Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה חמה על מכון גירים אוטומטיים (איזור הצפון)


Citroën Visa
שימו לב! השרשור הזה בן 2848 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני כחודשיים הדרדר המצב המכאני של הגיר באוקטביה דיזל 04 שבבעלותי לאחר 239,000 ק"מ.

יש לציין כי עוד במעמד קניית הרכב הבחנתי כי הגיר נפתח בשלב כלשהו בחייו ע"י מכונאים חובבנים במיוחד

שהותירו אותו ללא אטמים, עם שני קולרים בהרכבה חובבנית שלא להגיד רשלנית, חוסרים בברגים ואילתורים משונים,

דבר שנלקח בחשבון לפני שקניתי את הרכב, כך שלא מדובר בהוצאה שנפלה עליי כרעם ביום בהיר.

כשמצבו כאמור הדרדר - החל לדפוק, להחליק, להשתהות ולזרק שמן מהנשם בקביעות.

נכנסתי לאבחון באביר הגיר בקיבוץ רמת השופט הנמצא בסמוך לצומת אליקים ולאחר פירוק של הקרטר

נמצאו גראדים צפים בשמן ועל המגנט. לאחר ניקוי, איפוס תכנה ותשלום זעום וסביר בהחלט בהתחשב

במחיר שעת עבודה + פירוק והרכבה הגיר התנהג טוב יותר, אך נאמר לי כי יתכן והגיר יזדקק לשיפוץ בקרוב.

מאחר והרכב עושה בשבוע כ-1000 ק"מ לערך החלטתי לשפץ את הגיר לאחר כשבועיים

ולא להסתכן ולנסוע איתו במצבו הנוכחי, ולאחר שהדפיקות וההחלקות הפכו בלתי נסבלות, מה עוד שנזילת השמן מהנשם לא פסקה, משמע הגיר מתחמם.

 

בבדיקה טלפונית מול מכוני גירים ומוסכים באיזור הצפון והמרכז, כאלו ששמם הואדר כאן בפורום פעמים רמות קיבלתי תשובות שנעו בין

"אני לא מתעסק בגירים האלה" ל-"10 אלף מינימום", הכנסתי את הרכב לשיפוץ גיר באותו מכון בו אובחן.

מעבר לעובדה כי המחיר אותו העריך בעל העסק בטרם תחילת העבודה היה תואם למחיר הסופי והסתכם בקרוב לחצי מהמחיר עליו דיברו שלל המוסכים הנהדרים שנתנו הצעה בטלפון,

ניכר כי העבודה היתה מקצועית ביותר, וההקפדה על הפרטים היתה מוערכת

ע"י כל אדם בעל רקע מכאני ולו הדל ביותר.

אתייחס הפעם דווקא לעבודה מחוץ לגיר עצמו שלעיתים נראית לנו כלא משמעותית;

האילתורים המוזרים של בתי העסק המפוקפקים הקודמים בהם בילה הגיר בוטלו לחלוטין, הקולרים ההזויים

נותקו ובמקומם הוצב במרחק ממקרן המזגן (ע"י תושבת שנבנתה באופן עצמאי ומוקפד) קולר גיר גדול

עם צנרת איכותית ומבודדת שהושחלה בצורה יפה ולא ברישול אופייני. חוטים שהיו מפוזרים בלי בידוד,

וסביר שבלי תפקיד או משמעות הוסרו, וההכרחיים שבניהם לופפו וסודרו. ידית ההילוכים זכתה שוב להיות

מחוברת לגיר לאחר שבטרם שופץ חוברה בצורה איומה ורשלנית.

כבר בנסיעה הראשונה הורגש כי הגיר חזר למצב הקרוב ביותר למצב בו יצא מהחברה, ואני אומר את זה

בתור מי שנסע בהרבה אוקטביות מדגם זהה לפני ואחרי שיפוצי גיר במוסכי היבואן.

 

רצה הגורל ויום לאחר העבודה על הגיר, בתל אביב, הסטרטר (שגם הוא שופץ באותו מקום מפוקפק

לפני שקניתי את הרכב) שבק ולא רצה להגיב. הרמתי טלפון לאבי, בעל מכון הגירים ע"מ להתייעץ

איתו ולהפתעתי הרבה הגיע מרמת השופט לתל אביב (!) וסייע לי להתניע את הרכב ואף לא הסתפק

באותו תיקון דרכים ודרש שאגיע למכון הגירים בכדי לתקן את הסטרטר שכלל לא היה קשור לכל העסק,

מבלי לגבות ממני שקל אחד נוסף.

(למי שמתעניין, מדובר בחוט שנקרע בבנדיקס לאחר שחובר עם אזיקון ולא עם הלחמה ראויה)

 

מלבד העבודה המקצועית, היחס החם והסיוע, מורגש כי לבעל המקום אחריות אישית כלפי כל לקוח

ומדובר בתכונה נדירה בענף הרכב כיום, ולראיה, המתנתי כשבועיים במהלכם הרכב נסע כ-2000 ק"מ,

ועל אף שלא כתבתי מילה בפורום זמן רב החלטתי בצעד חריג לאתר את הסיסמה האבודה לפורום,

להתחבר ולרשום חוו"ד חיובית ביותר.

עריכה אחרונה על ידי Citroën Visa

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...