Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גיר ניסאן גוק


איציקל

פוסטים מומלצים

שלום לכולם

האם חוץ מהדבר הידוע שהגיר של ניסאן גוק הוא גרוע

 ידוע שיש דגם ספציפי של הגוק 

1600 טורבו 190 כ"ס 4*4 שהגיר שלו הוא שונה ולא בעייתי ?

האם הדבר נכון ?

אשמח לשמוע מהמבינים ?

תודה רבה 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיר בדגם הטורבו זה אכן גיר שונה של אותו יצרן Jatco, גיר שנמצא ברנו פלואנס 2.0, ניסאן קשקאי 2.0 דגם ישן ורנו סניק דור 3 בנזין.

 

נחשב לאמין יותר מגיר שיש בניסאן ג'וק הרגילה אבל אני לא בטוח שזה רעיון טוב לקנות את דגם הטורבו רק בשביל לקבל גיר יותר אמין.

 

רכב טורבו שכבר קצת ישן עם מנוע שסחטו ממנו הספק גבוה אפילו במונחים של היום ויש ממנו כמות קטנה של יחידות בארץ  יכול להיות די מאתגר לתחזוקה.

 

רוצה ניסאן ג'וק אמין ולאו דווקא טורבו - תקנה את ה 1.6 הרגיל עם גיר ידני. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, Buki כתב:

הגיר בדגם הטורבו זה אכן גיר שונה של אותו יצרן Jatco, גיר שנמצא ברנו פלואנס 2.0, ניסאן קשקאי 2.0 דגם ישן ורנו סניק דור 3 בנזין.

 

נחשב לאמין יותר מגיר שיש בניסאן ג'וק הרגילה אבל אני לא בטוח שזה רעיון טוב לקנות את דגם הטורבו רק בשביל לקבל גיר יותר אמין.

 

רכב טורבו שכבר קצת ישן עם מנוע שסחטו ממנו הספק גבוה אפילו במונחים של היום ויש ממנו כמות קטנה של יחידות בארץ  יכול להיות די מאתגר לתחזוקה.

 

רוצה ניסאן ג'וק אמין ולאו דווקא טורבו - תקנה את ה 1.6 הרגיל עם גיר ידני. 

הגרסה הידנית בעלת הגיר האמין, מאופיינת במחלות אחרות? או שבאופן כללי זה דגם אמין?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב 2011 יצא דור שהיו בו תקלה תיכנונית.

התקלה תוקנה מאוחר יותר אבל לא קראו לריקול לרכבים עם הגיר עם הפוטנציאל לתקלה.

במהלך השנים הגיר שופר ועבר עדכוני תוכנה.

אבל

הגירים האלה מתחילים איתם בעיות שמתקרבים ל 200000 קמ.

בגדול גיר רציף לא מתאים ל 4x4.

התקלה בגיר גרמה לפגיעה משמעותית בשם של ניסאן למרות שהגיר שופר.

 

 

עריכה אחרונה על ידי levy
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 שעות, volo כתב:

הגרסה הידנית בעלת הגיר האמין, מאופיינת במחלות אחרות? או שבאופן כללי זה דגם אמין?

בדגם הידני לא מכרי מחלות מיוחדות, זה מנוע 1.6 שקיים בהמון דגמים של רנו ניסאן. בשביל להחליף פלגים צריך לפרק סעפת יניקה אבל זה רק פעם ב 90 אלף ק"מ.

אין מרימים הידרוולים אז יתכן שיהיה צורך בכיוון שסתומים באיזור 100 אלף ק"מ פלוס. בכללי מנוע בסדר גמור כל עוד לא פספס טיפולים והשתמשו בשמן הנכון. 

הגיר הידני גם בסדר. חוץ מזה כמו כל אוטו משומש, אין שם משהו מיוחד בדגם הידני האטמוספרי. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 30.10.2024 בשעה 08:35, BoazB11 כתב:

מכיר סובארו...? הם כנראה לא שמעו על זה.

גם לא קאן-אם ופולאריס, ובטח עוד כמה חיות שטח.

רצועת ממתכת בגיר רציף מחליקה על הקונוסים ומייצרת שבבים, השבבים לא ניתפסים ב 100% ושוחקים את השסתומים ההידראולים ואז הם לא עומדים בלחץ הנידרש.

 

הגירים האלה עם הרצועת מתכת לא בנויים לעומסים ולכן הם נימצאים בעיקר במכוניות קטנות ובינוניות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון שמוגבלים בעומסים, אבל בלי קשר ל-4X4.

בסובארו גם בדגמים הגדולים (פורסטר, אאוטבק, אבולטיס) יש גיר רציף.

לגבי השבבים, אני לא מכיר בעייה כזו.

אין הנחייה להחלפה של מסנן שמן גיר או משהו כזה

ואפילו על ההנחייה של החלפת שמן גיר כל 130K ק"מ - יש הרבה מכונאים שחולקים

ואומרים מניסיון שבסובארו עדיף לא להחליף בכלל...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 שעות, BoazB11 כתב:

נכון שמוגבלים בעומסים, אבל בלי קשר ל-4X4.

בסובארו גם בדגמים הגדולים (פורסטר, אאוטבק, אבולטיס) יש גיר רציף.

לגבי השבבים, אני לא מכיר בעייה כזו.

אין הנחייה להחלפה של מסנן שמן גיר או משהו כזה

ואפילו על ההנחייה של החלפת שמן גיר כל 130K ק"מ - יש הרבה מכונאים שחולקים

ואומרים מניסיון שבסובארו עדיף לא להחליף בכלל...

שמן גיר בכל גיר מומלץ להחליף כל 60000 קמ

ובגירים רציפים רק שמן מקורי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק, טעות שלי. התבלבל לי עם הטיימינג (כל 130K).

בכל מקרה, מכונאי שאני סומך עליו עם הרבה נסיון עם סובארו, ממליץ שלא להחליף,

במיוחד ברכב עם הרבה ק"מ ושנים שלא בוצעה החלפה בעבר.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...