Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מילה טובה על אתר BANGGOOD ושירות הלקוחות שלו.


ceyal
שימו לב! השרשור הזה בן 3383 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מניח שרובכם כאן מכירים את האתר ההונגקונגי הזה.

די דומה לאליאקספרס - אבל עם PAYPAL.

 

הזמנתי משם לפני חודש וחצי 4 שעונים לילדים. לא יקרים. סיניים ב 20 שקל כל שעון.

מאחר ומדובר בסכום זניח, הלכתי על המשלוח החינמי ללא מספר מעקב.

 

כבר הזמנתי משם עשרות מוצרים קטנים בסכומים של 10-50 שקל ללא מעקב שהגיעו ללא שום בעיה בתוך שבועיים עד שלושה.

 

עד עכשיו.

המוצרים לא הגיעו.

 

בגלל שלא בחרתי בתוספת תשלום לדואר רשום, לא ראיתי איזשהו סיכוי שאני אראה מהם משהו, אבל ניסיתי, כמו כל ישראלי טוב.

 

שלחתי מייל, ענו בתוך שעתיים עם מספר מעקב שלהם (שמסתבר שקיים למרות שלא נותנים אותו)

לפי המספר שנתנו, הבנתי שהשעונים הגיעו לארץ אבל איפשהו בדרך לירושלים פרחו ונעלמו להם.

 

להפתעתי, ענו לי במייל חוזר שיש לי 2 אפשרויות. או לקבל את הכסף בחזרה או שהם ישלחו על חשבונם שוב את המוצרים אבל הפעם בדואר רשום עם מספר מעקב וביטוח. ללא עלות נוספת מצידי. (תמונה מצורפת)

והם אפילו התנצלו על הטרחה שגרמו לי...

 

בחרתי במשלוח כמובן. אחרי יום המוצרים כבר נשלחו עם מספרי מעקב.

 

אותי הם קנו. הם לא היו חייבים לי כלום אבל אפילו לא ניסו להגיד את זה. כל הכבוד.

 

 

 

Untitled.pngUntitled.png

עריכה אחרונה על ידי ceyal
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדעות על האתר די חלוקות,לא מזמן היה שירשור שמישהו התלונן על השירות לקוחות שלהם.

לי באופן אישי אין משהו רע להגיד אליהם מכמה חבילות מהם.

הדבר היחיד שממש לא אהבתי אצלהם זאת החלוקה למספר חבילות,לפעמים ללא ידיעתך הם מחלקים,לי חילקו לשלוש חבילות ללא ידיעתי ושלחו מספר מעקב אחד.

החבילה הגיע אך היה חסר שם המון דברים,אחרי שיחות במשך כמה ימים,הועילו בטובם להגיד לי שיש עוד חבילה,נתנו מספר מעקב,גם היא הגיע.

אבל שוב חסר דברים,שוב התכתביות,שוב עשו טובה שנתנו את המספר השלישי שגם הוא בסוף הגיע.

מיותר לציין שזה סתם הרס לי את חווית הקנייה למרות שהכל הגיע,אבל ההתנהלות שם לא מי יודע מה מסודרת.

Renault Clio TCe 120 EDC

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלוקה לחבילות היא בגלל שהם שולחים מכמה מחסנים. זה שהם לא סיפקו כמה מספרי מעקב (גם אני חושב שזה לא בסדר) בטח בגלל שעשית רכישה מרוכזת אחת.

יש להם גם החלטות מוזורת באיך לשלוח את החבילה לארץ. לפעמים הם שולחים ישירות עם הדואר של סין, לפעמים דרך אירופה ונתקלתי בעוד כל מיני דרכים מוזרות לשלוח לארץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן,אני מודע לעניין המחסנים,העניין הוא שאחרי המשלוח המפוצל הם כניראה עידכנו את האתר שיראה מבעוד מועד שישנה חלוקה כזאת.

במשלוח הצפציפי שציינתי עדיין לא ראו בסל הקניות את החלוקה,זאת היית רכישה מרוכזת והכל הופיע תחת חבילה אחת עם מספר מעקב אחד.

רק אחרי שהגיעו שליש מהמוצרים הבנתי מהם שהיית חלוקה,חשבתי חלוקה לשניים בסוף היית לשלוש.כל התהליך לקח כמעט חודשיים.

בהזמנות לאחר מיכן ראו בברור בסל הקניות את החלוקה של המחסנים וזה נהיה יותר מסודר.

Renault Clio TCe 120 EDC

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חייב להוסיף שבאמת השירות שלהם מצויין (עם מעל ל 15 הזמנות)

אם יש בעיה תמיד השירות לקוחות נותן מענה די מהיר ותמיד מציע כמה חלופות לגבי בעיות

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...