Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב ספורטיבי חזק תקציב 35k


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3889 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם כבר הכיוון הוא יאריס, צרפתיות כמו קליאו ופג'ו הרבה יותר מוצלחות ומומלצות.

הייתרון היחיד של היאריס זו אמינות, ובגיל כה מופלג זה כבר תלוי הרבה יותר בהיטוריית התחזוקה של כל רכב ספציפי.

If you wanna turn, turn, don't brake

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם נגעת בצרפתיות כבר, חוץ מרנו קליאו ספורט (שהיחידות שמתאימות לתקציב קרועות לגמרי) איזה רכבים אתה ממליץ?

ובקשר לאיגניס אני פחות מכיר את הרכב אני קצת אברר עליו

מה שכן אני מחפש רכב שהוא יותר נותן תחושה של זריזות, שאפשר לנהוג עליו מהר ועצם הנהיגה עצמה נותנת הרגשה ספורטיבית וכיפית. אני לא חושב שבמאזדה 3 2.0 אני אקבל את אותה תחושה, היא מאיצה פחות מהר מהיאריס ts ואמנם אני לא נהגתי על הרכב אבל מאמין שהוא נותן הרגשה פחות כיפית מאשר היאריס..

בקשר לאיגניס אני לא מכיר כל כך את הרכב, אני אסתכל עליו ואבחן אותו קצת...

פורסם

זה אכן תקציב בעייתי.

יש בהחלט קליאו ספורט שמורות בתוך התקציב שציינת. צריך קצת סבלנות ולרחרח באופן אקטיבי יותר. נסה את פורום PSI.

יש 206 נחמדות, חלקן משופרות קלות, שיכולות להכנס בקלות עם הרבה עודף. ה 1600XSI בעיקר. הן לא משתוות לקליאו ספורט מבחינת פיור פאן.

למחפשי פאן טהור אני תמיד ממליץ על ה 106 S16 NFX. עם מעט שיפורים זולים מדובר בשילוב מנצח ברמות מחיר ללא תחרות.

306 GTI גם אופציה מעניינת אבל סופר נדירה.

יש לקחת בחשבון שבכל האפשרויות הללו מדובר במכוניות מזדקנות... (אם תהיה מוכן ללכת כל כך רחוק אחורה בשנתונים, אולי יש אפילו בימרים ידניות סדרה 3).

עוד קח בחשבון שכל הרכבים האלה לא מתאימים ככ לנסיעות מאד ארוכות.

 

זו פחות או יותר כיום לצערינו בארץ הקצפת של מכוניות ספורטיביות שנכנסות בתוך התקציב הזה.

 

אם תוותר על ספורטיבי "טהור", אל תזלזל במאזדה 3 מנוע 2.0, יחסית למשפחתית היא לא רעה בכלל. היא לא מאיצה הרבה פחות טוב מהיאריס. זה רק מרגיש ככה, כי היאריס ידנית ורועשת יותר. חיסרון בולט שלה מבחינת "פאן" הוא שהיא אוטומטית (אלא אם קיימות ידניות בארץ, ואז בהחלט מדובר באופציה מעניינת).

 

לטעמי אין לך מה להתקרב לאיגניס. עוד פחות מומלצת מהיאריס.

If you wanna turn, turn, don't brake

פורסם

מבין הרכבים שהצעת, רובן הגדול זה לוותר על שנתון, ורוב הרכבים שבורים מאוד, ספק גדול על האמינות שלהן גם..

הפיג'ו xs 1.6 ידני רכב שכבר חיפשתי ושקלתי אבל לדעתי היאריס ts פשוט ספורטיבית ומהנה יותר ממה שקראתי..

הקליאו ספורט היחידה שמתחרה ליאריס לפי דעתי בתקציב שיש מבחינת אמינות רכב והנאת נהיגה..

לגבי המאזדה אני לא בטוח כמה אני אהנה מהרכב וכמה באמת הוא יותר חזק מהיאריס...

הקליאו, ה206 היאריס והמאזדה הן הרביעיה שיותר הסתכלתי עליהן במהלך החיפוש של קניית הרכב כרגע.. היאריס לדעתי נותנת את התמורה הגדולה ביותר, גם חסכונית, גם חזקה, וגם מהנה.. יש למישהו חוות דעת שונה שאולי ייתן לי להסתכל בצורה קצת שונה על רכב אחר מהרביעיה ?

פורסם

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

עכשיו קראתי, הוריד לי מהרכב קצת..

יש אופציות לעוד רכבים זריזים בשנתונים שאני יכול להביא יאריס ts?

אני מחפש אחד זריז עם קצת כוח שיהיה אפשר לעקוף איתו רכב סטנדרטי בלי שיעשה בעיות, ושיהיה אמין. אמינות זה הדבר בין ההכי חשובים לי כרגע..

פורסם

היא לא 'ספורטיבית', אבל אם כבר העלו כאן את המזדה 3 2 ליטר, אין סיבה שלא להכניס למשוואה את פיאט בראבו.

יש סקירה על הרכב הפרטי שלי כאן בפורום, אתה מוזמן לקרוא ולראות במה מדובר.

 

אם זה מה שמנחה אותך:

אני מחפש אחד זריז עם קצת כוח שיהיה אפשר לעקוף איתו רכב סטנדרטי בלי שיעשה בעיות, ושיהיה אמין. אמינות זה הדבר בין ההכי חשובים לי כרגע

אז היא נשמעת כמו אופציה ראוייה ביותר.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

פיאט בראבו היא ללא ספק אחת מהמכוניות שחשבתי עליהן וביררתי עליהן. הדילמה שלי לגביה זה מבחינת אמינות ונוחות. יש לך מה לפרט עליה או לקשר אותי לאיזה מאמר עליה שמסכם אותה?

פורסם (נערך)

קישרתי אותך למאמר שמסכם.... :)

מבחינת נוחות היא עדיפה על רובן המוחלט של האופציות שעלו כאן, אך אתה צריך לבדוק שהגיר הרובוטי בסדר מבחינתך. יש לציין שתוספת של אוטופלאש כמו ששמתי אצלי מנטרלת כמעט לחלוטין את החסרון של הגיר מבחינת נוחות מנהלתית (גם לזה יש התייחסות בלינק ששמתי מקודם).

מבחינת אמינות, לא אכנס להשוואות, אבל אני לא מכיר בעיות אמינות מיוחדות ששוות אזכור (קרי: דברים לא סטנדרטיים). חשוב, כמו בכל רכב שמעודד את הנהג ללחוץ קצת, לבדוק שהטיפולים בוצעו בזמן (כל 15, לא כל 30, למרות שהיצרן טוען כל 30).

 

הבראבו לא נמצאת באותה סקאלה של משפחומטית ממוצעת (קורולה 3 פוקוס וכו') מבחינת זמינות כוח, לצורך ההשוואה בתצורת סטוק היא די מקבילה לואגיות 1.4TSI (אך נחותה מהן במעט, תודות לDSG).

 

בכ"א לדבר על בראבו בשרשור שכותרתו היא 'רכב ספורטיבי' זה מתכון לאסון, אז אם יש לך שאלות ספציפיות עליה אתה מוזמן לשאול אותן בשרשור שפתחתי, או בפרטי.

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

אין בעיה.. אסתכל על זה בכל אופן, תודה רבה על הייעוץ

עדיין פתוח לעוד הצעות או דיונים על רכבים ספורטיביים, גמיש במחיר ומוכן להעלות אותו קצת אם יש משהו מעניין זריז ובשנתון נורמלי

פורסם

אני הייתי בדיוק בדילמה שלך לפני שנה בערך, כשמכרתי את ה 106 GTI.

בתקציב שלך יש לך 2 אופציות "אמיתיות": קליאו ספורט ישנה או פיאט בראבו משמעותית יותר חדשה אך פחות ספורטיבית.

כל דבר אחר יהיה עסקה משמעותית פחות טובה מבחינת עלות-תועלת.

לצעיר בדר"כ תתאים יותר הקליאו. לבעל משפחה בדר"כ תתאים יותר הבראבו.

הקליאו תצריך יותר סבלנות עד למציאת פריט שמור שכדאי לקנות בלב שלם.

הבראבו מודרנית יותר, בטיחותית יותר, חסכונית יותר בדלק, נעימה יותר לנסיעות ארוכות, תפגין אמינות טובה יותר לאורך זמן, תהיה זולה יורת לתחזוקה, ותהיה פחות ספורטיבית ומהנה, אלא אם תשפוך בנוסף למחיר הקנייה עוד 10-20 אלף.

 

אופציות נוספות לא חסרות. הן רק משמעותית פחות טובות, כל אחת מהסיבות שלה (מחיר/אמינות/ספורטיביות/וכד'). דוגמאות? C2VTS, C4VTS, יאריס ספורט, גולף 2008 TSI, סיטרואן C4 THP, מאזדה 3 2.0. איביזות, קורולה/אוריס רובוטיות, לאונים ישנות, אלפות ישנות יותר, 207 GT, ...

 

השאלה זה רק כמה זמן ייקח לך להבין את זה. אם תחכה מספיק זמן, אולי (ובקצב הנוכחי זה כנראה באמת רק אולי)

אולי בעוד כמה שנים יתחילו להופיע סנוניות ראשונות של גולף GTI ב 40-45 אלף.

שים את הכסף בתוכנית חיסכון ותחזור ליד 2 בעוד 3-4 שנים.

If you wanna turn, turn, don't brake

פורסם

8 שניות בצניחה חופשית?

נתוני יצרן מעידים על 8ומשו מ0-100.

מה גם שהוא מצפש פרקטיות, ובתקציב שלו gti או הפג'ו כנראה יאכילו אותו מרור, אם הוא רוצה לשלם את אותו הסכום על דלק אז שיבוסם לו, שיגש לקנות מאליבו או כל רכב משפחתי בגרסה ספורטיבית אחר.

פורסם

lolshimi לא הבנתי כל כך את התגובה שלך, אתה נותן פה בעצם חיזוק לפיאט בראבו? ממליץ עליה?

ובקשר לתתגובה שלך oferal אני באמת חיםשתי קליאו ספורט, הבעיה שנדיר למצוא אחת נורמלית, בכל החיפוש שלי לא מצאתי אחת שבאמת שווה להסתכל עליה. כנראה אקנה את הבראבו למרות הכל, ואני מאמין שאשים עליה גם תוכנת ניהול מנוע.. מה דעתכם?

פורסם

אני אומר שלפי נתוני יצרן היאריס כן עושה שמונה שניות מאפס למאה, הבראבו רכב נהדר ובגלל שהוא לא מוערך מספיק בארץ המחיר שלו צונח, אם הבראבו נכנסת לתקציב אל תחשוב פעמיים, רק שים דגש על הגיר(במידה ואתה קונה את הרובוטית)


×
×
  • תוכן חדש...