Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מס' דברים....בבקשה [התייעצות לגבי קולר גיר וענייני קירור - פולו קלאסיק 2000]


roiyj
שימו לב! השרשור הזה בן 5126 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עשיתי היום טיפול גדול שעבר נפלא... והומלץ לי שם מס' דברים .

 

ברשותי פולו קלאסיק שנת 2000 בנזין 1.6 ליטר. 70,000 ק"מ

 

מתחת למכסה מנוע יש 2 מאווררים מקבילים זה לזה מקדימה מאחורי כונס האויר. אחד מהם לא עובד עקב קצר . השני עובד טוב.

תיקון כזה הוא יקר . השאלה שלי היא האם זה דחוף או שאני רק צריך לדאוג שהשני שעובד לא יפסיק לעבוד .

 

 

הומלץ לי גם במיוחד בנוגע לאוטו הזה ספציפי להתקין עוד קולר COOLER לתיבת הילוכים כדי לשמור עליה יותר בריאה וקרה משום שהרדיאטור לא עושה את העובדה הזאת באוטו מסוג זה.

 

אני מודה מראש על התשובות ועל העזרה

 

רועי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5126 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...