Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2034 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז נניח בצד כרגע את עניין התשלום לחב" הסלולר,[170 לשנה], איזה יתרונות יש למערכות הללו?

כרגע אני עם מע" מולטימדיה עם סים, ויש בה הכל. גם לא יצא לי לנצל את ה-20% ממה שמותקן שם.

מה אני מפספס? או מפסיד?

אני שואל ברצינות. למה כולם עפים על זה?

פורסם

הממשק יותר מותאם לרכב,אייקונים גדולים ,יותר נוח מאשר להתעסק עם ממשק של אנדרואיד סטנדרטי בזמן נהיגה.
אם יש לך כבר מערכת לא הייתי רץ להחליף רק בגלל זה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

מהעובדה הפשוטה שאף אחד לא מתעסק לך ברכב עם התקנות מקומיות, אתה לא נתקע עם גרסת אנדרואיד אחת, וזה plug and play. 

אנדרואיד אוטו אלחוטי מבטל את היתרון של המערכת המובנית, כאשר לא צריך לחבר את הפלאפון. 

מה שמשאיר למערכת בהתקנה מקומית את היתרון של אי שימוש בפלאפון בלבד. 

פורסם

אנדרואיד אוטו זה סוג של ממש מינימאלי שנותן לך את הדברים העיקריים שאתה צריך ובלי כל מיני שטויות לא רלוונטים.

כך בחשבון שגם דברים שאולי תרצה בהם יהיהו רלוונטים רק למולטימדיה ( כגון יוטיוב , אפליקציות למינהם כמו פייסבוק, אינסגרם וכו..

×
×
  • תוכן חדש...