Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7884 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרשימה ארוכה, זה מה שאני יכול לחשוב עליו בשליפה:

 

תקלה בחיישן הלמבדה

 

בעיית הצתה

 

תקלה בממיר הקטליטי

 

לחץ אוויר נמוך מדי בצמיגים

 

ויש עוד. אפילו נהג שהרגל שלו הפכה כבדה מהרגיל....

פורסם

קרבורטור לא מכוון / הזרקה סתומה.

הצתה לא מכוונת. תערובת עשירה בדלק, מלווה בבק-פאייר ובעשן שחור.

וסת דלק דרעק.

לחץ אויר נמוך בצמיגים.

ספויילרים.

משקל עודף ברכב (בתא המטען).

נסיעה עם בלם יד משוך.

 

אופי הנסיעה:

נסיעה בדרך בין עירונית מעל למהירות השיוט, משיכת סל"ד לפני העברת הילוכים, נסיעה בכביש מהיר עם חלונות פתוחים, האצות חזקות...

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

איזה בעייה בהצתה ?

 

בתיזמון ? בפלאגים ? בחיוט ?

 

חיישן למבדה - כמה זמן ממוצע חיישן כזה מחזיק בVAG למיניהן ?

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
קרבורטור לא מכוון / הזרקה סתומה.

הצתה לא מכוונת. תערובת עשירה בדלק, מלווה בבק-פאייר ובעשן שחור.

וסת דלק דרעק.

לחץ אויר נמוך בצמיגים.

ספויילרים.

משקל עודף ברכב (בתא המטען).

נסיעה עם בלם יד משוך.

 

אופי הנסיעה:

נסיעה בדרך בין עירונית מעל למהירות השיוט, משיכת סל"ד לפני העברת הילוכים, נסיעה בכביש מהיר עם חלונות פתוחים, האצות חזקות...

2 שאלות

1. מה היא מהירות השיוט

2.נסיעה עם חלון פתוח...אתה רוצה להגיד לי שיש הבדל ?

אפילו של נגיד ליטר על כול טנק...?

פורסם
אילו תקלות יש שה"סימפטום" שלהן הוא צריכת דלק מוגברת ?

 

דניאל.

אולי נלך הפוך, מה זה צריכת דלק מוגברת בשבילך ? איך הגעת למסקנה שיש בעיה ?

פורסם
קרבורטור לא מכוון / הזרקה סתומה.

הצתה לא מכוונת. תערובת עשירה בדלק, מלווה בבק-פאייר ובעשן שחור.

וסת דלק דרעק.

לחץ אויר נמוך בצמיגים.

ספויילרים.

משקל עודף ברכב (בתא המטען).

נסיעה עם בלם יד משוך.

 

אופי הנסיעה:

נסיעה בדרך בין עירונית מעל למהירות השיוט, משיכת סל"ד לפני העברת הילוכים, נסיעה בכביש מהיר עם חלונות פתוחים, האצות חזקות...

נסיעה עם חלונות פתוחים בכביש מהיר גורמת לצריכת דלק גבוהה????? מ-ו-ז-ר !

אפשר איזה הסבר קצר אולי...

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

פורסם
איזה בעייה בהצתה ?

 

בתיזמון ? בפלאגים ? בחיוט ?

 

חיישן למבדה - כמה זמן ממוצע חיישן כזה מחזיק בVAG למיניהן ?

 

דניאל.

גולף ג'נריישן שנת 2000 מנוע 2000 סמ"ק, הלך החיישן, בצ'מפיון רוצים 7K ש"ח, שימשיכו לרצות ...

 

הפתרון הכי זול זה לקנות תחנת דלק או לעבור לרכב ישן יותר, עם קרבורטור, בלי מחשב, בלי חיישנים שעולים 10% מהמחירון של הרכב לפני מע"מ, מס בולים ורגיעון של הדס כל פעם שאתה נכנס למוסך ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
נסיעה עם חלונות פתוחים בכביש מהיר גורמת לצריכת דלק גבוהה????? מ-ו-ז-ר !

אפשר איזה הסבר קצר אולי...

הסבר קצר -

פתיחת החלונות משנה את מקדם הגרר של הרכב עקב היווצרות מערבולות אויר סביבו.

בנסיעה מהירה - פתיחת החלונות גורמת להאטת הרכב. ויש להשקיע יותר מאמץ כדי להגיע למהירות בה היו החלונות סגורים.

ככל שהנסיעה מהירה יותר, ההשפעה גדלה.

 

תעשו ניסוי קטן - סעו בדרך בין עירונית במהירות 90 קמ"ש.

פתחו את החלונות - שימו לב שהמהירות יורדת, וכדי לחזור למהירות הקודמת יש ללחוץ על הדוושה.

 

כנ"ל גם לגבי מהירות מקסימלית של הרכב - היא מושגת רק כשהחלונות סגורים.

כאשר החלונות פתוחים הרכב לא יגיע למהירות המקסימלית שלו.

 

במהירות גבוהה הפעלת מזגן תהיה חסכונית יותר מאשר פתיחת חלון.

 

 

 

לקמצנים של ממש - סעו בקיץ בלי מזגן עם חלון סגור - החיסכון מקסימלי. :wink:

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
אולי נלך הפוך, מה זה צריכת דלק מוגברת בשבילך ? איך הגעת למסקנה שיש בעיה ?
נראה לי שאחרי הטיפול האחרון שעשיתי ישנה צריכת דלק יותר גדולה מבעבר.

 

אורן אתה חנטריש :wink:

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

×
×
  • תוכן חדש...