Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מוסך אדמונד - שיפוץ גירים ומכונאות כללית - חוות דעת גולשים


שימו לב! השרשור הזה בן 3036 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זה הוא שרשור ההמלצות של מוסך אדמונד, מכון לשיפוץ גירים ומוסך למכונאות כללית בחולון

חברי פורום שביקרו במקום מוזמנים לחלוק חוויות, המלצות וחוות דעת על נותן השירות.

 

מוסך אדמונד - שיפוץ גירים ומכונאות כללית במרכז

 

נא להקפיד על נהלי כתיבת ההמלצות בפורום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הניסיון שלי היה גרוע מאוד,

 

מדובר על רכב מסוג פיג'ו 306 XT שנת 94.

 

לאחר רכישה בדיוק, היה נזילת שמן מהמנוע, מר אדמונד הבן (האבא היה עסוק) אמר לי שהאוטו יטופל ושאני יכול לצאת לי לדרכי.

 

סרבתי בעדינות, והעדפתי לראות מה נעשה (וטוב שכך).

 

החליפו שמן, סידרו כל מיני בעיות וכו', שהגיע העת לטפל בנזילה - נאמר לי "נשים לך כרגע תוסף שיסדר לך הכל, אם תהיה בעיה תחזור"

 

קצת בתמימות האמנתי (לא ידעתי בזמנו מה זה דבש), ונסעתי לדרכי

 

אחרי שבועיים בערך שבתי כאשר כל החניה מלאה בשמן, אדמונד הבן לצערי הרב החליט לשלוח אותי לדרכי בטענה ש"לא ניתן לסדר את הנזילה הזו בלי להוריד ראש מנוע".

 

לא היה נשמע לי הגיוני אז החלטתי לגשת למומחים, ונסעתי למוסך מורשה פיג'ו סיטרואן בבני ברק, שם לאחר 3 דקות של בדיקה הוחלט שהבעיה היא באחד האטמים, הוא הוחלף בעלות מזערית עם שמן חדש + ניקוי סירקולציה של התוסף ששמו באדמונד, והכל בא על מקומו בשלום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנתיים מאוחר יותר...

הרכב הוא GOLF GTI 2010 עם גיר DSG שהותקנה בו תוכנה של APR ו-Intake בפיט סטופ בחולון למי שמכיר, ההתקנה אצלהם הייתה כמו שצריך והכל היה בסדר.

יום למחרת העברתי את הרכב למוסך רון בתל אביב כי היו לי רעשים/תקתוקים קטנים מעצבנים כשמורידים את הרגל מדוושת הבלמים (הרכב נסע חלק ובלי שום תקיעות או מכות של הגיר, פשוט הרעשים האלה הטרידו אותי) על מנת שיבדוק את מקור הרעשים/תקתוקים. התברר שהמקור לרעשים המעצבנים (שכבר פיתחתי אלרגיה אליהם) נבע בגלל גלגל תנופה ומצמד שהיו זקוקים להחלפה ולאחר ההחלפה הרעשים הפסיקו לגמרי.

 

אחרי ההחלפה של המצמד (שבוצעה זמן מה לאחר גלגל התנופה) הרגשתי שעד 3000 סל"ד הרכב מרגיש עצל, כאילו שהוא גורר קרוואן. אז חזרתי למוסך רון (כי העצלנות של הרכב התחילה ממש אחרי החלפת המצמד) שיבדוק את התקלה. הרכב נשאר שם יומיים, השירות היה מעולה כרגיל ואפילו קיבלתי רכב חליפי אבל לצערי הוא לא הצליח לאתר את מקור התקלה למרות שראה אותה.

 

אז חזרתי לפיט סטופ שגם שם הם סופר שירותיים ונחמדים, בדקנו הכל (הורדנו את התוכנה והחזרנו ועשינו כמה טסטים נוספים) אך גם שם לא מצאו את הגורם לתקלה.

 

קיבלתי המלצה למוסך אדמונד שמתמחה בתקלות מהסוג הזה, דיברתי בטלפון עם יורם (שדיי מזכיר לי את אלי פיניש וגם מצחיק כמוהו :lol:), הסברתי לו מה התקלה וקבענו לשישי בבוקר. הגעתי בסביבות שבע וחצי בבוקר והיו לפניי משהו כמו עוד שמונה רכבים (!!) וחשבתי שכבר היום כניראה לא אתקן את הרכב בגלל העומס, אבל לפחות שווה לקבל חוו"ד. יורם התפנה אלי תוך כמה דקות והיה סופר נחמד ומקצועי מאוד, עשינו נסיעת מבחן עם מחשב מחובר לרכב, חקר ושאל שאלות לגבי התקלה המעצבנת וראה שאכן יש תקלה שבה לא סופק מידע למנוע/גיר שגרמה לרכב להרגיש כבד ועצל (יכול מאוד להיות שאני טועה בניסוח).

 

יורם הבטיח שהרכב יהיה מוכן עד 12:45 (מזכיר לכם שהיו עוד רכבים לפני) וכבר באחת עשרה וחצי התקשרו אלי לבשר לי שהתקלה טופלה ונבדקה ושאוכל להגיע לאסוף את הרכב.

 

עכשיו סוף כל סוף הרכב נוסע כמו שצריך!! אני מרגיש שיש כח זמין כמו שהייתי רגיל אליו והתגובה מעולה!!

 

כשמגיע מגיע ולמוסך הזה בהחלט אחזור ואמליץ!

עריכה אחרונה על ידי מדריך העסקים של carsforum
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רשמתי למעלה:

יש תקלה שבה לא סופק מידע למנוע/גיר שגרמה לרכב להרגיש כבד ועצל (יכול מאוד להיות שאני טועה בניסוח).

לצערי אני לא מבין בזה יותר מידי אבל זו בעיה שקשורה לחיבורים חשמליים בין הגיר/מנוע לאיזורים שונים ברכב שפשוט הפסיקו לעבוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל עלה בסביבות 1200 ש"ח כולל מע"מ ועבודה. הייתה החלפה, ניקוי, תכנות מחדש ועוד כמה דברים קטנים.

עריכה אחרונה על ידי מדריך העסקים של carsforum
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנה מאוחר יותר...

הגעתי אל מוסך אדמונד כדי לקבל אישור בלמים לטסט לבלנו שלי. היחס היה מהיר ענייני ומקצועי. רפי פירק את הגלגלים בדק את הבלמים אישר שהם תקינים, הראה לי עוד נקודה או שניים שכדאי לשקול לפני הטסט (גומייה במצב לא טוב) וזהו.

בלי עניינים בלי לחפש דברים שלא קיימים.

יצאתי מרוצה מאד מהיחס ההוגן והמקצועי. גם מחיר הבדיקה היה הוגן.

אני בהחלט אחזור אליהם עם תקלות אחרות.

 

חייב לספר כאן שדווקא סביב האישור בלמים הזה הרבה מוסכים נופלים בנושא האמינות ודורשים להחליף ללא צורך בלמים רפידות צלחות וכו מכל הבא ליד העיקר לעשות רווח מהיר וקל, ותראו לי איזה נהג יתווכח כשהמוסכניק אומר לו שהבמלמים חייבים החלפה.

כל שנה הסאגה הייתה חוזרת במוסך אחר, שנה ראשונה שנדרשתי לאישור הזה נטפלו לבלמים הקדמיים ודרשו להחליף את הרפידות והצלחות. שנה אחר כך . שנה אחר כך התבקשתי על ידי המוסך להחליף בלמים אחורים, תופים, חריטה, רפידות. שנה שעברה (שנה שלישית) במוסך שהוא אחד הכי המומלצים בפורום כאן התבקשתי להחליף את כל הבלמים !!! קדמיים ואחוריים רפידות + צלחות + חריטה לתוף. התפוצצתי, התווכחתי ולא הסכמתי לשום החלפה . בסוף הסכימו לתת את האישור בתנאי שאחזור בטיפול הקרוב להחליף אותם.

והשנה הייתה הפתעה נעימה במוסך אדמונד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...