Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שלוש שאלות לגבי התנהגות גיר במאזדה 3


tomer91
שימו לב! השרשור הזה בן 4138 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלוש שאלות בירור.

1- לפעמים נבסיעה בעלייה האוטו מעביר הילוך את ההילוך מה2 ל3 רק אחרי 5000 סל"ד, הנסיעה היא ללא מזגן ולא פול גז, גז בהדרגה. בירידה ומישור אין שום בעיה הגיר מעביר הילוך ב2500-3000 סל"ד ולא נשמע שום מאמץ מיותר של המנוע.

בעלייה הסיפור שונה ואני מרגיש מאמץ גדול יותר של המנוע, ברור לי שבעליות המנוע מתאמץ יותר אבל אני חושב שזה חורג.

האם זה נורמלי? או שהקלאץ' מחליק? או הסבר אחר לתופעה..?!

 

2- יצא לי לראות לפעמים שבנסיעה איטית ורגועה של 40 קמ"ש הגיר מעביר להילוך 4, האם זה נורמלי?

 

3- לפעמים ביציאה מחנייה או בהחניית הרכב כשאר אני מעביר לרוורס ונותן לאוטו לגלוש אחורה אני שומע מכה, מה זה יכול להיות? האם זה הצירייה?

 

 

תודה לעזורים.

RZR Polaris 800 2010

Mazda 3 1.6 2004

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לי יש לפעמים את עניין המכה הזו אצלי זה מנוע אלפיים אני מבין שההרכב של הגיר שונה

 

אבל לי יש בעייה אחרת כשהרכב קר לפעמים יש מן מכה בין הילוך ראשון ושני

 

ד"א אני כבר אחריי שיפוץ שהלכתי למוסך כמובן שהבעייה לא הופיעה :\ אז אני אתעלק על השירשור שלך ברשותך לקבל עיצה :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום
מה יכול להיות בגיר?

התנהגות הגיר בסדר גמור ובדקתי גם שמן גיר.

 

לכל מנוע יש 3/4 תושבות גומי אשר אמורות לרסן את הויברציות של המנוע. יכול להיות שאחת או יותר מהגומיות אצלך קרועות/יבשות.

יש לגשת למוסך שיבדוק ויזואלית את תקינות התושבות.

 

אדיר, במקרה שלך מדובר כנראה בהתנהגות תקינה. כאשר הגיר קר אתה אמור לצפות למכות קלות בשילוב הילוכים. הדרך הכי טובה לבדוק את העניין היא פשוט לנסות פעם אחת בבוקר קר לתת לרכב כמה דקות להתחמם בעמידה (לפני הוצאה מפארקינג) ורק אז להתחיל את הנסיעה. אם אין דפיקות סימן שהם מופיעות רק כאשר נוזל הממסרת לא בטמפרטורת עבודה (וזה תקין).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ממליץ לך להיעזר בחבר בבדיקה הבאה.קודם כל מדובר במנוע 2.0? אם כן,בעייה נפוצה בדסקית ההצמדה של הצירייה.

 

פתחתי ממש היום שרשור כזה,אתה מוזמן לבדוק.בכל מקרה אם הנקישה מגיעה מאיזור אחד הגלגלים תתכופף אל הצמיג ותראה אם אתה שומע שזה קרוב אליך צריך אוזן חדה ולהיות מאד קרוב.או, אם אתה יושב לך במושב הנהג,ואתה מרגיש שזה מגיע מאיזור ההגה,רוב הסיכויים שמדובר בתושבת גיר.גם פה,תופעה מוכרת ומרגיזה.המלצה שלי,אם מדובר בתושבות,להחליף רק למקורי.אם אתה יכול,תחליף גם את התושבת השמאלית של הרכב.נראת כמו גשר כזה מתחת למיכל העיבוי.הבחנת בתזוזה מוגזמת של המנוע? המנוע מתנועע קדימה אחורה בפראות? תבדוק ותחזור לעדכן.

ג'ובני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4138 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...