Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה 3 החדשה מול טויוטה קורולה החדשה מול מיצובישי לאנסר החדשה


talroze
שימו לב! השרשור הזה בן 5313 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני אשמח אם תסביר לי איך הוא יותר חזק?

מנוע ה1.6 מוציא 98 כ"ס שזה פשוט עלוב

עם הלאנטיס שלי השתקתי ילד עם מיצובישי ליסינג שחשב שהיא מטוס:lol:

תמיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 84
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני אשמח אם תסביר לי איך הוא יותר חזק?

מנוע ה1.6 מוציא 98 כ"ס שזה פשוט עלוב

עם הלאנטיס שלי השתקתי ילד עם מיצובישי ליסינג שחשב שהיא מטוס:lol:

זאת הישנה. החדשה עם 1.5 מוציאה 109.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאזדה 3:

 

177 מהירות מירבית

13.1 100-0 (שניות)

 

מיצובישי לאנסר:

 

 

178 מהירות מירבית

14.3 100-0 (שניות)

 

 

החדשות !!!

טוב שם טוב משמן טוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאזדה 3:

 

177 מהירות מירבית

13.1 100-0 (שניות)

 

מיצובישי לאנסר:

 

 

178 מהירות מירבית

14.3 100-0 (שניות)

 

 

החדשות !!!

14.3 זאת צריכת הדלק לא התאוצה. אין נתונים רישמיים של התאוצה בלאנסר 1.5 אבל היא דיי זריזה יחסית לקבוצה ממה שאני שמתי לב לפחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברה לא סתם רשמתי שלוש החדשה

היום יש לי את השלוש הישנה ויחסית לרכב ליסינג היא באמת לא רעה [אל אף שבכול יום נתון אני יעדיף את הפוקוס חמש דלתות דגם ישן שהיה לי בעבודה הקודמת]

 

לפי מה שהבנתי 3 החדשה יותר כבדה באיזה מאה קילו נוספים על אותו המנוע 105 כ"ס.

וגם לקחו את ההגה הכיפי.

אז למי שיצא לנהוג על הדגם החדש של השלוש מוזמן להשוות בבקשה האם כדאי ?

לי יש את ה 3 החדשה, הרכב שונה כמעט לגמרי מהדגם היוצא וגם קל יותר, אחד השיפורים הוא חיזוק השילדה והורדת המשקל ב 7 ק"ג לעומת הדגם היוצא.

קובי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש את ה 3 החדשה, הרכב שונה כמעט לגמרי מהדגם היוצא וגם קל יותר, אחד השיפורים הוא חיזוק השילדה והורדת המשקל ב 7 ק"ג לעומת הדגם היוצא.

 

האם אתה מרגיש שהרכב יותר קליל ומהנה ?

מה לגבי ההגה ?

 

אני בקרוב הולך לבקש נסיעת מבחן על הוקורולה מחבר ואז אמסור רשמים

טוב שם טוב משמן טוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק לידע כללי - במסלול של "אוטו" ה3 (הישנה) 1.6 עשתה 14.5 שניות ל100 קמ"ש. לא מרשים במיוחד...

(זה הנתון שנמדד, כמו כל הנתונים, אחרי נסיונות רבים עד שהושג הזמן הטוב ביותר, אם נתעלם ממשתנים די זניחים כמו איכות הדלק/מצב הכביש/משקל הנהג/איכות הצמיגים).

Insane things comes from insanely people.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש את ה 3 החדשה, הרכב שונה כמעט לגמרי מהדגם היוצא וגם קל יותר, אחד השיפורים הוא חיזוק השילדה והורדת המשקל ב 7 ק"ג לעומת הדגם היוצא.

 

נו באמת, ה3 החדשה שוקלת באיזה 30 קילו יותר, והמנוע שלה חלש יותר משל הישנה ב2 כ"ס =| לפחות לפי הנתונים בAuto.

 

איפה בדיוק הורדת המשקל שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו באמת, ה3 החדשה שוקלת באיזה 30 קילו יותר, והמנוע שלה חלש יותר משל הישנה ב2 כ"ס =| לפחות לפי הנתונים בAuto.

 

איפה בדיוק הורדת המשקל שלך.

אני לא יודע היכן קראת ב Auto שהרכב שוקל ב 30 ק"ג יותר, אתם סתם זורקים דברים שאתם לא יודעים.

אם כבר מדברים על Auto צירפתי ציטוט ממבחן הרכב שעשו ל 3 החדשה, הבוחן הוא אלי שאולי:

 

המכונית החדשה קלה במעט (7 ק"ג) למרות גדילתה.

ה 3 החדשה שודרגה משמעותית כמעט בכל (למעט מנוע וגיר) לעומת הדגם הקודם!

קובי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגירסת הליסינג הקודמת שקלה 1284 ק"ג והנוכחית 1277 ק"ג.

ההספק ירד מ-107 כ"ס ל-105 כ"ס והמומנט גם אבל מזערי (0.01 קג"מ).

 

בכל אופן, ה- 3 תמיד הרגישה מהירה יותר ממה שהיא באמת.

 

והלנסר 1.5 אגב מאיצה ל-100 קמ"ש ב- 13 שניות.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם אתה מרגיש שהרכב יותר קליל ומהנה ?

מה לגבי ההגה ?

 

אני לא מרגיש שהוא יותר קליל אבל מהנה יותר זה אין ספק, השיפור בנהיגה הוא עצום אם זה במושבים קשים וטובים יותר שמחזיקים את הגוף מהצדדים,מתלים רכים יותר, בידוד הרעשים טוב יותר וסביבת נהג שנותנת תחושת קוקפיט של מטוס.

לגבי ההגה אני חושב שלא סתם יותר ויותר יצרנים עוברים להגה חשמלי, לדעתי ההגה עכשיו קל וטוב יותר מהקודם.

קובי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך אתם מרגישים הבדל במשקל כשמדובר על 7 ק"ג? :roll:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגירסת הליסינג הקודמת שקלה 1284 ק"ג והנוכחית 1277 ק"ג.

ההספק ירד מ-107 כ"ס ל-105 כ"ס והמומנט גם אבל מזערי (0.01 קג"מ).

 

בכל אופן, ה- 3 תמיד הרגישה מהירה יותר ממה שהיא באמת.

 

והלנסר 1.5 אגב מאיצה ל-100 קמ"ש ב- 13 שניות.

 

מאיפה הנתון של המשקל של ה3 הישנה? גם בicar וגם בauto רשום שהמשקל שלה בגרסאת ה4 דלתות מנוע 1.6 הוא 1247.

 

המשקל של גרסאת ה2 ליטר הוא 1284. זה איזה ספין של היבואן שהמשקל ירד? רק באתר הרשמי כתוב שהיא שוקלת 1284 בגרסאת הליסינג.

 

 

בקשר ללאנסר 1.5 - מאיפה זה שזה 13? כמו שזה נראה זאת כנראה באמת התאוצה (לא רעה בכלל לקבוצה), אבל נתונים רישמיים הצלחתי למצוא רק על ה1.5 הידנית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5313 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...