Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טויו R1R או טויו T1 sport


yud
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4092 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

אהלן חברים,

 

אני מחליף לצמיגי ספורט ומתלבט בין השניים. בעיקרון אני מחפש רביעיית צמיגים שיאפשרו לרכב מצד אחד

להפגין ביצועים טובים( עשיתי קורס נהיגה מתקדמת ואני נכנס לנושא יותר ברצינות) ויהיה אמין, אבל יחד עם זה

שיהיה עדיין נוח ויאפשר נסיעה יחסית חלקה ביומיום. הבנתי שה R1R הוא ספורט אקסטרימי ומעולה אבל פחות נוח

לנסיעה יומיומית ביחס לT1sport. השאלה היא אם אני הולך על הT1sport הוא יספק תסחורה מספיק טוב בפן הספורטיבי?

 

אשמח להמלצות על סמך ניסיון

 

מידת הצמיג אגב היא 205/55/16

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המידה נשמעת קצת בעייתית, בדקת שיש את המידה הזו בשני הדגמים?

בעקרון אם R1 הייתי מחכה לאחרי החורף, צמיג קייץ מעולה וזול יחסית.

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נוהג על T1SPORT במידה הזו. צמיגים מאוד טובים לדרישות - הם לא צמיגי ביצועים קיצוניים אבל מציעים שיפור מורגש באחיזה וניהוג מול הצמיגים הסטנדרטיים מהסוג שרוב המשפחתיות / קומפקטיות נמכרות איתם. הם גם לא נשחקים מהר מדי - אצלי יושבים צמיגים שעברו כבר 4-5 ימי מסלול, אחד מהם אינטנסיבי במיוחד (כמעט שעה וחצי נטו על המסלול) והם עדיין טובים, עם בשר ואחיזה.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נוהג על t1 sport ברכב אחד. בשני R1R.

ה R1R צמיג עם אחיזה מעולה בהתחלה. אחרי 2 ימי מסלול האחיזה שלו נהיית פחותה באופן משמעותי.

אז אם אתה מתכוון להחליף צמיגים כל 3 חודשים בערך עקב ימי מסלול מרובים, R1R יספק לך המון הנאה בימי המסלול האלו.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תלוי מה הסחורה שתחפש, אבל בגדול לא נראה לי שתתאכזב ממנו.

לא ציינת גם סוג רכב.. אפשר לשים T1S על אלטו ותיהיה לה אחיזה של STI עם R888

 

סיאט לאון 1.2 tsi ידנית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שבוע רכשתי T1R, בגודל 215-40-17

 

פשוט מדהים! מאוד רך לנסיעה, אחיזה באמת טובה, היה לי R1R לפני כשנתיים,

ה r1r נשחק מהר יחסית, וליום יום הוא סופג ואוכל את כל האבנים שיש בכביש.

 

ליום יום עדיף T1R אני חושב, (למרות שאצלי ב 120קמש עושה קצת רעש)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אני הולך להתעלק על השרשור של עצמי כדי להעלות שאלה חשובה:

 

האם כדי לעודד היגוי יתר, שווה לשים מקדימה זוג צמיגים שאוחזים טוב יחסית? כמו T1sport?

ומאחורה לשים זוג צמיגים שאוחזים קצת פחות טוב? כמו T1r?

 

אני שואל כי חברי הפורום המנוסים שאני מאוד מחשיב את דעתם המליצו על זה, אבל כשהתקשרתי

לצ'ק אפ כדי לקבל הצעת מחיר הם אמרו לי שזה אפשרי אבל לא הם לא ממליצים לערבב צמיגים ושעוברים דרכם מלא נהגים

שעושים מסלולים וכו והם פחות אוהבים לערבב סוגי צמיגים...אז אני קצת בהתלבטות לגבי הנושא. דעתכם?

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תערב דגמים

T1sport הרבה יותר מתאים ללאון 1.2

לי היה לאון 1.8T-4x4 עם r1r , מטריפים, אבל הרכב היה עם יותר מכפול הספק ומומנט משלך...

היום נוסע ברכב חלש עם t1r שגם אותם הרכב לא מנצל :-)

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא כדאי לערבב. כלכלית - זה ימנע ממך להחליף קדמיים באחוריים כשתרצה לאזן שחיקה. טכנית - זה לא אפקטיבי, פשוט ה-ESP שלך יעבוד קצת יותר. מקסימום, תשחק קצת עם הלחצים לפני יום מסלול (לא בכביש בבקשה..)

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...