Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש צמיגים אזור המרכז בלבד,מישלין פיילוט ספורט3,GY F1 אסימטריק,הנקוק RS3 Z222


שימו לב! השרשור הזה בן 2848 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

פיילוט ספורט 4 הוא בעצם המשך לפיילוט סופר ספורט

 

לא.

PS4 מחליף את ה-PS3 שהחליף את ה-PE2 (פיילוט אקסלטו 2).

בעתיד יוצג צמיג (?PSS2) שיחליף את ה-PSS, שבתורו החליף את ה-PS2.

 

 

זה פחות או יותר מסכם את הענין (כולל התגובה האחרונה שם):

http://www.tyrereviews.co.uk/Article/What-is-happening-to-the-Michelin-Pilot-Super-Sport.htm

 

גם לא מדוייק.

הפיילוט ספורט קאפ 2 לא באמת החליפו את הפיילוט ספורט קאפ.

הפיילוט ספורט קאפ הוא צמיג דביק יותר. ברמה של דנלופ DZ03G, פירלי פיזרו טרופאו-R, יוקוהאמה A048R ודומיהם.

 

 

הסופר ספורט טובים לימי מסלול בעיקרון

 

ממש לא. אולי לימי מסלול רטובים. או ברכבים מאוד קלים - אבל הוא לא מיוצר במידות של רכבים קלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

יש לי רכב אחד שנועל את הסופר ספורט PSS,הצמיג עושה רושם סביר פלוס בשבילי

ולסגנון הנהיגה,אני לא ממש נהגתי איתו בנס וכאלה,אך לא ממש מרגיש לי כמו שכותבים

עליו. כן ההיגוי חד איתו ולא מאבד אחיזה בקידמי גם כצמיג קר,אך לא ממש מרגיש אוחז

במיוחד מאחור בנהיגה חזקה,הנעה אחורית 250-240 סוסים גלגל לערך נוטה הוא לשחרר

אחיזה מלא ולפעמים גם בפתאומיות כשהבקרה נמצאת במצב 1. מצב 2 משחרר יותר ובלתי

נשלט לפעמים...שורה אחרונה...

או שאני נוהג אגרסיבי מדי (לא ממש),או שהצמיג לא מצדיק את מה שכותבים עליו וממש לא

וואו לטעמי.

זאת אומרת שאם תינתן לי הזדמנות לקנות בשנית,כנראה שלא אקנה שוב PSS. אבל בקרוב

אתן רשמים משלי על ה PS3 כשיגיעו ולהשוות בינם.

 

בסופו של דבר אנחנו קונים צמיגים על פי פרשנות וקריאה ברשת,כשבפועל המצב שונה

ולא דומה לתכלס.

ב S3 2011 היו לי PS2 ולרכב היו 430 סוסים בגלגליו,צמיג אוחז עמיד ולא משחרר אחיזה,

אולי זה בגלל ה 4X4 של ההאודי,אבל הרגיש לי מצוין,שקט אוחז מאוד ואחיד בתגובותיו...

קרי,לא משחרר אחיזה פתאומית גם כשקר ורטוב ולא נשחק מהר 30K החזיק יפה.

ושקט מאוד,אפשר ליחס לPSS את אותם דברים אבל לא להעצים אותו בהרבה כהשוואה

מול ה PS2,ההבדל לא גדול ולא מוחשי. כן מרגיש שההיגוי חד ולא מכהה איתו וכן אוחז

חזק,אך לגמרי לא כמו שכותבים עליו ומהללים אותו לעומת הPS2 לדוגמה.

עריכה אחרונה על ידי bigmik
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרות שהסוליה של ה PSS שונה מהPS2 ויותר מתקרבת לסמי סליק עדיין הוא צמיג שקט

מעולה לכל שאר הדברים,ושלא יחשבו מדברי שאני משמיץ וכאלה,אבל לא וואו כמו שחשבתי שהוא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים לגמרי לגבי PSS.

זה מה שאמרתי לפני שנה:

אחרי חצי שנה ו-7,000 ק"מ עם מישלן פיילוט סופר ספורט אני יכול להגיד שהם מחזיקים מעמד יפה.

אבל האחיזה שלהם היא ממש לא כמו שמספרים בכתבות/ביקורות מהללות.

הם אוחזים סבבה והכל, וטוב איתם בגשם.

אבל על יבש צמיגים דוגמת R1R או RS3 ללא שום ספק משאירים אותם מאחור.

 

בקיצור - אין כאן שום פלא או קסם של צמיג שאוחז מדהים ובעל אורך חיים גדול.

כל ההבטחות לא מומשו.

 

מי שרוצה אחיזה מקסימלית צריך לחפש צמיג אחר.

 

מאז סיימתי 2 סטים של צמיגים אחרים והיום, ממש היום, שמתי סט חדש של PSS.

למה PSS אם אני לא כזה מבסוט ממינו?

כי לא מצאתי משהו יותר אחוז במחיר שפוי.

את קאפ 2 ממש אהבתי - אבל עלות של 2 ש"ח לקל ק"מ זה קצת גדול עליי.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הצלחתי להשיג כאן בארץ כלום.

ולייבא אותם לבד זה יוצא מחיר שלדעתי לא מוצדק.

קיצקוץ - בינתיים עם PSS. מחכה למימוש ההבטחה להביא לי 888.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא.

PS4 מחליף את ה-PS3 שהחליף את ה-PE2 (פיילוט אקסלטו 2).

בעתיד יוצג צמיג (?PSS2) שיחליף את ה-PSS, שבתורו החליף את ה-PS2.

 

 

 

 

 

גם לא מדוייק.

הפיילוט ספורט קאפ 2 לא באמת החליפו את הפיילוט ספורט קאפ.

הפיילוט ספורט קאפ הוא צמיג דביק יותר. ברמה של דנלופ DZ03G, פירלי פיזרו טרופאו-R, יוקוהאמה A048R ודומיהם.

 

 

 

 

ממש לא. אולי לימי מסלול רטובים. או ברכבים מאוד קלים - אבל הוא לא מיוצר במידות של רכבים קלים.

 

רשמתי המשך, הכוונה היא, שהוא ממשיך את כל התכונות הטובות של ה PSS ומתעלה עליו, חד וחלק.

רואים את זה בכל אתרי הביקורות הרציניים שבודקים את הצמיגים, אני ממש לא הולך להסתמך על משהו שחבר פורום כזה או אחר כתב כי לדעתו זה נכון, בשביל זה יש לי אתרים רשמיים.

דעה של חבר פורום, רק כי החליף מספר צמיגים כאלו ואחרים היא נחמדה, אבל כשרשום במפורש שה PS4 הוא המשך מוצלח ל PSS ומתעלה עליו בכל פרמטר וככה הם התגובות של האנשים שכותבים עליו באותם האתרים, זה מעניק לי קצת יותר מידע נכון ומדויק עם כל הכבוד.

 

אז נסכם, ה PS4 הוא המשך מוצלח ל PSS, מתעלה עליו בכל פרמטר למעט 0.02 שניות במסלול, תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רשמתי המשך, הכוונה היא, שהוא ממשיך את כל התכונות הטובות של ה PSS

 

כשרשום במפורש שה PS4 הוא המשך מוצלח ל PSS

 

אז נסכם, ה PS4 הוא המשך מוצלח ל PSS

 

תודה.

 

אולי כדאי שתבדוק את זה מול מילון לרגע.

ה-PS4 הוא ממשיכו של ה-PS3, נקודה.

זה בכלל לא מונע ממנו להיות טוב יותר מה-PSS בתחומים מסוימים. זה אפילו הגיוני - דיזיין חדש יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא כל כך הבנתי על מה הוויכוח - רשום במפורש באתרים בחול:

The Michelin Pilot Sport 4 is a Max Performance Summer tyre designed to be fitted to Passenger Car

This tyre replaced the Michelin Pilot Sport 3 PS3

 

מחירים בבריטניה - PSS משמעותית יותר יקר.

מלהסתכל בתמונות של שניהם רואים בבירור שב-PSS יש הרבה יותר גומי (פחות חריצים).

אני לא כל כך רואה איך PS4 יצא אוחז יותר.

נחכה לביקורת עם מדידות של טייר-רק.

 

באתר הבריטי - שאני לא מספיק מכיר כדי לדעת האם ניתן לסמוך על מה שהוא אומר - רשום:

Pilot Sport 4 outperforms the Pilot Super Sport in 99% of everyday situations, with the added benefit of 10-15% improved wear.

The other 1% is on a dry track where the Pilot Super Sport would outperform the Pilot Sport 4 by a couple of tenths of a second around a long track

אז גם פה אומרים ש-PS4 פחות אוחז.

 

מי שלא מחפש כמה שיותר ביצועים - גם היום היה משתמש בסבאבה לגמרי ב-PS2 או PS3.

מי שמחפש כמה יותר ביצועים - זה לא בשבילו. אפילו PSS לא ממש מספיק.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שלא קראת.

הצמיג הזה טוב יותר בכל פרמטר מה PSS נכון לעכשיו כולל אורך החיים.

איך ולמה? פשוט... הנדסת צמיגים ;) ודי מוסבר בהשקות של העיתונות בהמון אתרים איך ולמה.

 

אז רשום שה PS4 מנצח את ה PSS בכל פרמטר שיש לעומת 0.02 שניות במסלול ומכאן הסקת שהוא אוחז פחות? בחיי אתה לא רציני על גבול המצחיק.

 

ברור שטכנית ושיווקית ה PS4 הגיע להחליף את ה PS3, מדברים על מי ממשיך את מי מבחינת מה החליף קודם לכן.

ה PS3 לא החליפו את PS2 בזמנו.

 

בקיצור, ה PS4 הוא צמיג על נכון לעכשיו במחיר פרמיום לגמריי, אני מעריך שיעלה כ 1100-1200 שקלים לצמיג, כפי שה PS3 עולים במקומות עם חשבונית והכל.

 

איך הבחור השיג ב 750 שקלים צמיג PS4? ככל הנראה ללא חשבונית מן הסתם.

 

זה הכל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה טועה המחירים של המישלין ירדו בשנה האחרונה. ויש גם יבוא מקביל של צמיגים מאירופה.הביאו לי לפני שנתיים PS3 ב650 לצמיג שבארץ רצו אז 1150 . עד לפני חודש שעוד היו צמיגים של היבואן , באותה מידה שלי אנשים קבלו בן 650 ל700 לצמיג .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מלהסתכל בתמונות של שניהם רואים בבירור שב-PSS יש הרבה יותר גומי (פחות חריצים). אני לא כל כך רואה איך PS4 יצא אוחז יותר.

 

תכנון מבני שונה של השכבות הפנימיות, כולל גמישות רשתות הפלדה, קשיחות שלדית של הצמיג; צורת המדרס המשפיע על זווית ה"החלקה" הדרושה לקבלת כוח הפניה הדרוש, וכך הלאה.

 

קשה לדעת לאיזה צמיג יש ביצועים טובים יותר (ולא סתם "אוחז" יותר) רק ממראית העין של המדרס. צמיגים זה חרא מורכב.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאיפה היבוא המקביל? אשמח לדעת, במחירים כאלו של 750 שקלים לצמיג, אין מה לחשוב.

מקווה שאלו צמיגים תקינים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצמיג הזה טוב יותר בכל פרמטר מה PSS נכון לעכשיו כולל אורך החיים.

אז רשום שה PS4 מנצח את ה PSS בכל פרמטר שיש למעט במסלול ומכאן הסקת שהוא אוחז פחות?

בקיצור, ה PS4 הוא צמיג על נכון לעכשיו.

 

פרמטרים כמו אורך חיים, רעש, התנגדות לגלגול, צריכת דלק, מרחק בלימה ברטוב וכו' - לא תמיד מעניינים את כולם.

אז כן, אם ה-PS4 מפגר בזמנים ביבש אחרי ה-PSS, זה אומר שהוא אוחז פחות. לא הפתיע אותך, אני מקווה.

להרבה משתמשים, עם דרישות מסוימות, ה-PS4 הוא ממש לא צמיג על.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2848 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...