Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה 3 החדשה מול טויוטה קורולה החדשה מול מיצובישי לאנסר החדשה


talroze
שימו לב! השרשור הזה בן 5313 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ללנסר 1500 אין גיר רציף אלא אוטומטי רגיל

וכל היתר זה הטעם שלך או העובדה שאין לה סטיישן (אבל יש לה בגאז', לעומת היונדאי..)

 

ושים לב לשני המשפטים שכתבת:

"גירסא 5 דלתות שבה היונדאי והסיד מוצעות אזי אין להם עדיפות כלשהיא על הלאנסר".

לעומת:

"ה 3 והסיד עדיפות על הלאנסר בכל פרמטר.

הלאנסר מעבר לעיצוב חיצוני (ענין של טעם) אין בה ולא כלום"

מה לעשות וגם ל 3 אין סטיישן..

אז לפני שאתה שופט רכב אחרי נהיגה של כשעתיים-שלוש, קח בבקשה אויר, ספור עד 3 (לא מזדה..) ותחשוב על מה ששאתה כותב. ועוד לא שאלתי אותך על הנסיון שלך עם הסיד וה 3.

והעיקר, שתהיה לנו שנה טובה

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 84
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ללנסר 1500 אין גיר רציף אלא אוטומטי רגיל

וכל היתר זה הטעם שלך או העובדה שאין לה סטיישן (אבל יש לה בגאז', לעומת היונדאי..)

 

ושים לב לשני המשפטים שכתבת:

"גירסא 5 דלתות שבה היונדאי והסיד מוצעות אזי אין להם עדיפות כלשהיא על הלאנסר".

לעומת:

"ה 3 והסיד עדיפות על הלאנסר בכל פרמטר.

הלאנסר מעבר לעיצוב חיצוני (ענין של טעם) אין בה ולא כלום"

מה לעשות וגם ל 3 אין סטיישן..

אז לפני שאתה שופט רכב אחרי נהיגה של כשעתיים-שלוש, קח בבקשה אויר, ספור עד 3 (לא מזדה..) ותחשוב על מה ששאתה כותב. ועוד לא שאלתי אותך על הנסיון שלך עם הסיד וה 3.

והעיקר, שתהיה לנו שנה טובה

 

נהגתי ברכב אשר ניתן חלופי לקבוצה 3 , מנוע 1.8 ליטר.

העדיפות כפי שכתבתי הם לגירסאות הסטיישן , אם הולכים על האופציה הקונבנציונאלית או אז ה 3 והקורולה עדיפות.

 

אני מודה לך על הצורך לקחת אויר, אך לא צריך, כדי להתרשם מרכב לא צריך יותר משעתים שלוש כדי להבין אם יש לרכב ערך מוסף, וללאנסר אין את אותו ערך מוסף מבחינתי.

לגבי ניסיון ב 3 - הייתה לי אחת מושכרת בארה"ב , מנוע 2 ליטר.

לגבי הסיד - מושכרת ל 4 ימים בצרפת, אומנם עם מנוע דיזל בגירסאת הסטיישן.

 

אני מקווה שזה מניח את דעתך.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שלא מניח את דעתי כי לא הסברת את הסתירה בדבריך.

האם שכרת את מזדה 3 בדור החדש?

ופותח השירשור התכוון ללנסר עםהגיר "הרגיל".

אז הנסיון הכי מועט, אם בכלל יש לך עם הלנסר וכבר אתה מביע דעתך על איכות החומרים למשל...רק למשל.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה 3 דור חדש , אני מקווה שזה מניח את דעתך.

 

אני מבין שאתה מתעקש לא להבין את מה שרשמתי מטה , אבל זו זכותך.

לגבי איכות החומרים, לא צריך יותר מ 10 דקות כדי להתרשם מאיכות החומר והביצוע בלאנסר, זו דעתי.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיד וה I30 עדיפות בעיקר בגלל האופציה לקבל את הרכב במרכב סטיישן שימושי, בגירסא 5 דלתות שבה היונדאי והסיד מוצעות אזי אין להם עדיפות כלשהיא על הלאנסר.

מנהיגה של כ 200 ק"מ , לרכב באמת אין מה להציע , אותי הגיר הרציף עיצבן , גימור הפנים בינוני ומטה שלא לדבר על איכות הפלסטיק והעיצוב שהוא ממש לא לטעמי.

הרכב בינוני , ומתייצב בשורה אחת עם הסוזוקי SX4 וה סיד I30.

 

האמת היא שהודעה כזו אמורה לזכות אותך בהתראה על מתן יעוץ לא מבוסס, זה לא קרה כי אני נותן לך הרבה יותר קרדיט ממה שמגיע לך.

את הטעם האישי שלך לגבי עיצוב כזה או אחר או לגבי המרכב המועדף עליך אתה יכול לשמור לעצמך כשאתה מתאר מכונית כמיושנת או ככזו שלא נותנת ערך מוסף. יותר מזה, אתה אפילו לא טורח לבדוק באיזה מנוע וגיר עוסק השרשור- תבדוק היטב את עצמך לגבי המידע המטעה שאתה מפיץ בפורום, מישהו עוד עלול לקבל החלטה על בסיס מה שאתה כותב.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת היא שהודעה כזו אמורה לזכות אותך בהתראה על מתן יעוץ לא מבוסס, זה לא קרה כי אני נותן לך הרבה יותר קרדיט ממה שמגיע לך.

את הטעם האישי שלך לגבי עיצוב כזה או אחר או לגבי המרכב המועדף עליך אתה יכול לשמור לעצמך כשאתה מתאר מכונית כמיושנת או ככזו שלא נותנת ערך מוסף. יותר מזה, אתה אפילו לא טורח לבדוק באיזה מנוע וגיר עוסק השרשור- תבדוק היטב את עצמך לגבי המידע המטעה שאתה מפיץ בפורום, מישהו עוד עלול לקבל החלטה על בסיס מה שאתה כותב.

 

הרכב לא תואר כמיושן , אלא כאחד שאין לו ערך מוסף או עדיפות מול ה 3 ואו הקורולה , זו דעתי לאחר נהיגה ברכב.

לגבי איכות הפנים וטיב הביצוע, הנ"ל תקף לכל דגמי הלאנסר גם לדגם 1.5 ליטר שחבר אשר קנה אותו באופן פרטי התאכזב מאוד מרמת הגימור הבינונית של הרכב, התרשמות זהה לשלי.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה שוב לא מדייק בתיאור מה שכתבת (שלא לדבר על הרכב עצמו).

כתבת ואני חוזר שוב ושוב

"ה 3 והסיד עדיפות על הלאנסר בכל פרמטר.

הלאנסר מעבר לעיצוב חיצוני (ענין של טעם) אין בה ולא כלום"

ועכשיו בתשובה לקאספר אתה כותב:

"הרכב לא תואר כמיושן , אלא כאחד שאין לו ערך מוסף או עדיפות מול ה 3 ואו הקורולה , זו דעתי לאחר נהיגה ברכב."

כלומר שהרכבים, מזדה 3, קורולה וסיד נמצאות בקו אחד מבחינת האיכות והבטיחות.

אז שכחת שללנסר יש עוד כרית אחת עדיפה..

וביחס לאיכות החומרים, את זה בבוודאי לא בודקים בנסיעה של כמה שעות אלא בשימוש ארוך טווח ברכב ויעידו בעלי ה"אודי 80" משנות השבעים שקיבלו בבונוס ריפוד "איכותי" בדש בורד שהתבקע אחרי כמה שנים.

בקיצור קח אויר, ספור עד 3 ותחשוב לפני שאתה כותב ובעיקר תשמור בבקשה על קו אחיד בכתיבה שלך ובייעוץ שלך במיוחד בפורום ייעוץ

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב לא תואר כמיושן , אלא כאחד שאין לו ערך מוסף או עדיפות מול ה 3 ואו הקורולה , זו דעתי לאחר נהיגה ברכב.

לגבי איכות הפנים וטיב הביצוע, הנ"ל תקף לכל דגמי הלאנסר גם לדגם 1.5 ליטר שחבר אשר קנה אותו באופן פרטי התאכזב מאוד מרמת הגימור הבינונית של הרכב, התרשמות זהה לשלי.

 

שמע, אם היית מוסיף בתחילת או בסוף כל משפט "לדעתי" אז לא היתה שום בעיה.

העניין הוא שדרך ההתנסחות שלך בהודעות הקודמות הופכת את הדעה האישית שלך לאקסיומות שאין עליהן עוררין.

יש הרבה אנשים שהעיצוב של הלנסר זה הערך המוסף עבורם ויש אנשים שתיבת DSG בג'טה היא הערך המוסף עבורם.

יש היום הרבה מכוניות טובות ומאובזרות בקבוצה 2, כל אחד יבחר מה חשוב לו יותר ולפיכך יבחר את הרכב הבא שלו.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלנסר אין ערך מוסף אתה אומר? ואני יענה לך כנגד הגירסה שיצאת נגדה ה1.8 , תתפלא אבל הגיר הרציף של הלנסר הוא בין הגירים הרציפים הכי נוחים, ככה מתנהג גיר רציף הכוח לא מגיע מיד, אין "קיק דאון" תנהג על הB4 החדשה או על האוונסיס ותרגיש בדיוק את אותה הרגשה מכיוון שזה גיר רציף. ונעבור לעניין הטכנולוגי, מה אתה אומר מי השקיע יותר הלנסר או ה-3?

מי התחיל מאפס בשביל לבנות אוטו ומי חסך אם זה במנועים חדשים או בתיבת היולכים חדשה בדגם ה1.6? האם זאת הלנסר שחסכה ושינתה לגמרי את המנועים השלדה וכל השאר או המאזדה 3? ששינתה פגושים ופניסים אחורים הא כן גם הכפתורים בפנים השתנו. מה נישאר לנו בטיחות? ידה של מי על העליונה מי חוסך פה שוב בכריות האוויר?

איכות חומרים? אני מצטער מאוד אבל איכות החומרים היא שווה לקבוצה של היפניות גולף זה לא אני מסכים אבל B3 או מאזדה או כל קוראנית אחרת זה כן.

אז תסביר לי איפה ידה של הלנסר לא על העליונה?

מיצובישי לנסר 09 שחורה 143 כ"ס

פיאט בראבו 98 1.6

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה שוב לא מדייק בתיאור מה שכתבת (שלא לדבר על הרכב עצמו).

כתבת ואני חוזר שוב ושוב

"ה 3 והסיד עדיפות על הלאנסר בכל פרמטר.

הלאנסר מעבר לעיצוב חיצוני (ענין של טעם) אין בה ולא כלום"

ועכשיו בתשובה לקאספר אתה כותב:

"הרכב לא תואר כמיושן , אלא כאחד שאין לו ערך מוסף או עדיפות מול ה 3 ואו הקורולה , זו דעתי לאחר נהיגה ברכב."

כלומר שהרכבים, מזדה 3, קורולה וסיד נמצאות בקו אחד מבחינת האיכות והבטיחות.

אז שכחת שללנסר יש עוד כרית אחת עדיפה..

וביחס לאיכות החומרים, את זה בבוודאי לא בודקים בנסיעה של כמה שעות אלא בשימוש ארוך טווח ברכב ויעידו בעלי ה"אודי 80" משנות השבעים שקיבלו בבונוס ריפוד "איכותי" בדש בורד שהתבקע אחרי כמה שנים.

בקיצור קח אויר, ספור עד 3 ותחשוב לפני שאתה כותב ובעיקר תשמור בבקשה על קו אחיד בכתיבה שלך ובייעוץ שלך במיוחד בפורום ייעוץ

 

אתה יכול להמשיך ולסובב את הדברים עוד כמה פעמים, הייתי ברור בניסוח, אתה מתעקש לא להבין.

מניח הנחות , ומהם מסיק מסקנות.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלנסר אין ערך מוסף אתה אומר? ואני יענה לך כנגד הגירסה שיצאת נגדה ה1.8 , תתפלא אבל הגיר הרציף של הלנסר הוא בין הגירים הרציפים הכי נוחים, ככה מתנהג גיר רציף הכוח לא מגיע מיד, אין "קיק דאון" תנהג על הB4 החדשה או על האוונסיס ותרגיש בדיוק את אותה הרגשה מכיוון שזה גיר רציף. ונעבור לעניין הטכנולוגי, מה אתה אומר מי השקיע יותר הלנסר או ה-3?

מי התחיל מאפס בשביל לבנות אוטו ומי חסך אם זה במנועים חדשים או בתיבת היולכים חדשה בדגם ה1.6? האם זאת הלנסר שחסכה ושינתה לגמרי את המנועים השלדה וכל השאר או המאזדה 3? ששינתה פגושים ופניסים אחורים הא כן גם הכפתורים בפנים השתנו. מה נישאר לנו בטיחות? ידה של מי על העליונה מי חוסך פה שוב בכריות האוויר?

איכות חומרים? אני מצטער מאוד אבל איכות החומרים היא שווה לקבוצה של היפניות גולף זה לא אני מסכים אבל B3 או מאזדה או כל קוראנית אחרת זה כן.

אז תסביר לי איפה ידה של הלנסר לא על העליונה?

 

מה יצא ?

רכב בינוני שלא עומד בשורה אחת עם המובילות בקבוצה , זו דעתי.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע, אם היית מוסיף בתחילת או בסוף כל משפט "לדעתי" אז לא היתה שום בעיה.

העניין הוא שדרך ההתנסחות שלך בהודעות הקודמות הופכת את הדעה האישית שלך לאקסיומות שאין עליהן עוררין.

יש הרבה אנשים שהעיצוב של הלנסר זה הערך המוסף עבורם ויש אנשים שתיבת DSG בג'טה היא הערך המוסף עבורם.

יש היום הרבה מכוניות טובות ומאובזרות בקבוצה 2, כל אחד יבחר מה חשוב לו יותר ולפיכך יבחר את הרכב הבא שלו.

 

 

ציטוט מהודעה קודמת שלי:

כן, נהגתי.

פלסטיקים וגימור פנים ברמה בינונית ותו לא, הרכב לטעמי בהחלט לא עומד בשורה הראשונה מבחינת מחיר\ תמורה ואו ערך מוסף שיש לרכב על פני מתחרות אחרות.

 

ה 3 וגם הקורולה עדיפות משמעותית מהלאנסר.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב בינוני בקבוצה?

אז בשבילך ה3 היא מובילת הקבוצה. אין מה להגיד קשה להוציא את האנשים טיפה מהמסגרת שדלק מוטורס הכניסו. זה לא אתה זה 70 אחוז מהעם שחשובים שמאזדה 3 היא המובילה ותאמין לי שהם טועים בגדול! הפעם עם ה3 החדשה רואים כמה החברה חסכה על הלקוחות. איך להגיד לקחת את אותו אוטו עם אותם מנועים ואותה תיבה לעשות לה הגה חשמלי ופנים שדומים למאזדה 6 לקרוא לה מאזדה 3 החדשה "טובה עוד יותר" זה הספיק לה כדי להיות מובילת הקבוצה אז באמת כל הכבוד לאנשי מאזדה.

מיצובישי לנסר 09 שחורה 143 כ"ס

פיאט בראבו 98 1.6

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

CX כתב:

"ציטוט מהודעה קודמת שלי:

כן, נהגתי.

פלסטיקים וגימור פנים ברמה בינונית ותו לא, הרכב לטעמי בהחלט לא עומד בשורה הראשונה מבחינת מחיר\ תמורה ואו ערך מוסף שיש לרכב על פני מתחרות אחרות.

 

ה 3 וגם הקורולה עדיפות משמעותית מהלאנסר."

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

אז בוא תסביר מה זה "משמעותית".

כרגע הצלחתי להבין שה"משמעותי" זה הטעם שלך והתחושה של רמה בינונית בחומרים.

יש לך מה לומר על הנהיגה? הגיר האוטומטי (הרגיל)? התחזוקה (שזה משמעותי בפורום יעוץ)? הביצועים?

משהו שהוא חורג מהטעם?

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול להמשיך ולסובב את הדברים עוד כמה פעמים, הייתי ברור בניסוח, אתה מתעקש לא להבין.

מניח הנחות , ומהם מסיק מסקנות.

אני ממש, אבל ממש מסובב את הראש וכבר יש לי סחרחורת מהסתירות בדבריך ושציטטתי וחזרתי וציטטתי ושלא טרחת להסביר אף אחת מהן.

ראה, העניין הוא לא המזדה ואפילו לא הלנסר או המוסטנג שלי. העניין הוא הפורום. אתה מחווה דיעה כביכול אוביקטיבית ומוחלטת על רכב שבקושי נהגת בו, מדגם שלא אליו התכוון פותח השירשור וזה בפורום "יעוץ ברכישת רכב".

בצר לך אתה מביא חבר שרכש את דגם ה 1500 וגם הוא "התאכזב מאד" מאיכות החומרים, אז למה הוא קנה את האוטו? הרי איכות חומרים,לפחות באיך שאתה רואה את זה, אפשר לראות באולם התצוגה. קצת מוזר החבר שלך..לא?

בקיצור, הפורום מנסה לשמור על רמה ואני מניח שהמשורר התכוון במילה "רמה" למשהו קצת יתר מקביעות מוחלטות על איכות חומרים, דבר שקשה למדוד, או "שאין בה כלום" ולא משנה אם זה על ג'טה או מאזדה.

אני הייתי מצפה ממך לחוות דיעה על רכב שנהגת בו ממושכות (למשל הסיד ששכרת) ושיש לך נסיון תחזוקתי. מדובר הרי בפורום שתפקידו לייעץ לאנשים ברכישת מוצר של אלפי, עשרות אלפי ומאות אלפי שקלים. היית מקבל עצה לרכישת מוצר ממשהו שבדק אותו 5 דקות?

אז קח אויר, וכו'.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5313 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...