Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5553 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

כמו שכתבתי בכותרת חבר עשה תאונה ללא נפגעים.נכנס ברכב מאחור(זה קרה מחוסר ברירה כדי למנוע תאונה יותר חמורה!!)לצערו יש לא רק ביטוח חובה.ידוע שהוא צריך לשלם את כל הנזק שנגרם לרכב שהוא נכנס בו.

השאלה היא האם מומלץ לקחת עורך דין במקרה כזה?

ואם לא מה אפשר לעשות ולאיזה דברים הוא צריך לשים לב בכל התהליך?

תודה מראש על העזרה.

כמה תמונות מהרכה שהוא נכנס בו:

11042011405.jpg

אם שותים לא נוהגים.

פורסם

בעל הרכב הנפגע יביא הערכת שמאי , תבדקו כי היא לא מופרזת בעין , ואם נראה לכם שכן, אז תביאו שמאי מטעמכם.

 

ולשלם ... חבל.

 

אין צורך בשלב הזה בעו"ד

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

שכחתי לציין,כמו שרואים בתמונות הרכב שייך לחברה(מליסינג)מה קורה במקרה כזה,לגביי שמאות?

אם שותים לא נוהגים.

פורסם

שום דבר, זה אותו דבר כמו להיכנס במישהו בעל רכב פרטי, רק עדיף לא להיתעסק אם בית משפט, כי לחברות ליסינג יש בדרך כלל עורכי דין מעולים, שיחשבו איך לקחת מחבר שלך מחיר כפול ... גם ככה הוא יצא אם נזק ממש לא קטן לפי מה שאני רואה כאן ... לדעתי יותר מ 20 אלף לצערי

seat ibiza 1.4 2011 דגם פשוט וחיסכוני :))))

פורסם

היות והרכב הנפגע הינו רכב חדש באופן יחסי - קשה יהיה להתגונן מפני השמאות של חברת הליסינג. בנוסף חברת הליסינג זכאית במקרה דנן גם לירידת ערך, וייתכן ותדרוש גם עלות רכב חלופי.

 

להערכתי הנזק המצטבר יכול לעבור גם את הסך של 30K - וזהו בדיוק המקרה הקלאסי ללמוד ממנו שיש תמיד אבל ת מ י ד לרכוש פוליסת ביטוח צד ג'.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

יש אפשרות פשוט לקנות את הרכב הנפגע מחברת הליסינג,ולשלם להם?

במקרה וזה אפשרי צריך לשלם לחברה מחירון של הרכב?

אם שותים לא נוהגים.

פורסם
יש אפשרות פשוט לקנות את הרכב הנפגע מחברת הליסינג,ולשלם להם?

במקרה וזה אפשרי צריך לשלם לחברה מחירון של הרכב?

 

לא בטוח שחברת הליסינג תסכים אבל שווה לנסות. בכל מקרה עשה זאת מהר היות ובאופן אוטומטי הרכב עובר למוסך לתיקון הנזק כדי לחזור לכשירות ושימוש.

 

במידה ותצליח חברת הליסינג לבטח תעריך את ערך הרכב במחירו טרם התאונה.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם
שלום חברים,

 

כמו שכתבתי בכותרת חבר עשה תאונה ללא נפגעים.נכנס ברכב מאחור(זה קרה מחוסר ברירה כדי למנוע תאונה יותר חמורה!!)לצערו יש לא רק ביטוח חובה.ידוע שהוא צריך לשלם את כל הנזק שנגרם לרכב שהוא נכנס בו.

השאלה היא האם מומלץ לקחת עורך דין במקרה כזה?

ואם לא מה אפשר לעשות ולאיזה דברים הוא צריך לשים לב בכל התהליך?

תודה מראש על העזרה.

כמה תמונות מהרכה שהוא נכנס בו:

 

יש אפשרות פשוט לקנות את הרכב הנפגע מחברת הליסינג,ולשלם להם?

במקרה וזה אפשרי צריך לשלם לחברה מחירון של הרכב?

 

שני המשפטים הכחולים מעידים על טפשות בהתנהלות .

 

רכב שעבר תאונה לשם מה לכם אותו בדיוק.

 

מצרה תיכנסו לצרעת

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
שני המשפטים הכחולים מעידים על טפשות בהתנהלות .

 

רכב שעבר תאונה לשם מה לכם אותו בדיוק.

 

מצרה תיכנסו לצרעת

תודה על העזרה!:roflmao:

אגב לא נאמר כאן שאותו חבר עשה מעשה חכם.

שלום

אם שותים לא נוהגים.

×
×
  • תוכן חדש...