Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5176 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

האמת שאני מאוכזב, כבר שנים דובר בלמבורגיני על הוצאת קרוסאובר אבל לא האמנתי שזה יקרה ועצם העובדה שיצא תפלץ כזה מראה את ההשפעה של האודי שבמקרה זה שלילית לטעמי כי במקום להמשיך למצב את הרכב כקיצוני פתאום הלכו והוציאו רכב מדרכות.

 

זה לא אומר שהקונספט הזה לא יצליח, אני דווקא בטוח שהרכב יצליח, זה פשוט מאכזב אותי כחובב של המותג.

 

לפחות אפשר להתנחם שמהמתחרה פרארי כנראה לא נראה בעתיד הקרוב איזה רכב כזה.

 

גם מבחינת עיצוב יש פה פספוס, יצא הכלאה בין x6 לפורשה קאיין...

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אני חושב שהם קצת פיספסו. זה לא שהרכב לא נראה טוב, אבל זאת למבורגיני - אתה מצפה לעיצוב הרבה יותר אגרסיבי וקיצוני, ולא לרכב של ילדות עשירות :|

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

פורסם

היום בשונה מבעבר המטרה של כל מותג רכב באשר הוא זה מיקסום רווחים,

לרובם כיום פחות עניין המסורת וללכת אחרי מה שהלקוחות מצפים מהמותג, כל עוד דגם מסוים מחזיר להם בסופו של יום את עלויות המכירות - מה טוב.

אודי פשוט לקחו את המקרה פורשה עם הקאיין כמודל לחיקוי.

מאז שהחברה הוציעה את הקאיין, הדגם הפך לנמכר ביותר בארסנל הדגמים שלה בפער לא קטן, אודי ראו כי טוב והחליטו לעשות אחד משלהם.

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם

אלוהים שיעזור לנו... פורש הוציאו משפחתית, פרארי הוציאו סטיישן ועכשיו זה. מה יהיה הלאה? טנדר מתנחלים של בוגאטי???

שהנוצרים דיברו על שבעת סימני האפוקליפסה הם בטח התכוונו לזה!

(SEAT IBIZA FR - 2008 (Toyo T1R 205/40/R17

UPsolute Chiptuning, S3 Intercooler

3Inch Downpipe Exhaust + Silicone Inlet, Simota Open Airfilter

Luk Reinforced Sports Clutch + Lightweight 4.4kg VW-VR6 Fly-Wheel, vMaxx 40mm. Springs

פורסם

על כל אלו אני בדיוק מדבר, ובאמת נראה שהשלב הבא הוא פרארי פרטנר.

קבוצות רכב אגדיות מאבדות את המשמעות והכבוד שלהם לטובת הכסף, ואני רק מקווה שזה קונספט מכוער שלא אמור לראות אוויר עולם כי עוד איכשהו ללמבורגיני נותר לי שמץ של כבוד ואהבה...

פורסם

אחד המיותרים, כמובן שזה אומר שזה יהיה להיט מכירות היסטרי. :\

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

הוא שונה לטעמי, דומה קצת לפה או קצת לשם, אבל הוא עדיין עומד בפני עצמו. כנסו לפרופורצייה, זו אולי לא החיה הכי סקסית על הכביש, אבל אי אפשר (לטעמי) לערער על הפרופורציות ורמת העיצוב.

 

אי אפשר היה לצפות לקיצוניות יוצאת דופן בעיצוב, ההשלכות של פיתוח שלדה ומכלולים ספציפיים לרכב נישה כזה הן יוצאות דופן. היה ברור שתהיה חלוקת מכלולים בינו לבין הקייאן/טוארג ועל כן השינויים בפרופורציות מוגבלים גם הן.

 

 

 

אגב, ישנה טענה דומיננטית היום בעיצוב שאין יותר חדשנות, אלא רק שעתוק. שיפור ו"ניסוח מחדש של הקיים".

 

מנהלים: הדאבל פוסט הכי מוזר בהיסטוריה O.o, ניתן למחוק את ההודעה הראשונה?

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

ריינג' רובר איווק.

 

מעבר לזה, העיצוב הפנימי לא ישאר כך בגרסת הייצור.

 

גיא

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם
ריינג' רובר איווק.

 

מעבר לזה, העיצוב הפנימי לא ישאר כך בגרסת הייצור.

 

גיא

 

 

למבורגינאי ככל שיהיה, העיצוב הפנימי לא יסתיר את זה שאתה נוהג בקרוסאובר. למבורגיני, אבל קרוסאובר שהורס את כל האישיות של המותג כמותג ספורטיבי..... אתה מתאר לעצמך, קבוצת עשירים בשוויץ יושבים לכוס קפה ומדברים על תרבות מוטורית (שפורחת לה אי שם באזור האלפים...).

האחד זורק לאוויר, ואללה הקוניגזג שיושבת לי כבר חודשיים בחנייה היא חייה רעה. אתה אומר לעצמך, ואללה בנאדם שמכור לכח ומהירות.

השני זורק לאוויר, הXJ שלי עושה לי את החיים ליותר נוחים- ואתה אומר לעצמך, איזה כיף לו.... גם נהנה מחייה עצבנית על הכביש, וגם כשנוח לו הוא מדליק מזגן, מסאז' בכיסא ושומע ג'סטין ביבר בפול ווליום- ברור שמדובר בבנאדם שיודע להנות מהחיים (Baby, Baby Baby ohhhh....)

ומה השלישי זורק לאוויר..? "קניתי את הלמבורגיני החדשה הזאת... נו... איך קוראים לה, שכחתי"

 

כאן נמצאת הדילמה. הרי שאחרי שהSUV המגעילה הזאת תצא לאוויר העולם ותזהם את סמל למבורגיני הטהור, כבר לא כל כך בטוח- האם מדובר בלמבורגיני כמו האוונטדור, שמעידה על העשיר הנ"ל שהוא חולה הגה שמבחינתו אורגזמה זה להקשיב לגרגור המנוע, או ש..... האם מדובר בלמבורגיני EVOUQE, סליחה, איריס אמרתם שקוראים לה? שמעידה על בעליה העשיר שמדובר בבן אנוש אימפוטנט, ערס מבת ים, שרוצה להרשים בחורות ברחוב, ו"כמה שיותר גדול יותר טוב"?

בקיצור, אין ספק שמדובר במהלך שמלכלך את הסמל הנדיר של למבורגיני.

 

הערה: אין בדבריי להכפיש את שמו של העשיר השני. הוא כמובן לא שומע ג'סטין ביבר ביגואר השרירית שלו, אלא כמובן שסלינה גומז.

פורסם

פצצה. פשוט פצצה. במיוחד אהבתי את קשתות הגלגלים שלקוחות מהLM002 (והקונטאש). לא שכחו מאין באו, ונראה שיודעים טוב-טוב לאן הם הולכים.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum


×
×
  • תוכן חדש...