Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מובילי קליפר+ הגומיות הפנימיות- איזה גריז לכל אחד מהם?


Max.M
שימו לב! השרשור הזה בן 2630 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש גם שלישיה בכמות קטנה יותר 70 גרם כפול 3.

מאנגליה וזה רק 50 ש"ח לשלושתם.

 

רק שאלה - מה השימוש של הליטיום?

 

s-l1600.jpg

 

 

http://www.ebay.com/itm/141902037618?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

השאלה שמעניינת אותי גם... האם בין הגומיה לבין הבית שלה בקליפר יש טעם לשים גריז כלשהוא?

 

אין צואך לשים גריז בין הגומיייה לבין הקאליפר. את הגריז שמים רק על המובילים או בתוך הגומייה בה הם נעים וכמובן בגב הרפידות וברגליים שלהם.

לגבי הרגולאז בגלל שמדובר במנגנון תבריגי שמסתובב והוא לא חווה חום בטמפרטורה מאוד גבוהה אז או שתעזוב אותו בשקט או שתשים מעט גריז רגיל...אני אישית רק בודק שהוא יישאר נקי ולא מגרז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת?

 

מעולם לא שרקו לי הבלמים גם לפני הגריז .

 

האם יש צורך לגרז את הגומיה של המוביל בצד החיצוני שלה? בצד שנבלע בקאליפר?

 

ישנם רכבים שבהם כאשר תקנה רפידות איכותיות אתה תקבל אותם עם פחיות איכותיות שעשויות לא סתם ממתכת אלא יותר בכיוון של קרבון קשיח כזה שתפקידם למנוע את הרעשים של השריקות כך שללא גירוז גם לא יופיעו רעשים. כמובן שיש צורך לנקות הייטב את הליכלוך המצטבר על הקאליפר לפני הרכבת הרפידות החדשות. במובילים בלי קשר כדאי לשים גריז לציפה חלקה של הקאליפר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רצוי מאוד שלא לפתוח כלל את הגומיות של המובילים כאשר מטפלים בבלמים ואז לא נדרש לגרז כלום, הגריז הסליקוני המקורי מחזיק לכל אורך חיי הקליפר.

אם חוששים שהגריז הקיים הזדהם עם גריז לא מתאים או לכלוך עקב גומיה שלא ישבה במקום , תוצאה של שירות בלמים קודם, יש לנקות את הגריז הישן לחלוטין ולשם גריז סיליקוני במשורה.

יותר מידי גריז יפריע לפעולת הציפה של הקליפר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דניאל,

עד היום בכל הסטים של הרפידות שקניתי הגיעו עם גומיות למובילים. והייתי מחליף אותן .

 

העניין הוא שיש לי מובילים חדשים, מאמין שלא יגיעו מגורזים (או שכן?) כמובן מדובר במקוריים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דניאל,

עד היום בכל הסטים של הרפידות שקניתי הגיעו עם גומיות למובילים. והייתי מחליף אותן .

 

העניין הוא שיש לי מובילים חדשים, מאמין שלא יגיעו מגורזים (או שכן?) כמובן מדובר במקוריים.

זה חריג, בדרך כלל יש רפידות אולי פחיות ולפעמים גם גריז נחושת.

אישית ברכב שאני יודע שלא נגעו במובילים אך פעם גם אני לא נוגע, רק מוודא תנועה חלקה של הקליפר על המובילים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיע הסט, מקורי לגמרי.

 

4 גומיות, 4 מובילים.

 

גריז סגול לדעתכם מספק?

 

עדיף למרוח על הבורג או בתוך הגומיה? כמות קטנה יחסית נכון?

20170221_190606.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2630 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...