Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מוסך גשר כרמיאל- המלצה לכל בעלי מאזדה ופורד


print
שימו לב! השרשור הזה בן 323 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כולנו טורחים וכותבים ביקורות וחוות דעת במקרים בהם חווינו שירות גרוע אך לרוב כשאנחנו חווים שירות טוב ומקצועיות אנחנו מתקשים לטרוח ולכתוב על חווית השירות הטובה.  אז הפעם החלטתי לטרוח ולכתוב חוות דעת על שירות שקיבלתי במוסך. 

 

רכב באחריות, כל פעם שניגשתי למוסך במסגרת זו להתלונן על משהו לא תקין התקשתי לקבל שירות טוב (כנראה הרווחיות יותר על לקוחות משלמים ולא על רכב באחריות).  זאת ועוד, באף טיפול לא אבחנו תקלה או פגם שהאחריות מכסה, מוצאים רק בלאי שהלקוח משלם עליו (בתקופת האחריות אף פעם לא מוצאים תקלות/פגמים שתחת אחריות ולאחר שהאחריות פגה  לא מפסיקים למצוא תקלות).

 

לפני כחצי שנה הרכב עבר טיפול, בקשתי שיבדקו לפני תום האחריות אם יש משהו להחליף ונאמר שהכל תקין. לאחר חודש בדקתי היטב את הרכב ומצאתי תקלה שכל בר דעת יכול למצוא ולאבחן ושהמוסך לא אבחן (מעניין למה...). רק לאחר שחזרתי והצבעתי על התקלה התבקשתי לקבוע תור לטיפול בבעיה. 

 

לי נמאס משירות כזה אז בדקתי ובדקתי... ושמעתי על מוסך מורשה גשר בכרמיאל.  איזה כיף של מוסך. נקי, מבריק, מאיר מנהל המוסך אדם ערכי ואדיב. ואיך המקצועיות? כמה רמות מעל המתחרים. אבחן את התקלה בקלות, ועוד כמה תקלות נוספות. הזמין חלפים והכל בקלילות, בחוש הומור ובנועם.  תענוג.

לכל בעלי פורד ומאזדה, ממליץ מאוד (שווה הגעה מרחוק. גם אני הגעתי מרחוק-שעה נסיעה).

מומלץ!!!

 

ברגע שנעודד ונתגמל שירות ומקצועיות בסוף אנחנו כלקוחות נרוויח מזה.   

עריכה אחרונה על ידי print
  • אהבתי 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...