Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השכרה: יונדאי i20 2021 - הדור לפני אחרון, או פיג'ו 208 2021 הדור לפני אחרון?


Coresh
שימו לב! השרשור הזה בן 1224 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כאמור בשניהן מדובר בדור אחד לפני האחרון, כלומר לא זה עם הצורה החדשה.

היונדאי ברמת גימור Intense עם כ-2,000 ק"מ בלבד. 

יתרונות - הרכב נראה בפנים יחסית יותר מודרני ביחס לפיג'ו, עם מערכת מולטימדיה טובה יותר ומסך גדול יותר, לוח שעונים נוח יותר, מצלמת רוורס טובה מאוד, בידוד רעשים טוב מאוד.

חסרונות - משענת מושב צרה  יחסית באיזור הצלעות, והמושב עצמו נוקשה יותר. אין בלימת חירום אוטונומית, אין קיפול מראות אוטומטי, רק חלון הנהג אוטומטי, כל השאר דורשים לחיצה מתמשכת להורדה או העלאה, אין משענת יד, אין מראה שמתכהה אוטומטית נגד סינוור, יש קודנית, מנוע 1.0 ליטר עם כ-100 כ"ס וכ-17 קג"מ.

 

הפיג'ו ברמת גימור ACTIVE עם כ-17,000 ק"מ  ועבר כבר לא מעט ידיים. 

יתרונות - מושב יחסית רך נוח יותר, משענת מושב רחבה יותר באיזור הצלעות - אבל באופן כללי המשענת עדיין לא נוחה בצורה מושלמת. בלימת חירום אוטונומית, קיפול מראות אוטומטי, כל החלונות אוטומטיים, משענת יד, מראה שמתכהה אוטומטית נגד סינוור, אין  קודנית, מנוע 1.2 ליטר עם 110 כ"ס וכ-20 קג"מ.

חסרונות- פנים הרכב נראה בפנים מיושן מאוד בעיניי, אין מצלמת רוורס או חיישני רוורס, מערכת מולטימדיה נוראית, לוח שעונים פחות טוב משמעותית מהיונדאי, והגה שצריך להיות מתחת ללוח השעונים כדי שלא יסתיר אותו, בידוד רעשים פחות טוב משל היונדאי.

 

המושבים של שניהם לא נוחים לי לגמרי, היונדאי פחות נוח משל הפיג'ו.

למרות היתרונות של הפיג'ו - בעיקר הבלימה האוטונומית, אני עדיין מתלבט בינה לבין היונדאי שמרגיש חדש יותר בנהיגה בו, ונראה מודרני יותר בעיניי.

במה אתם הייתם בוחרים?

עריכה אחרונה על ידי Coresh
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אישית אני מעדיף את ה208, הגיר לדעתי במצבים מסוימים חלק יותר ולי היא נוחה יותר.

עניין לוח שעונים יכול להיות דיל ברייקר, אם מסתיר לך אני מציע לוותר הפיגו.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני דווקא מעדיף את היונדאי אם מדובר על הפיזו מהדור הקודם (למרות שלמיטב ידיעתי הפיזו מהדור העדכני הגיע במהלך 2020 כך שאם אתה כותב 21 מניח שזה הדגם החדש) 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא הכסא של הפיג'ו יותר נוח לי. 

היתרון בעיניי הוא שהיונדאי נראה לדעתי טוב יותר מבחוץ מזה (פחות חשוב לי), יותר מודרני, מרווח ונעים מבפנים, עם מערכת מולטימדיה טובה יותר, לוח שעונים טוב יותר, ובידוד רעשים טוב יותר מה-208. הוא גם חדש יותר - עם 2400 ק"מ לעומת 17 אלף של הפיג'ו. 

הבעיה ביונדאי היא מחסור באבזור ומושב פחות נוח. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נידמה שאתה מבין את היתרונות וחסרונות של הרכבים הללו, אבל נוחות נסיעה זה פרמטר מאוד חשוב לדעתי, יותר מסלון מודרני או מראה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הייתי קונה את ה INTENSE, זה דגם שהולך לצי רכבים וחברות השכרה וכל זה (אלמלא אתה מקבל את זה באמת במחיר שווה), שווה לשקול 0 קילומטר גם אם ההפרש קטן לדגם PRIME/PRIME PLUS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1224 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...