Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן ZX-האם יש לה מתחרה בנוחות? פינוק בתקציב נמוך.


אליה
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6136 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

בסכום של עד 10K-כשהדגש הוא על נוחות נסיעה, פינוק לישבן ולגב, האם יש המלצות חוץ מ-ZX שעולה באופן טבעי על הפרק?

 

תודה ולילה טוב.

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב 10 אלפים אני לא חושב.

אם תוסיף 2K לתקציב תוכל אולי ללכת לכיוון של מגאן 1400 מודל 96.

המושבים נהדרים, מניסיון.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דיג'יי שי, יצא לך לנהוג על אחת? כמדומני אין לך רשיון וזה לא במקום שאתה נותן כאן "עצות" על סמך כלום.

 

106 ב-10K אני בספק אם תמצא. כל משפחת PSA (פז'ו-סיטרואן) יעניקו לך נוחות מירבית יחסית לשאר המכוניות בתקציב הזה.

אני אישית נוהג ב-309 שהיא ממש תענוג לגב, אני מאמין שה-zx תהיה נוחה לפחות כמוה עם יתרון לזה שהיא מודרנית יותר.

יש גם את ה-BX שהיא בעלת מיתלים הידראוליים שידועים בנוחות הטובה שהם מספקים, אבל BX זה להרפאתקנים :D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הולך לכתוב עכשיו משהו

משהו שהתגובה הראשונית שלכם תהיה לצלוב אותי בגינו בראש חוצות

אבל זה חזק ממני

ולמרות שהרוב יחשוב שדעתי נטרפה עלי

ושאני מחלל קודשים בחוצפתי

ושההשוואה אינה במקומה

ואיך אני בכלל מעיז להזכיר באותה נשימה עם ZX

אבל שאלו על נוחות

ובליבי אני יודע

ובעכוזי הרגשתי יותר מפעם

אם יש לה מעלה אחת - היא נוחות - ובגדול

 

פונטיאק סאנבירד

HFturbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשהייתי ילד הייתי נוסע הרבה בשברולט קורסיקה (לא בתור נהג).

תמיד התלהבתי מהמושבים בה שהם היו נוחים כמו סלון, אבל מצד שני הקופצניות והספינתיות של האוטו מקזזות את הנוחות הזאת.

עדיף אוטו עם מושבים רזים ותומכים ובעל שיכוך טוב של הבולמים מאשר ספות משייטות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובות. סאנבירד וכדומה אני לא אקנה כי יש לי סלידה מהאמריקאיות האלה ובכלל אין מצב שאני קונה רכב אוטומטי.

הכיוון הוא ZX עם מנוע 1800 ע"מ שהאוטו גם יזוז פחות או יותר..

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממקור ראשון אני יכול לספר שהZX נוחה מאוד,גם ביחס למכוניות מודרניות חדשות.

ההבדל בביצועים בין 1.4,1.6 ו1.8 לא גדולים כמו שחושבים (שלושתם לא מרטיטים בלשון המעטה) :roll: .

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קניתי לאבא שלי ZX 1400 שנת 95 3 דלתות,עם 260 אלף ק"מ.

 

האוטו הזה פנתר,הגעתי איתו למהירות של 195 קילומטר לשנה במעט זמן,הוא פשוט מאיץ חזק,ולא נוגע בדלק!!! 1ל 17 בנסיעה רגועה ללא מזגן.

 

 

בקרוב אני מסב אותו 1600 עם ראש מנוע של ראלי והזרקה של 106 ראלי...ואז נראה איך זה יסע:twisted:

DSCF901111111105_resize1.jpg
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קניתי לאבא שלי ZX 1400 שנת 95 3 דלתות,עם 260 אלף ק"מ.

 

האוטו הזה פנתר,הגעתי איתו למהירות של 195 קילומטר לשנה במעט זמן,הוא פשוט מאיץ חזק,ולא נוגע בדלק!!! 1ל 17 בנסיעה רגועה ללא מזגן.

 

 

בקרוב אני מסב אותו 1600 עם ראש מנוע של ראלי והזרקה של 106 ראלי...ואז נראה איך זה יסע:twisted:

 

195 קמ"ש (קילומטר לשנה) זה די איטי:wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקי, זה שה-1.4 לא עגלה זה ידוע, פשוט בא לי קצת על "בשר" במנוע(אחרי כשנה עם פיאסטה 1.1L).

סוג של התלבטות..

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מממ.. אבל 25 סוסים(מוצהרים לפחות)בין 1.4 ל-1.8 עושים הבדל כלשהו, לא?

 

 

אז זהו שאני לא כל-כך בטוח...

 

 

מנוע הTU מרגיש תמיד נמרץ יותר מה XU 8 שסתומים...ה1400 הוא TU.

 

מה שגם,גרסת ה1800 שוקלת לפחות עוד 150 קילו,כי היא מאובזרת הרבה יותר.

 

 

במבחן המציאות קשה לי להאמין שה1800 תיקח.:-)

DSCF901111111105_resize1.jpg
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...