Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיענוח פלט מחשב מתאונה של יונדאי


arnonas
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4077 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום

ראיתי היום i30 2008, הרכב עבר תאונה בחזית. לטענת הבעלים מדובר בתאונה קלה. מצורף צילום מהטיפול במוסך.

מספר דברים שלא ברורה לי חומרתם:

הוחלפה כרית קריסה לקורת שילדה ימנית. האם יכול להוביל לפגיעה בבטיחות של הרכב?

בנוסף הוחלף סופג אנרגיה בפגוש קדמי.

האם כדאי להתקדם עם הרכב הזה ולקחת אותו לבדיקה או להמשיך הלאה לרכב אחר?

טיפול בתאונה של יונדאי.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר להמשיך לבדיקה.

כל החלקים שרשום שם הם קוסמטים בלבד.

הסופג אנרגיה בפגוש הקדמי הוא בסך הכל חתיכת חומר דמוי קלקר.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפתרון הכי קל הוא לקפוץ לפחח שאתה סומך עליו עם הדפסה של הפלט ולשאול אותו מה הוא חושב.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב תודה על ההמלצה

הראיתי את הצילום לשרון ממוסך ארגמן איתו יש לי היסטוריה ארוכה...

שרון אמר שלפי הפלט קשה לדעת אם הייתה ירידת ערך.

הבעלים של הרכב מוסר שלא הייתה ירידת ערך וישלח לי צילום של דוח השמאי. הבעלים גם מסכים שאוציא פלט מסודר של כל הטיפולים שנעשו במוסך המרכזי.

מהצד השני, שרון מציע שבמקום לבזבז זמן במכון בדיקה, נגיע אליו עם הרכב, נרים על ליפט ונקבל החלטה אם לקנות או לא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ביום רביעי מקווה לגשת עם הבעלים למוסך בו הרכב טופל לקבלת ההיסטוריה... בשלב הבא בדיקה אצל הפחח.

 

השאלה היא לגבי ליקויים שונים שראיתי (לאור פנס רחוב): הצבע של הגג לא נראה הכי טוב (כנראה חשוף לשמש ולא פינקו אותו עם ווקס), מכה קטנה במכסה מנוע, פנס ימני דהוי (בולט מול השמאלי שהוחלף). כנראה שכאשר אבחן את הרכב בשנית (באור יום וביסודיות) יצוצו דברים נוספים. האם עליי ללכת למוסך שמטפל בבעיות הספצפיות, לקבל הצעת מחיר לתיקון, ואת המחיר להוריד מהמחיר המבוקש?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם ההורדה במחיר שווה את כאב הראש?

 

אם הבנתי נכון מהפירוט, הייתה פגיעה ברדיאטור ומניסיון אישי תיקונים\בעיות מסוג זה יקרות להחריד.

 

שוב,מניסיון אישי,אל תתעקש אא"כ ההורדה ממש משמעותית (קח בח-ן שייתבטא בחזרה במכירה שלך בעתיד)

 

המלצה-

תמשיך לרכב הבא.

 

 

נשמח אם תעדכן!

 

 

בהצלחה!

אורי

" ! The fender bender bent more than just your fender "

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר להמשיך לבדיקה.

כל החלקים שרשום שם הם קוסמטים בלבד.

הסופג אנרגיה בפגוש הקדמי הוא בסך הכל חתיכת חומר דמוי קלקר.

 

הפגיעה הגיעה עד לרדיאטור. (צפי לבעיות עתידיות)

לא הייתי מחשיב כזניח.

 

מעניין כמה תומחרה ירידת הערך.

" ! The fender bender bent more than just your fender "

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי את דוח השמאי וכתוב שאין ירידת ערך.

אבל מוזר בדוח השמאי כתוב שהוחלף ניקל לסורג (מקורי) והמחיר 748.09 ואילו בצילום שפירסמתי כתוב אטם בגריל ראדיאטור והמחיר 748.09.

אי ההתאמה לא קצת חשודה?

 

***עריכה***

התאונה הייתה לפני שנתיים. אם אקבל את הפלט המלא מהמוסך ואראה שמאז לא היו בעיות, זה לא אמור להפחית מהחשש?

 

בסה"כ האנשים נראים אמינים ובאים בגישה גלויה, לכן ואני לא רוצה לישלול רכב על סמך תאונה לא רצינית.

בנוסף אני לא מתכנן לימכור את הרכב בעוד שנה שנתיים, וכאשר לבסוף אמכור, הדבר שהכי יפחיד את הקונה זה שאני לא עושה החלפות שמנים במוסך (השמן שלי יותר זול וגם יותר טוב)...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום קיבלתי את היסטוריית הטיפולים של הרכב. מסתבר שבחודש יוני 2012 (4 חודשים לאחר התאונה), הרכב הגיע למוסך עם בעיה במזגן. הדבר היחידי שנמצא בבדיקה זה שחסר נוזל קירור (הוספו 2 ליטר) והתקלה נירשמה למעקב. בחודש נובמבר 2012 (5 חודשים לאחר התקלה) הרכב היה בטיפול שיגרתי ואין איזכור של משהו חריג. בחודש נובמבר 2013 טיפול שיגרתי נוסף, ללא ממצא חריג.

 

1. מה דעתכם על הפרטים היבשים של סיפור התאונה?

 

הבדיקה שתוכננה בהמשך היום אצל הפחח לא התבצעה כיוון ששרון נאלץ לצאת בהתראה קצרה. בכדי לקדם את הנושא שרון הציע שהוא ילך יותר מאוחר לבית של הבעלים ויסתכל על הרכב. סירבתי כי יש גבול למה שאפשר לבקש מאדם וגם כי יהיה יותר טוב להגיע למוסך ולבחון את הרכב מלמטה.

 

2. בהנחה שבימים הקרובים שרון יבדוק את הרכב ויאמת שאין פגיעה בשילדה, האם כדאי להתקדם עם הרכישה או שכדאי ללכת גם למכון בדיקה שיבדוק את המנוע (להזכירכם מסיבה לא ברורה היה חסר נווזל קירור ויתכן שבעקבות כך המנוע התחמם)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום קיבלתי את היסטוריית הטיפולים של הרכב. מסתבר שבחודש יוני 2012 (4 חודשים לאחר התאונה), הרכב הגיע למוסך עם בעיה במזגן. הדבר היחידי שנמצא בבדיקה זה שחסר נוזל קירור (הוספו 2 ליטר) והתקלה נירשמה למעקב. בחודש נובמבר 2012 (5 חודשים לאחר התקלה) הרכב היה בטיפול שיגרתי ואין איזכור של משהו חריג. בחודש נובמבר 2013 טיפול שיגרתי נוסף, ללא ממצא חריג.

 

1. מה דעתכם על הפרטים היבשים של סיפור התאונה?

 

הבדיקה שתוכננה בהמשך היום אצל הפחח לא התבצעה כיוון ששרון נאלץ לצאת בהתראה קצרה. בכדי לקדם את הנושא שרון הציע שהוא ילך יותר מאוחר לבית של הבעלים ויסתכל על הרכב. סירבתי כי יש גבול למה שאפשר לבקש מאדם וגם כי יהיה יותר טוב להגיע למוסך ולבחון את הרכב מלמטה.

 

2. בהנחה שבימים הקרובים שרון יבדוק את הרכב ויאמת שאין פגיעה בשילדה, האם כדאי להתקדם עם הרכישה או שכדאי ללכת גם למכון בדיקה שיבדוק את המנוע (להזכירכם מסיבה לא ברורה היה חסר נווזל קירור ויתכן שבעקבות כך המנוע התחמם)

לא הבנתי למה אתה מתכוון , הייתה בעיה במזגן אז הוסיפו נוזל קירור למנוע???

או שהוסיפו גז למזגן ?

אם הוסיפו גז למזגן (מה שנשמע הגיוני במידה והייתה בו בעיה) אז אין קשר לקירור המנוע , יכול להיות שמי שנסע עם האוטו למוסך בחודש יוני התחממם עקב כך אבל זה כבר לא משנה:-D

מה שכן רצוי לוודא זה שאין דליפה של גז מהמזגן ,כדי שלא יהיו איתו בעיות בהמשך.

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתה תלונה על מזגן.

ההגיון שלי אומר שאם המנוע התחמם אז המחשב ניתק באופן אוטומטי את המזגן. המנוע התחמם כי היה היה חסר נוזל קירור (שני ליטר). בבדיקה לא נמצאה בעיה במאווררים ולא נמצא מחסור בגז. אין הסבר למה היה חסר נוזל קירור ואין הסבר מדוע מפלס נוזל הקירור לא המשיך לרדת. עושה רושם שהבעיה נפתרה מעצמה.

 

האם יתכן שרכב יצא מהמוסך אחרי התאונה בלי נוזל קירור?

 

האם עדיף להמשיך הלאה ולהפסיק לחפור ברכב הזה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע מוזר, במידה והרכב התחמם היה ניתן להבחין בכך ואני גם לא בטוח שגם אם זה קרה אז המחשב ינתק את המזגן.

לדעתי אם מדובר בI30 INSPIRE שמאוד נפוצה אז עדיף להמשיך הלאה לרכב הבא , אם מדובר בSUPREME או 2.0 שיש משמעותית פחות היצע ,אז אולי שווה לחשוב על זה.

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...