Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גיר מחליק? - קרוז 2013 1.8


מעבר לפיתרון נפתר ע"י משה63,

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, הרכב עם 150K

ביומיים האחרונים מתרחשת תופעה מוזרה.

הילוך D לא משתלב ל N ולא ל R, 

צריך קודם להעביר ל P ואחרי זה ניתן להעביר ל R או ל N.

אם אני מנסה להעביר ל N או ל R מדרייב, זה מראה שהרכב לא בהילוך (כאילו בין המצבים)

מרגיש שהידית לא מצליחה להיכנס לניוטרל או רוורס (היא כן זזה בחופשיות).

 

זה נקרא גיר מחליק? מה יכול לגרום לזה?

 

תודה

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם

לא, גיר מחליק זה כשאתה נותן גז והסל"ד עולה בלי שהרכב מאיץ תוך כדי נסיעה.
יש לך כנראה בעיה בבורר ההילוכים של הגיר האוטומטי.
החלק לא יקר https://www.ebay.com/itm/256145962942
ולא קשה להחליף לבד - 


 

  • אהבתי 1

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

 

בתאריך 28.7.2024 בשעה 11:14, elibaba כתב:

לא, גיר מחליק זה כשאתה נותן גז והסל"ד עולה בלי שהרכב מאיץ תוך כדי נסיעה.
יש לך כנראה בעיה בבורר ההילוכים של הגיר האוטומטי.
החלק לא יקר https://www.ebay.com/itm/256145962942
ולא קשה להחליף לבד - 


 

 

עדכון: הוזמן החלק (מהלינק) והוחלף הבורר, הבעיה עדיין קיימת.

 

העברת הילוכים לא חלקה (הכוונה המוט לא נכנס להילוך, צריך לדחוף יותר חזק), לדוגמא מניוטרל לרברס צריך לעלות את המוט מעל הרברס (כלומר P) ואז להוריד חזרה לרברס.

מD לניוטרל צריך ממש לדחוף חזק את המוט למעלה, או להעביר לרברס ולהוריד לניוטרל

כלומר הבעיה היא בהעלאת המוט למעלה בהילוכים ולא בהורדה כלפי מטה.

 

מה זה עוד יכול להיות?

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם (נערך)

היה לי קרוז 2011, הראש של החוט שמגיע מהידית לבורר ההילוכים בגיר עצמו נשחק, ולאחר כמה שבועות הוא גם נשבר (הוא עשוי מפלסטיק)

יכול להיות שזו הבעיה גם אצלך

זה נמצא במכסה המנוע ואפשר לראות את זה כשמזיזים את הידית (אם מישהו יושב ברכב ומזיז את הידית ואתה מול מכסה המנוע הפתוח תראה חוט שנמשך ומסובב את הבורר)

אם זו הבעיה תטפל בה מהר, שלא תיתקע באיזה חניון בלי יכולת לעשות רוורס

(כשזה קרה לי זה נתקע על R הזמנתי מישהו שחיבר את זה עם חוט ברזל כדי שאוכל להעביר ל-D)

עריכה אחרונה על ידי אלעדית
פורסם
לפני שעה, אלעדית כתב:

היה לי קרוז 2011, הראש של החוט שמגיע מהידית לבורר ההילוכים בגיר עצמו נשחק, ולאחר כמה שבועות הוא גם נשבר (הוא עשוי מפלסטיק)

יכול להיות שזו הבעיה גם אצלך

זה נמצא במכסה המנוע ואפשר לראות את זה כשמזיזים את הידית (אם מישהו יושב ברכב ומזיז את הידית ואתה מול מכסה המנוע הפתוח תראה חוט שנמשך ומסובב את הבורר)

אם זו הבעיה תטפל בה מהר, שלא תיתקע באיזה חניון בלי יכולת לעשות רוורס

(כשזה קרה לי זה נתקע על R הזמנתי מישהו שחיבר את זה עם חוט ברזל כדי שאוכל להעביר ל-D)

 

זה הטבעת שמזיזה כשאני מזיז את הגיר, היא לא הדוקה, הקוטר שלה רחב קצת, יכול להיות שזו הבעיה? או ככה זה מתוכנן להיות?

WhatsApp Image 2024-09-06 at 12.17.24.jpeg

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם (נערך)
לפני 16 דקות, משה63 כתב:

ממש לא צריך להחליף את הכבל אפשר לשים פלסטיק חדש עולה כמה גרושים בעלי . יש לי כאלה מוזמן לקחת אחד

 

image.png.1b665fd6bcf1b1f4205827ce2c372fa5.png 

 

משהו כזה? זה מסובך להתקין רק את הפלסטיק? או מצריך מוסך?

 

עריכה: אולי משהו כזה?

 

ראיתי עוד משהו, זה לדוגמא:

 

עריכה אחרונה על ידי Shaike.Zam

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

  • פיתרון
פורסם (נערך)

אתה צריך רק את פלסטיק קטן שהפין נכנס בתוכו. עבודה של 3 שניות. בקרוז שלך  החלק נראה  ככה כמו בתמונה. יש לי כאלה אם תרצה לבוא לקחת (קריות) בשמחה

 

IMG-20240906-WA0020.jpg

עריכה אחרונה על ידי משה63
  • אהבתי 3
פורסם

אשמח להגיע לקחת, שלחתי הודעה בפרטי

 

בנתיים עשיתי את האילתור הזה

WhatsApp Image 2024-09-06 at 15.44.42.jpeg

  • רעיון טוב! 1

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...