Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אשמח לשמוע את חוכמת ההמונים על טויוטה קורולה הא'צבק 2021 Excite Sky מנוע 1.8 היברידי


ליאב_317

פוסטים מומלצים

אני דיי נעול על הרכב הזה.

אשמח לשמוע תקלות/תופעות נפוצות ספציפית ברכב הזה, דברים שצריך לשים אליהם לב, שוב- ספציפית לרכב הזה (ככל ויש כאלה ספציפית לרכב הזה)

המון תודה מראש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שום דבר מיוחד לרכב מבחינה מכאנית.

אבל מבחינת גימורים, הפלסטיקה לא ממש טובה, קורת B נוטה לדהות ולהתקלף, גומיות האטימה בתחתית החלונות התפרקו יותר מפעם אחת, הוחלפו במסגרת אחריות.

 

הרכב חסכוני מאוד, בן המשפחה נוהג בו כ 25,000 קילומטר בשנה, מסיים אחריות בקרוב מאד. 

עריכה אחרונה על ידי zaf

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Just now, zaf כתב:

שום דבר מיוחד לרכב מבחינה מכאנית.

אבל מבחינת גימורים, קורת B נוטה לדהות ולהתקלף, גומיות האטימה בתחתית החלונות התפרקו יותר מפעם אחת, הוחלפו במסגרת אחריות.

 

הרכב חסכוני מאוד, בן המשפחה נוהג בו כ 25,000 קילומטר בשנה, מסיים אחריות בקרוב מאד. 

המון תודה על המענה המהיר והמפורט. אשים לב לגומיות האטימה.. כדי לוודא שהבנתי נכון, מדובר על הגומיות התחתונות לחלונות שבדלתות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לי כזה שנת 2020. הרכב נמוך מאוד ותנוחת הישיבה מאוד נמוכה, הוא רועש במאמץ ובעקיפות (בעיקר בגלל הגיר הרציף) שקט מאוד בנסיעה בעיר בגלל המערכת ההיברידית.

מתרסק על כבישים שלא סלולים טוב ומתנדנד בכל במפר. שים לב שהפלסטיק שמגן על הפנסים מאוד רגיש ואצלי הוא התחיל להתקלף ולהתפורר. מלבד זה אמינות של טיוטה ועלות טיפולים סבירה במוסכי היבואן

(שאחריות על הסוללה ההיברידית כל שנה מוסיפה לעלות) 

שים לב שעלות הביטוח פסיכית. אני אישית מכרתי את הרכב כי לא מצליח לעכל לשלם על טיוטה 8500 בשנה על ביטוח.

 

Not the sound of silence.🇮🇹

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, Rongaflugen כתב:

היה לי כזה שנת 2020. הרכב נמוך מאוד ותנוחת הישיבה מאוד נמוכה, הוא רועש במאמץ ובעקיפות (בעיקר בגלל הגיר הרציף) שקט מאוד בנסיעה בעיר בגלל המערכת ההיברידית.

מתרסק על כבישים שלא סלולים טוב ומתנדנד בכל במפר. שים לב שהפלסטיק שמגן על הפנסים מאוד רגיש ואצלי הוא התחיל להתקלף ולהתפורר. מלבד זה אמינות של טיוטה ועלות טיפולים סבירה במוסכי היבואן

(שאחריות על הסוללה ההיברידית כל שנה מוסיפה לעלות) 

שים לב שעלות הביטוח פסיכית. אני אישית מכרתי את הרכב כי לא מצליח לעכל לשלם על טיוטה 8500 בשנה על ביטוח.

 

המון תודה על התשובה ותודה שהארת את תשומת ליבי לנושא הביטוח, לא חשבתי שזה עד כדי כך, באמת נשמע קשה לעיכול חחח.

כשאתה כותב שהפלסטיק שמגן על הפנסים התחיל להתקלף ולהתפורר, הכוונה לפלסטיק שמגן על הפנסים הקדמיים? האחוריים?

עריכה אחרונה על ידי ליאב_317
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוץ מהדברים הרגילים (עבר ביטוחי והיסטורית טיפולים) כדאי לבדוק גם את מצב בריאות הסוללה שעלות החלפתה או תיקון של תאים עלול לעלות ביוקר.

 

  • רעיון טוב! 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, ליאב_317 כתב:

המון תודה על התשובה ותודה שהארת את תשומת ליבי לנושא הביטוח, לא חשבתי שזה עד כדי כך, באמת נשמע קשה לעיכול חחח.

כשאתה כותב שהפלסטיק שמגן על הפנסים התחיל להתקלף ולהתפורר, הכוונה לפלסטיק שמגן על הפנסים הקדמיים? האחוריים?

הפנסים הקדמיים 

Not the sound of silence.🇮🇹

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החסרון העיקרי בו לדעתי זה יחידת ההנעה, לא מרגישה ממש חזקה לעומת המתחרות וגם רועשת במאמץ, מעבר לזה הרכב סבבה בסך הכל עם איכות חומרים סבירה ואמינות גבוהה. 

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נמכרה בעיקר שנים 2019-2020. ב-2021 נמכרה כ-250 יחידות וב-2022 נמכרו 32 יחידות. לא הגיעה לכאן מאז. סה"כ יש קצת פחות מ-2000 יחידות מהדגם הזה.

  • מעניין 1

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, ליאב_317 כתב:

, מדובר על הגומיות התחתונות לחלונות שבדלתות?

אכן כן.

יוצאות ממקומן, בכל החלונות ויותר מפעם אחת. לא ברור לנו למה. הוחלפו פעמיים. הן מתעגלות בחום  (הרכב חונה בחוץ מרבית הזמן). 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לתשומת לבך שההבדל בינה לבין הסדאן אינו רק בישבן/תא מטען.

גם בסיס הגלגלים קצר יותר כך שהמרחב מאחור מצומצם יותר. 6 ס"מ, שזה לא מעט כו שזה נשמע.

מעבר למידה הקטינה יותר ייתכן שהעיצוב "אוכל" עוד קצת מהמרחב. מה שקורה לעיתים בהאצ'בקים.

 

אז אם יש צורך במקום יש לבדוק בפועל כי זה לא זהה בכלל לסדאן. 

  • מעניין 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...