Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תחבורה חשמלית אישית- משתמשים/לא? דעות אישיות ותובנות?


Pika007
שימו לב! השרשור הזה בן 1334 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

גר בתל אביב, רוכב המון על קורקינטים חשמליים (השכרה). משהו כמו 20-40 נסיעות בחודש תלוי בחודש.

חייב לומר שבתוך תל אביב אני מרגיש די בטוח עם הקורקינט, על נתיבי אופניים איפה שיש ועל הכביש איפה שאין. הנהגים פה התרגלו לקורקינטים ולאופניים והכבישים מוצפים בהם.

לעומת זאת ברגע שאני עובר את הגבול לרמת גן זה הוך להיות פחד אלוהים.

בתוך תל אביב הקורקינטים החשמליים עדיפים על רכב, באבל, אוטובוסים וכו' בכל אספקט. אפילו בגזרת המחיר ברגע שמשתמשים קבוע יודעים למקסם את זה. נסיעות קצרות מאוד לוקחים ווינד כי אין עלות פתיחה. בליים יש לי ״מנוי״ ואז כל נסיעה של עד חצי שעה יוצאת ממש זול.

 

 

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברגע שהתקבל התקדים שאופניים חשמליות\קורקינטים הם כלי רכב+התנהגות משתמשי הדרך, מהווים בשבילי סיבה מספקת בשביל להימנע משימוש בכלים כאלו.

דרישה בסיסית זה אוטוסטרדות לאופניים אבל לא נראה ששרת התחבורה מירי רגב תעשה עם זה משהו.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...