Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

help - רצועת טיימינג - אני צריך סדרי גודל של מחירים


assmon1
שימו לב! השרשור הזה בן 7130 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום חברים

קניתי סיאט איביזה 1998 אוטומט .

האנשים עם החלוקים הלבנים במוסך צ'מפיון בבת ים אמרו לי שרצועת טיימינג עשוייה לעלות בסביבות ה-1500 עד 2000 ש"ח (מההההה!!?!?!?!) כולל עבודה ....

זה הגיוני בכללל ?????????

במוסך אחר שבדקתי , נאמר לי שרצועה כזאת, כולל עבודה = 500 ש"ח ....

למישהו יש מושג כמה צריכה לעלות רצועת טיימינג מקורית של פולסווגן (המנוע הוא של פולסווגן ) ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום חברים

קניתי סיאט איביזה 1998 אוטומט .

האנשים עם החלוקים הלבנים במוסך צ'מפיון בבת ים אמרו לי שרצועת טיימינג עשוייה לעלות בסביבות ה-1500 עד 2000 ש"ח (מההההה!!?!?!?!) כולל עבודה ....

זה הגיוני בכללל ?

במוסך אחר שבדקתי , נאמר לי שרצועה כזאת, כולל עבודה = 500 ש"ח ....

למישהו יש מושג כמה צריכה לעלות רצועת טיימינג מקורית של פולסווגן (המנוע הוא של פולסווגן ) ?

הרצועה עצמה עולה בסביבות 60-120 ש"ח

 

מותחן צריך לעלות בסביבות 100-200 ש"ח

 

מחזירי שמן 15 ש"ח יחידה.

 

500 ש"ח זה מחיר סביר וזול בהחלט!!

 

אתה לא תקבל שום ערך מוסף אם תשלם ל"שודדים לאור היום" 1500-2000 ש"ח המחיר מופקע ומופרך.!! :evil:

 

צ'מפיון גובים עבור שם ו"מוסך מורשה" הם ידועים כ"יקרנים"(וזאת בלשון מאד עדינה).:mad2:

 

קח את ההצעה של ה-500 רק שים לב שמחלפים לך גם מותחנים ומחזירי שמן=חובה!!! בעת החלפת רצועת טיימינג.

 

 

לדוגמא:לפני חודש החלפתי טיימינג+מותחן +2 מחזירי שמן בלאדה סמרה שלי.

 

עלה לי(לפני מע"מ):

 

רצועה-59

מותחן-98

מחזירי שמן-30

עבודה-120

 

307 לפני מע"מ.

כולל מע"מ 360.

 

בהצלחה

 

ניצן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומה גורם לך לחשוב שכמות העבודה בלאדה סמרה זהה לכמות העבודה בסיאט איביזה?

 

קודם כל עלות החלקים במוסך מורשה של צ'מפיון כמעט תמיד תהיה כפולה ממה שנדמה לך. אחר כך - יכול מאוד להיות שהעבודה על האיביזה הרבה יותר מסובכת וארוכה מאשר על מכונית כמו הלאדה. אני לא חושב ש-1500 ש"ח זה סכום הגיוני, אבל קרוב ל-1000 אולי כן.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה חודשים לפני שגנבו לי את הגולף עשיתי רצועת טיימינג, עלה לי בערך 900 ש"ח במוסך מורשה (אני חושב שהם מטפלים גם ב סיאט מאז שהיא שייכת לקונצרן).

 

המוסך נמצא ברעננה ליד הקניון (לא זוכר את שמם).

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומה גורם לך לחשוב שכמות העבודה בלאדה סמרה זהה לכמות העבודה בסיאט איביזה?

 

קודם כל עלות החלקים במוסך מורשה של צ'מפיון כמעט תמיד תהיה כפולה ממה שנדמה לך. אחר כך - יכול מאוד להיות שהעבודה על האיביזה הרבה יותר מסובכת וארוכה מאשר על מכונית כמו הלאדה. אני לא חושב ש-1500 ש"ח זה סכום הגיוני, אבל קרוב ל-1000 אולי כן.

 

רוני

רוני

כנראה שאתה צודק שאין מה להשוות בין היקף העבודה של הלאדה לאיביזה אך עדיין אני חושב שצמפיון מפקיעים.

רק רציתי לציין סידרי גודל ולהציע לבחור שיקבל את ההצעה ב-500 ש"ח בתנאי שמבצעים כמובן עבודה מושלמת(מותחנים וכו).

 

אגב אני מניח שלאיביזה 16V שזה באמת מסבך את העבודה על פני מנוע 8V.

 

ניצן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפעמים הזול הוא היקר!!!!

מסתובבות בשוק רצועות בלתי אמינות "בעליל" וכך גם מותחנים.

אם לא מקורי, תוודא שהרצועה גרמנית/יפנית ושכתוב בפירוש made in germany/japan ושעל קופסת המותחנים כתוב made in germany/JAPAN שווה את הכסף, אני מנסיוני בחלקי חילוף ראיתי לא מעט

רצועות ללא אבא/אמא ומותחנים זולים שדפקו מנועים!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בד"כ הרצועות המודרניות מחזיקות מעמד היטב ומה שהולך קודם זה המותחנים

חברת קונטיננטל מייצרת ליין חדש יחסית של חגורות טיימינג שמתהדרות באורך חיים של 240,000

ק"מ לטענתם עבור מכוניות מקונצרן פולקסוואגן ו -180000 עבור מכוניות PSA כך שהחולייה החלשה כיום היא המותחנים

http://www.contitech.de/ct/contitech/themen/kommunikation/presse/040909e_m_automechanika_e.html

.I'm a blocked user

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפעמים הזול הוא היקר!!!!

 

אם לא מקורי, תוודא שהרצועה גרמנית/יפנית ושכתוב בפירוש made in germany/japan ושעל קופסת המותחנים כתוב made in germany/JAPAN שווה את הכסף, אני מנסיוני בחלקי חילוף ראיתי לא מעט

רצועות ללא אבא/אמא ומותחנים זולים שדפקו מנועים!!!

הערת אגב.

 

יצרן סיני של חלקים תחליפיים יכתוב לך על האריזות " MADE IN EFO SHE'ATA ROCHEE" :shock:

 

חשוב יותר מאיפה קונים, ולדעת שכאשר יהיה פגם בחלק חילוף שקנית, יש כתובת למי לפנות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי,

 

לא ברור לי למה ניצן אמר שכשמחליפים רצועת טיימינג חייבים להחליף גם מחזירי שמן.

 

מישהו יכול להסביר?

 

ניצן? (ואולי גם על הדרך מישהו יסביר איפה מחזירי השמן נמצאים?)

 

תודה!

 

 

סער

 

נ.ב - פעם אחרונה שאני ראיתי שמחליפים טיימינג (באיביזה הקודמת שלנו...) לא זכור לי שום איזכור למחזירי שמן...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצרן סיני לא כותב כלום! היפני והגרמני כותבים גם על האריזה וגם על המוצר עצמו!

ואם קנית אחד סיני כזה,והוא הלך... הלך גם המנוע!!! מי ידבר איתך בכלל!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7130 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...