Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה בקודן - רנו קנגו 2007


שמואל מירזאזדה
שימו לב! השרשור הזה בן 2403 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ישלי בעיה בקודן ברכב

 

הקודן עובד ומתפקד אבל כאשר אני מכניס את הקוד הנכון הקודן נותן ציפצוף של אישור שהקוד נכון אבל הלוח שעונים לא מקבל את האישור מהקודן והאור בלוח שעונים ממשיך להבהב ולא נותן להניע.

 

מה עושים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישלי בעיה בקודן ברכב

 

הקודן עובד ומתפקד אבל כאשר אני מכניס את הקוד הנכון הקודן נותן ציפצוף של אישור שהקוד נכון אבל הלוח שעונים לא מקבל את האישור מהקודן והאור בלוח שעונים ממשיך להבהב ולא נותן להניע.

 

מה עושים?

נשמע כמו שיחידת פיקוד של הקודן לא מוציאה אות נכון במוצא ולא מנטרלת את המשבת של הסוויץ'.

עצתי לך ברכב שנת 2007 שכבר לא שווה המון לפרק את המשבת מהסוויץ', זה די פשוט פתח את המכסים סביב ההגה וחפש יחידה שחורה עם שני חוטים המולחמים לחוטי הסוויץ'. אם החוטים מולחמים במקביל אחד לכל חוט של הסוויץ', נתק את היחידה השחורה מהקונקטור והרי לך רכב כמו במקור מניע בנגיעה. אם הם מחוברים בטור תצטרך לנתק ולגשר את החוט שחתכו והם מחוברים אליו בקצותיו.

חוסך כאב ראש בכל התנעה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע כמו שיחידת פיקוד של הקודן לא מוציאה אות נכון במוצא ולא מנטרלת את המשבת של הסוויץ'.

עצתי לך ברכב שנת 2007 שכבר לא שווה המון לפרק את המשבת מהסוויץ', זה די פשוט פתח את המכסים סביב ההגה וחפש יחידה שחורה עם שני חוטים המולחמים לחוטי הסוויץ'. אם החוטים מולחמים במקביל אחד לכל חוט של הסוויץ', נתק את היחידה השחורה מהקונקטור והרי לך רכב כמו במקור מניע בנגיעה. אם הם מחוברים בטור תצטרך לנתק ולגשר את החוט שחתכו והם מחוברים אליו בקצותיו.

חוסך כאב ראש בכל התנעה...

 

קצת מסובך לא? לפרק הכל? ואם אני יגע בכבל לא נכון? ואם זה לא הבעיה בזה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תנסה עם מפתח שני אם יש לך, יכול להיות שזה הצ'פ במפתח שלא תקין.

 

איזה צ'יפ במפתח ואיך קודן קשור למפתח אם הרכב צריך לקבל אישור מהקודן עוד לפני שמכניסים את המפתח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נורה אדומה של אימובלייזר בלוח שעונים מהבהבת בקצב מהיר = אין קריאה של הציפ' במפתח.

 

 

יכול להיות שזה קודן (בהרבה התקנות הוא מנתק את האנטנה של אימובלייזר), יכול להיות שזה הציפ' עצמו במפתח.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סבלתי מאותה תופעה לפעמים האוטו לא היניע לאחר הכנסת הקוד בקודן.באותם מיקרים הייתה נשארת נורית מנעול בלוח השעונים.לאחר משחק עם המפתח סגירה ופתיחה מספר פעמים נורית המנעול הייתה כוביית והאוטו היה מניע.לבסוף נותק הקודן המקולל שאכן היה מחובר בטור לאנטנה של האימובילייזר התופעה נעלמה והאוטו מניע מייד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2403 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...