Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחבר בכדי לעקוב  
יון טולדו

ברלינגו - רצועת אלטרנטור (אביזרים) מצטמצמת

שימו לב! השרשור הזה בן 3782 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

שלום ,

 

זה ממזמן אני רואה מדי יום את רצועת האביזרים בברלינגו נאכלת בצורה מוזרה . החלפנו לחדשה והיא קפצה שן ימינה _החוצא)

במוסך החזירו למקום הנכון , ואף התקינו קצרה יותר כדי למנוע את הרעשים מהמותחים .

 

לאחר חודשיים, היום נשמע בלילה רעש של קריעה , וחשבתי שכבר מנורת המצבר תדלק , אך לא קרה כלום .

עצרתי בצד וראיתי שפשוט החגורה נחתכה בדייקנות מילימטר מכיוון הנגדי למנוע כלומר מצד שמאל אם מביטים על המנוע מלמעלה.

 

המילימטר שנחתך נכרך סביב משאבת ההגה אך הוצאתי אותו בשלמות והאוטו נוסע כרגיל .

 

קראתי בתגובות קודמות על מציאות שקריעת הרצועה הזו גורמת צרות צרורות לטיימינג , היינו שחלקים ממנה נכרכים סביב הפולי וגורמים להקפצת שן בטיימינג. כמובן שבמקרה שלי לא היו שום חלקים ממנה שם.

 

האם אני יכול לנסוע להביא את החגורה או פשוט להעמיד אוטו?

 

כל החלקים עומדים ישר , אחד מול השני , לגבי מיסבים וכו, אין לי אינדיקציה , הרכב של חברה ומטופל במוסך של סנדלרים .

 

אשמח להבין בעזרתכם יותר את הנושא בהקשר לדגם של הרכב. איך ניתן לאבחן מיסב "בשמיניות" , או מקביליות של כל החלקים ב"ליין" ?

 

תודה .

 

מצורפות תמונות .

04042010041.jpg

04042010042.jpg

04042010045.jpg

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חביבי לאוטו הזה יש כמה נקודות תורפה ברצועה. הפולי משוכך ז"א יש לו גומי במרכז וכשהוא הולך צריך להחליף פולי ובמבט ראשון הכול בסדר אבל בעומס או במכת גז הוא מסיט את הרצועה. דבר שני המותחן יושב על ציר שבצידו האחורי לוחץ הקפיץ. הציר הזה לכל אורכו יושב גם עם גומי. ויש תופעה שכל המכלול זז. ואתה לא תראה משהו לא תקין בגלגלת עצמה. עלות המכלול כ700 שקלים . לא יודע אם יש חליפי.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

המנהל מוסך של החברה אומר שאפשר לנסוע עם זה כמה ימים , האם להאמין ?

 

במידה ויש חגורה האם אפשר להחליף לבד?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בוקר טוב

האם התעסקו עם האלטרנטור, או מדחס המזגן בזמן האחרון?

זה באמת יכול להיות מהפולי מנוע,

אבל כדאי לבדוק גם מקבילות של כל הגלגלות במערכת הרצועה.

 

לפני כמה שנים הייתי בסיפור כזה, ברלינגו שטופל במורשה

והתחיל לפרק רצועות לאחר תיקון תאונה. בסוף הסתבר שנשבר חלק

מגלגלת האלטרנטור, החלפה פתרה את הבעיה.

 

שא ברכה


אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

וודאי שהתעסקו , הוחלף אלטרנטור ,אח"כ הורידו קרטר ,אז ירד גם מדחס .

 

הרצועה הזו פורקה והורכבה מליון פעם . מהרגע שהורכבה כחדשה עד עכשיו עברו חודשיים .

 

אין לי ספק שמשהו שם דפוק, זה לא העניין - האם אני יכול לנסוע עם חגורה שיש לה 3 שיניים במקום 4 .

 

או ללכת להחליף מייד?

 

האם יכול להחליף בעצמי בהנחה שיודע ? 6pk 1682 בכוונה שמו קטנה כדי ללחוץ מותחים , היה רעש גם בסיבוב הגה . אז הקטינו .

 

האם זה עניין של שחרור מותח הרכבה וסגירת מותח ?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כמובן שצריך לתקן את זה.

 

היום יש 3 שיניים, בעוד שבוע 2 שיניים וכך הלאה,

עד לקריעה של הרצועה.

 

זה שהרצועה מצטמצמת זה הסימפטום ולא הבעיה.

צריך למצוא את שורש הבעיה ולתקן.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה מובן לי , אך האם אפשר להחליף לבד או לחכות עד יום שלישי אני במוסך של החברה.

 

מכירים משהו אמין בראש העין ,פתח תקווה לעניין ? כמה רצועה? כמה עלות עבודה ?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא רצוי לחכות עם תקלות כאלו כי רצועת אביזרים שמתפרקת או מחתכת, חתיכות ממנה עלולות להגיע למערכת התיזמון ולגרום לכשל מנוע.

 

יש מספר גורמים לבעיות כאלו ולהן מספר אפשרויות, "זריקת" גלגלת, לכלוך בחריצי הגלגלת, חוסר מקביליות של הגלגלות, גלגלת פגומה, חופש במיסב הגלגלת, מותחן אוטומטי לא תקין או מתיחה לא תקינה במערכת ללא מותן אוטומטי ועוד.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכולם , החלפתי במוסך בראש העין את הרצועה. 235 ש"ח כולל מע"מ .

 

לא ראינו חוסר מקביליות, אציין כי אין מציאות לשחק בברלינגו 2005 עם האלטרנטור או מדחס. הכל נכנס ישר לברגים .

 

כנראה מיסב מותח הולך בשמיניות.

 

הרצועה יצאה פחות 2 מסילות . מ6 ל4 .

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 3782 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

התחבר בכדי לעקוב  

×
×
  • Create New...