגו זה לא פשוט.

     

    בסופו של יום הפיגו בהחלט בין המובילות הקטגוריה, אך היא לא מתבלטת מספיק על מנת להצדיק את מחירה, במחיר נמוך יותר יש למשל את רנו קליאו RS-LINE, או ב-10 אלף פחות אופל קורסה אלגנס עם אותה חטיבת כוח, טיוטה יאריס החדשה גם כן זולה יותר, אפילו בגירסה ההיברידית שלה, כאשר רמת אבזור הבכירה של יאריס עולה כמו ה 208.

    IMG_4763.thumb.JPG.9bcea06b8e28a3287596ae01777fe317.JPG

     

     


    User Feedback

    Recommended Comments



    רכב איכותי אבל מהרושם שקיבלתי הוא רחוק מלהיות מלך הקטגוריה הבלתי מעורער כדי להצדיק את המחיר הזה, סופר מיני טובה מאוד בשוק שכבר מלא במתחרים מצויינים, מי שלא בקטע של להוסיף אקסטרה כסף על עיצוב יוכל להנות מתמורה טובה יותר לכסף פלוס חווית נהיגה דינאמית ומהנה יותר על סמך הביקורות עם האופל קורסה (שגם נראית מעולה, כמו גם הקליאו)
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לא מעניין אותם למכור את ה 208, גם בדור הקודם הם מכרו הרבה יותר 2008 מאשר 208.

    איזה עוד מכונית סופר מיני יש עם 130 כ"ס? אני לא מצליח למצוא.

    אני מתאר לעצמי שמתקשים להשיג מכוניות לישראל עכשיו בגלל הביקוש באירופה.

    שנה הבאה יביאו את ה 100 כ"ס בגרסאות בסיס בזול.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    הקורסה אלגנס בצבע לבן, פשוט ואו.

    לא יודע מה עובר על פיגו, הבנתי שהכיוון הוא פרימיום, אבל במחיר הזה?

    סופר מיני?

    😐

     

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

     עיצוב של הקורסה מוצלח מאוד, והרבה צבעים מתאימים לה.

    היום הגירסות המאובזרות עולות באזור ה115 אלף, הgs line עולה 118, והאמיצות מבקשות 120 ו 125 כמו הפיגו והגאז.

    אם כי למרות שלגאז תדמית הרבה יותר טובה אשר ל208, קשה לי לראות הצלחה לגאז, במיוחד עקב המתחרה בין טיוטה - יאריס היברידית.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    זה כבר נהיה מסורת אצל לובינסקי - מביאים דגם חדש, מתמחרים אותו גבוה ביחס למתחרות ואז לאט לאט מורידים במחיר - מאמין שזה יקרה אם עם ה-208

    עריכה אחרונה על ידי itsik170
    • רעיון טוב! 2
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לפני 11 שעות, LotusElise כתב:

    לא מעניין אותם למכור את ה 208, גם בדור הקודם הם מכרו הרבה יותר 2008 מאשר 208.

    איזה עוד מכונית סופר מיני יש עם 130 כ"ס? אני לא מצליח למצוא.

    אני מתאר לעצמי שמתקשים להשיג מכוניות לישראל עכשיו בגלל הביקוש באירופה.

    שנה הבאה יביאו את ה 100 כ"ס בגרסאות בסיס בזול.

    אין להם בכלל רכבים למכור,הביקוש באירופה כלכך חזק שלקח להם שנה וחצי להביא כמה רכבים למכירה בשוק הישראלי.

    • מעניין 1
    • רעיון טוב! 1
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    אין סיבה אמיתית למכור בזול רכב שיש ממנו כמות מוגבלת, וכרגע גם אין דגמים המיועדים לציי רכב / זולים יותר.

    יש לנו עכשיו כמה שנים טובות עם ה 208 החדשה, למי שלא דחוף לו לקנות עכשיו יכול לקנות את הקורסה המעולה שגירסת ה 100 כ"ס שלה (שהיא מצויינת לכשעצמה ולא מרגישה זולה או חלשה) בפחות מ 100.0 אש"ח, או להמתין קצת. 

     

    • אהבתי 1
    • רעיון טוב! 1
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    יכול להיות שהמחיר (המעט מופרך) והזמינות של גרסאות מאוד מאובזרות בלבד נובע מהצורך למכור את מה שנשאר מה-208 הקודמת?

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    רק בארץ מביאים דגם של שנה קודמת ומוכרים אותו כשנה נוכחית, כל דגמי 208 הדור היוצא הם בפועל שנה אחרונה ממה שמוצגים, האם יש אפשרות לראות מתי הרכב יצא מהמפעל? 

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    כל דגמי ה-208 דור קודם יוצרו ב-2019 - ד"א ההקולות שהיבואנים קיבלו ממשרד התחבורה להכיר במכונית כ"חדשה" גם אם חלפו יותר מ-12 חודשים מייצורה משחקים לטובת לובינסקי בהקשר הזה.

    סוכן המכירות מחוייב לענות לך (אם תשאל) מה מועד הייצור של האקזמפלר הספציפי שאתה מעוניין בו.

     

    לובינסקי אמנם מוכרים אם ה-208 דור ראשון כמוכונית חדשה, אך בפועל מוכרים אותה בהנחות גדולות שמגלמות את העובדה שמדובר במכונית מיושנת/דור קודם.

    • אהבתי 1
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    התמונות עושות עוול. הרכב נראה הרבה יותר טוב במציאות, בעיקר בחול ואדום.

    כמו-כן, האינטריור נראה ומרגיש איכותי ומוקפד. אהבתי את כפתורי ה"פסנתר" ששולטים על מגוון פעולות.

     

    נ.ב: כנראה שלובינסקי מאמינים ב-208, מכיוון שהגיעו לפני מס' ימים המון 208 (חשמליות + "רגילות") שמחכות למוביליות שיקחו אותן.

    עריכה אחרונה על ידי Mr_Shankly
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים




    הצטרף לדיון

    ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

    Guest
    הוסף תגובה...

    ×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

    ×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...