Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3512 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בן 22 עם ותק של 5 שנים, לא היו לי תאונות או שלילות ואני הנהג היחיד שנוהג באוטו. כשבאתי לבטח את האוטו ביקשו ממני לשלם:

ביטוח חובה 2700 שקל

ביטוח צד ג 2200 שקל

השתתפות עצמית 1200 שקל

 

האם המחיר של צד ג והשתתפות עצמית הגיוני?

וחוץ מזה, השתתפות עצמית לא משלמים רק אם יש תאונה?

פורסם

נכון, השתתפות עצמית משלמים רק כאשר יש תאונה באשמתך. אבל מראש מודיעים לך מה גובה ההשתתפות. מדוע רק צג ד' ולא מקיף? מדובר ברכב ישן?

תיקח עוד כמה הצעות מחיר מחברות שונות. צד ג' נראה לי קצת גבוה, השתתפות לא משהו חריג, אבל אולי תמצא יותר זול.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

איזה רכב זה? חובה יחסית יקר.

וגם את עלות השתתפות העצמית תנסה להוריד.

Hyundai Kona 2023 1.6T

 

I did not lose my mind, it was mine to give away

פורסם
נכון, השתתפות עצמית משלמים רק כאשר יש תאונה באשמתך. אבל מראש מודיעים לך מה גובה ההשתתפות. מדוע רק צג ד' ולא מקיף? מדובר ברכב ישן?

תיקח עוד כמה הצעות מחיר מחברות שונות. צד ג' נראה לי קצת גבוה, השתתפות לא משהו חריג, אבל אולי תמצא יותר זול.

כן האוטו ישן. אבל למה סוכן הביטוח ביקש ממני להביא לו את ה1200 של ההשתתפות עצמית במזומן? נראה לי אני צריך לשאול אותו

איזה רכב זה? חובה יחסית יקר.

וגם את עלות השתתפות העצמית תנסה להוריד.

פוקוס 2002

פורסם
כן האוטו ישן. אבל למה סוכן הביטוח ביקש ממני להביא לו את ה1200 של ההשתתפות עצמית במזומן? נראה לי אני צריך לשאול אותו

 

פוקוס 2002

סכום ביטוח החובה לא ריאלי... קבל הצעות נוספות

 

וכמו שזה נשמע הסוכן ביטוח הזה רמאי וגנב.

השתתפות עצמית משלמים רק במקרה של הפעלת ביטוח במקרה של תאונה/התנגשות/נזק, ובטח לא מראש.

Hyundai Kona 2023 1.6T

 

I did not lose my mind, it was mine to give away

×
×
  • תוכן חדש...