Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     


ysharon
שימו לב! השרשור הזה בן 2426 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הרכב עשה 19,000 אלף ק"מ בממוצע לשנה, זה בהחלט סביר וגם המחיר נשמע בסדר.

להגיד לך שהייתי הולך על זה? לא יודע. בכל זאת, הרכב 11 שנים על הכביש ואין לדעת מה יוליד יום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בהמשך להמלצות שקיבלתי מכם אשמח לדעת האם רכב שמצאתי (כמובן שאעשה בדיקה מסודרת) מספיק טוב בהתייחס לתקציב:

שברולט אופטרה

שנת 2004

90,400 ק"מ

טסט עד 02/18

יד 1

עלות: 6000 ש"ח

 

אני מאוד מודה לכם על העזרה, לא מובן מאליו.

 

האופטרה רכב זבל.

 

היונדאים עדיפות עליו.

 

הנתונים נשמעים מעולה וגם העובדה שמדובר ביד 1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי מחפש את הרכב הנפוץ ביותר שאפשר למצוא. זה יצמצם למינימום את עלויות האחזקה (ויהיו כאלה).

 

אקסנט בחירה טובה, גם אלנטרה. גטס אפילו יותר, אם כי היא תהייה ממש צפופה עבור 5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם בהתלבטות לגבי קניית רכב באזור ה 6500ש"ח ואני לא מצפה למכור אותו בסופו של דבר.

אני מצפה לנסוע 50ק"מ ביום, 5 פעמים בשבוע וזהו.

כמו בכל דבר בחיים יש סיכון, אם אם אני ישקיע עוד 10 או עוד 20 אלף ברכב חדיש יותר אז אני אצטרך כבר לשלם על בדיקה במכון, וגם לשלם על מקיף וגם ברכבים כאלה יש בלאי ואתה עלול ליפול על רכב שגם בו תצטרך להחליף דברים.

בסופו של יום זה עניין של מזל, אני לפני 10 שנים עשיתי טעות קשה שקניתי פיאט אונו 94 ב 6500ש"ח איך שהשתחררתי מהצבא.

הרכב הזה שתה לי כסף, החלפתי בו מלא דברים עד שבסוף גנבו לי אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רוצה לבאס אתכם, אבל יש (לדעתי) הבדל משמעותי נוסף בין רכב בכמה אלפים לרכב ב-20-30 אלף, והוא איך מתייחס אליו הבעלים הנוכחי שלו ולמה הוא מוכר אותו.

 

רכב בכמה אלפים כבר נחשב ל"גרוטאה", ולרוב מקבל טיפול בהתאם. מכיוון שבין כה וכה המחיר שלו נמוך, הבעלים פחות חושב על המכירה העתידית, והיא לא מהווה גורם שמעודד אותו לשמור על הרכב.

 

רכב ב-20-30 לרוב עדיין נחשב ל"רכב", ולכן הבעלים יטפל בו בצורה מסודרת יותר.

 

בנוסף, מי שמחזיק רכב ששווה כמה אלפים ומרוצה ממנו לא ימהר למכור אותו. בסיכוי סביר, המוכרים הם אלו שהתייאשו מהרכב.

 

תמיד יש יוצאים מהכלל, אבל הם מיעוט.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכן יש עדיפות לרכב שהוא יד 1 לדגומא או רכב שהרבה זמן אצל הבעלים שלו - כי בעיניו הרכב עדיין הוא אותו הרכב שהוא הוציא מהסוכנות. בדרך כלל הם גם מטופלים לזמן ארוך יותר במוסכים מורשים ובצורה קפדנית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה נכון, אבל לרוב אנשים כאלו יבקשו פרמיה על זה שהם יד ראשונה, לפעמים הפרמיה הזו יכולה להקפיץ אותך שנתיים שלוש קדימה. דילמה.

 

ד"א, יש עכשיו למכירה בפורום פיג'ו 306 שנת 2000 של מלטבשי, שנשמעת על פניו מתוחזקת להחריד. החיסרון העיקרי שלה, מעבר לגיל, זו הבטיחות הלא ממש קיימת. אבל למי שמחפש רכב נוסע בכלום כסף לזמן מוגבל אולי זו אופציה.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חזרתי לא מזמן מלראות אקסנט 2004 ולמרות ההצהרות של הבעלים שהרכב בובה, גיליתי רכב במצב שונה לגמרי.

החלון האחורי הימני לא עובד וגם הנעילה של הדלת צריכה להתבצע באופן יסודי.

בבדיקת שמן גיר, כבר נוטה לשחור ויש חוסר רציני בזה

מלא סימני שמן מסביב למנוע וממש כמה טיפות על האספלט מתחת לרכב.

המדיד של הזמן מראה על חצי

בהתנעה של הרכב ובעת לחיצה על דוושת הגז למשך כמה שניות יוצא עשן לבן

בנסיעה של 2 דקות הרכב נכבה פעמיים.

בנסיעה, מרגישים בחלק האחורי של הרכב קפיצות של ציוד ורעשים

 

ברוב הרכבים שבדקתי - שנתונים 2002-2004 הרגיש שהרכבים לא סוחבים, בלויים, מלא רעשים מכיוון הגלגלים וכו

 

שיקול רציני אם לשים 5-6 על רכב שכנראה ילך לפח אחרי זמן לא מועט או להשקיע עוד עשר-עשרים בשביל רכב יותר ...

 

כל זה נותן הרגשה לא טובה לגבי קניית רכב בשנתון הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר להמליץ לך להפסיק?

 

הצרפתיה ההו-כה-מורכבת שלי (c5) אמנם חדשה בשלוש שנים, אבל לא סובלת מתקלות כאלו (פרט לחלון אחד שעושה בעיות, יטופל בכניסה הבאה למוסך).

 

כאילו, בין כה וכה אתה קונה רכב שיצריך תחזוקה. בוודאות תיכנס איתו למוסך יותר מפעם בשנה לטיפול שנתי. אז מה העדיפות ליפניות וקוריאניות? הבטיחות הנמוכה? זה שהן ישנות יותר בכמה שנים טובות מרכבים אחרים באותו תקציב?

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר להמליץ לך להפסיק?

 

הצרפתיה ההו-כה-מורכבת שלי (c5) אמנם חדשה בשלוש שנים, אבל לא סובלת מתקלות כאלו (פרט לחלון אחד שעושה בעיות, יטופל בכניסה הבאה למוסך).

 

כאילו, בין כה וכה אתה קונה רכב שיצריך תחזוקה. בוודאות תיכנס איתו למוסך יותר מפעם בשנה לטיפול שנתי. אז מה העדיפות ליפניות וקוריאניות? הבטיחות הנמוכה? זה שהן ישנות יותר בכמה שנים טובות מרכבים אחרים באותו תקציב?

 

 

זה מזכיר לי חיפוש רכב שעשיתי לפני 6 שנים שלקחתי פזו 206 שנת 2003 לבדיקה וחשכו עיניי.

גם תדפיס הטיפולים שעשתה לרכב שהיא הציגה היה בעל מספר עמודים.

 

אין שם לטוב לצרפתיות וכנראה בצדק.

 

אתה רוצה להגיד לי שעדיף לקחת C5 שנת 2006/7 ? האם החלפים זולים כמו באקסנט? לא חושב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא.

 

אני באמת מחזיק c5 2007, רציתי להדגיש שאפילו רכב סופר מסובך (לכאורה) יכול להיות אמין בצורה סבירה לשימוש יומיומי.

 

אבל כן הייתי ממליץ לך לחפש 307 או אפילו c4 חדשות יותר בכמה שנים.

 

זה לא שהן יהיו נקיות מתקלות, אבל מכיוון שגם אקסנט 2004 לא, לפחות תרוויח רכב בטוח, איכותי וחדש יותר.

 

ספציפית שני הדגמים האלו סבירים יחסית. יהיו לך מספיק חלקים תחליפיים ו/או משופצים ומוסכים מתמחים שיוזילו לך עלויות.

 

כמובן שעדיין צריך לבחור בפינצטה רכב שמור ומטופל, וצריך גם קצת מזל, אבל הסיכוי למצוא מישהו שטיפל בצורה סבירה ברכב בן 10 גבוה יותר מהסיכוי למצוא מישהו שטיפל בצורה סבירה ברכב בן 15.

 

מצד שני, אם אתה לא צריך משפחתית, יונדאי גטס כנראה תהיה בחירה טובה יותר (לפחות מבחינת אמינות).

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא.

 

אני באמת מחזיק c5 2007, רציתי להדגיש שאפילו רכב סופר מסובך (לכאורה) יכול להיות אמין בצורה סבירה לשימוש יומיומי.

 

אבל כן הייתי ממליץ לך לחפש 307 או אפילו c4 חדשות יותר בכמה שנים.

 

זה לא שהן יהיו נקיות מתקלות, אבל מכיוון שגם אקסנט 2004 לא, לפחות תרוויח רכב בטוח, איכותי וחדש יותר.

 

ספציפית שני הדגמים האלו סבירים יחסית. יהיו לך מספיק חלקים תחליפיים ו/או משופצים ומוסכים מתמחים שיוזילו לך עלויות.

 

כמובן שעדיין צריך לבחור בפינצטה רכב שמור ומטופל, וצריך גם קצת מזל, אבל הסיכוי למצוא מישהו שטיפל בצורה סבירה ברכב בן 10 גבוה יותר מהסיכוי למצוא מישהו שטיפל בצורה סבירה ברכב בן 15.

 

מצד שני, אם אתה לא צריך משפחתית, יונדאי גטס כנראה תהיה בחירה טובה יותר (לפחות מבחינת אמינות).

 

אני מחפש משפחתיות

יש לסיטרואן חנות חלפים זולה ? אני בדרך כלל קונה את החלפים ומביא למוסך

 

יונדאי גטס מבחינת דלק ובטיחות על הפנים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני פחות מבין בזה, אבל מלטבשי (חפש יוזר כזה בפורום) יוכל לעזור לך. להבנתי הוא מביא חלקים ממישהו בפולין.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2426 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...