Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תהייה לגבי מכת עבירות הרמזורים האדומים


T-Maxximum
שימו לב! השרשור הזה בן 6229 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הפתרון הוא לא להתכופף לכיוון העבריינים אלא לכופף להם את הצורה עד שאמא שלהם לא תזהה אותם.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פשוט צריך להחרים רכב ששנתפס נכנס באדום (ולמכור בזול לאזרחים שומרי חוק) וגם שלילה למשך זמן בלי מוגבל.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלדרון - תוכל להסביר מהו אותו פתרון? הוא לא נשמע לי יעיל כי בכבישים עמוסים כל הזמן יעבור אוטו שכביכול לא יוכל לעצור..

 

ולגבי חינוך - אתה יכול גם לחנך לא לחצות קו הפרדה רצוף, לא לנהוג שיכור וכד'.

אבל למה שאנשים ישלמו בחיים שלהם עד שתצליח לחנך?

 

 

הכוונה שהחיישן יזהה רכב שעומד להיכנס לצומת באור אדום ויעכב את האור הירוק לבאים בתור

יכול להיות שאני ואתה נתעכב עוד כמה דק' בכל רמזור אבל לפחות נגיע הביתה ( אני לא חושב שמגיע עונש מוות למי שנפגע מעבריין שלא בזין שלו לעצור באדום.)

החיישן אינו מתנה לעבריינים (יש מצלמות בצומת או בעזרת אכיפה ממשטרת - 1 באפריל - ישראל )אבל הוא מתנה לאילו שלא יפגעו בזכותו.חז"לינו אמרו:" כל המציל נפש אחת בישראל .... "- אתם מכירים את ההמשך

סעו בזהירות, כדי שנשוב וניפגש

:roll:

סאאב ל(ה)נשמה.

פונטו פונטו פונטו ....צריך להכביר מילים ? :-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה שאני חושב על זה יותר ככה אני מגיע למסקנה שההצעה הכי טובה והיחידה שתעבוד היא המחסומים שעולים מהכביש. ככה אותם עבריינים יהרגו רק את עצמם...

ניסיתם פעם לחנך ישראלי? זה כמו להסביר לערבי שאסור להרוג יהודים.ביזבוז של נשימה.

אני מנסה להיות בסדר, ומבקש גם ממכם שתנסו- אל תלחצו על הגז בירוק מהבהב. תלחצו על הברקס במקום.

עדיף שאידיוט יכנס בכם מאחורה מאשר תאונה חזיתית.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

מעוניינים לעזור לחתולי הרחוב? מחפשים מתנה מיוחדת?

סבונים 100% טבעי ובעבודת יד- כל ההכנסות קודש לטיפול בחתולים. דברו איתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מנסה להיות בסדר, ומבקש גם ממכם שתנסו- אל תלחצו על הגז בירוק מהבהב. תלחצו על הברקס במקום.

עדיף שאידיוט יכנס בכם מאחורה מאשר תאונה חזיתית יתכן , אבל אחרי שתי תאונות כאלו עים טוטאל לוסט , אני יכול לומר לך שזה בכלל לא נעים , ואם אתה לא חובש את החגורה היטב זה גם כואב מאוד .

לא חושב שמשהו יעזור , לא כרגע . כי מה שקרה זה שהמדינה/הרשויות/עמותות טיפטפו כול הזמן מהירות מהירות מהירות , וזה דבר שלא נכון , כי בתת הכרה גם אלו שעברו שטיפת המוח יודעים שזה לא מדוייק . עכשיו כשה מנסים לחנך ללא לעבור באדום , זה כבר לא עובד .

אם מלכתחילה היו מתחילים באדום ובאי עקיפה של קו לבן , אזי היו מצליחים . אבל כששיקרו לכולם כ"כ הרבה זמן , אזי לא מאמינים ולא מורתעים מעברות אמיתיות .

 

האמת היא שאם אתה עובר באדום זה משתי סיבות או שאתה שם ז**ן או שאתה לא יודע כיצד לבלום לפני שיהיה אדום . הסיבה השניה היא נהיגה ללא הבנה מספקת איך לנהוג . ואז זה לא משנה גם אם תנהג לפי המהירות המותרת ,ותהיה "נהג נורמטיבי" . אתה עדיין מסוכן לציבור .

אבל ללמוד לתקן אחרי שכולם היטיפו על נהיגה במהירות מותרת , למה? מה קרה ? שיתקנו אלו שנוסעים ב130-140 ושומו שמיים אלו שנוהגים במהירות מזעזעת שאינה מתאימה לבני אדם של 180 (לא שמעו על מכוניות שעושות 300 קמ"ש ועדיין יוצאים מהם בחתיכה אחת גם אחרי אלפי ק"מ)

 

בקיצור צריך להיות חכם ולהזהר וזה הכול . לא נראה לי שבעתיד הנראה לעין תפתר בעיית הרמזורים האדומים

 

בברכה יהודה

בברכה יהודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל ענין של חינוך. אבל גם חינוך של השוטרים לעשות את מה שצריך בלי להתעצל.

 

במקום שאני עובד ישנו שטח חניה כחול לבן שסגור בכעין מפרץ. הבעיה היא שהנהגים שחונים שם חוסמים את נתיב היציאה באופן כזה שמי שרוצה לצאת חייב לנסוע על שטח הפרדה צבוע. בדיוק במרחק 12 מ' עומדים באופן קבוע 2 שוטרים שרוב שעות היום מבצעים בדיקת רשיונות.

כל יום אני ניגש לשוטרים האלה ומראה להם שלא צריך לחפש את הנהג בלי הרישיון כשמול העיניים שלהם כל יום חונות מכוניות וחוסמות נתיב נסיעה וגורמות לכולם לנסוע על שטח הפרדה. וכנובן שכל רגע מכונית אחרת נוסעת על שטח ההפרדה.

ולהלן תשובות השוטרים (שמתחלפים מידי פעם):

1. אני התפקיד שלי לבדוק רשיונות.

2. אתה צודק, אבל זה שייך לפיקוח עירוני.

3. אני בלי פנקס דוחו"ת (???!!!)

4. זה לא ממש מפריע למכוניות לנסוע.

5. אנחנו היום רק מתנדבים אז לא כל דבר מקפידים (???!!!)

 

והכי מעניין היתה התשובה אתמול כאשר שני השוטרים מסתכלים ורואים שאני צודק ואומרים זה לזה: "וואלה הוא צודק, הנה תראה באמת במקום אחר היינו רושמים על זה דו"ח לרכב שחוצה שטח הפרדה, וואלה תראה הנה עוד אחד חוצה ככה, טוב בא נודיע בקשר לפיקוח עירוני".

כשהסבתי את תשומת ליבם שהעבריין הוא קודם כל זה שחונה וחוסם את הנתיב ובגללו כולם נוסעים על שטח הפרדה,

אמרו לי יפה חג שמח ונסעו.

אם אתם לא מאמינים תארגנו צוות טלוויזיה ותבואו כל יום לצלם...

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרבה האי פליאה - כמובן שהשירשור גלש להאשמת המשטרה,

חבל,

ההצעה התחלית השירשור טובה מאוד וצריך למצא את הדרך להביאה למקבלי ההחלטות.

האמת, זה סה"כ המהנדס של הרמזור.

לכל צומת יש מהנדס (ולמהנדסים יש הרבה צמתים..:-D ), מי שקובע את סדר הפעולות ברמזור הוא אותו מהנדס.

אם הוא יאריך את פרק הזמן עד להופעת אדום+צהוב בשניה - אכן זה יחסוך תאונות קטלניות, ובעיקר של האופנוענים שנוהגים לצאת קדימה ....

 

לגבי הווסטים - ההחלטה הכי חכמה שהתקבלה מאז ימי המנדט. גם אני פתאום רואה הרבה "שוטרים מתחזים":shock: ומוריד רגל מהגז. זה מעולה...

 

לגבי המשטרה, כרגיל,

יש הרבה שישלחו את השוטרים לעשות משהו אחר (ולעיתים בצדק) אבל נראה את הראשון שיבוא ויגיד, וולאה, השוטר נתן לי דו"ח בצדק :roll: .

לא יהיה.

 

עפר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתי ברעננה שלשום רמזור שמראה עם מספרים כמה זמן נשאר עד שהאור הופך לירוק. אולי זה יכול לעבוד גם הפוך. למשל ליד הבית שלי, בצומת יגור, אין מצב שנוסעים שם ואין זכוכיות על הכביש, או יותר מזה, איזשהו רכב שנכנס בעמוד כדי להמלט מרכב אחר.

 

אחת הבעיות היא שהאנשים לא יודעים להעריך כמה זמן נשאר לרמזור, ואם הם יוכלו לבלום.

 

ארבעה רעיונות:

 

1)לעשות רמזור עם מספרים שאומר כמה זמן נשאר עד האדום. ככה כולם יכולים לראות כבר מרחוק אם הם מספיקים או לא, ונרגעים קצת במקום לשים גז.

 

2)לשים קו עם שלט שאומר "מנקודה זאת אתה מספיק לבלום אם אתה במהירות X." ככה, כל אלו שלא יודעים להעריך את מרחק הבלימה שלהם, ידעו שהם יכולים לבלום אם הם במהירות הזו (+- 10 קמ"ש)

 

3)במיאמי ראיתי לפני 10 שנים רמזור כמו במירוצים. יש שני אורות ירוקים, שלושה צהובים, ושני אדומים. במקום שהירוק יהבהב, פשוט שידליקו אותם בסדר מסוים, ואז יגבירו את האכיפה. לפעמים אתה לא יודע כמה פעמים הצהוב הבהב כבר, אבל שם יש הוכחה חותכת, והכל יותר ברור. יותר אורות, יותר אתה בולם. פשוט...

 

4)לעשות רמזור שבמקום שבחץ של הכיוון למעלה, פשוט לעשות שהאור עצמו יהיה בצורת חץ, או פשוט לרכז את כל הרמזורים בצומת במכשיר אחד. די קשה להתרכז באור שלך כשיש 5 רמזורים, כל אחד לנתיב אחר, וצריך גם להתרכז בצבע של האור, גם בלמצוא איזה רמזור הוא שלך, באיזה נתיב אתה צריך להיות, וגם בנהיגה הנורמלית. שיורידו את כל הגירויים הלא נחוצים, ונגמור עם זה. במדינת אחרת זה עובד טוב. יש רמזור אחד גדול שאומר למי יש את זכות הנסיעה, ולאיזה כיוון.

קרה לי לפני שבוע במחלף השלום, שאור אחד נהיה אדום, אז בלמתי, אבל זה לא היה בשבילי. הייתי ממש מרוכז, אבל לפעמים המיקום של הרמזור הוא דפוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

2)לשים קו עם שלט שאומר "מנקודה זאת אתה מספיק לבלום אם אתה במהירות X." ככה, כל אלו שלא יודעים להעריך את מרחק הבלימה שלהם, ידעו שהם יכולים לבלום אם הם במהירות הזו (+- 10 קמ"ש)

 

 

 

לא רק שזה לא יעזור, זה אולי עשה את ההפך, מכמה סיבות:

 

1. לא לכל רכב יש את אותה עוצמת בלימה. מאזדה 3 למשל תצליח לבלום בבלימת חירום הרבה יותר טוב ממשאית מערבל בטון ישנה או לצורך העניין, רכב עם כוח בלימה חלש יותר (=הבדלים עצומים של מרחק העצירה). מאחר שכוח הבלימה הוא לא קבוע, יותר נכון להגיד "האם אתה מספיק לעבור אם אתה במהירות איקס". 3 שניות של הירוק המהבהב, 90 קמ"ש לחלק ל-3.6 שווה 25. 25 מטר כפול 3 שניות של ירוק מהבהב שווה 75 מטר מקו הצומת!

 

2. זה עלול לבלבל את הנהגים החסרי ניסיון. אם הם מגיעים לשלט הנ"ל שכתבת, והירוק בהבהוב הראשון, הם עדיין יתלבטו אם הם יספיקו לעבור או לא, כלומר, לא יעשו את ההבדל בין ההבהוב הראשון לאחרון.

Xbox12341

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ארבעה רעיונות:

 

1)לעשות רמזור עם מספרים שאומר כמה זמן נשאר עד האדום. ככה כולם יכולים לראות כבר מרחוק אם הם מספיקים או לא, ונרגעים קצת במקום לשים גז.

 

2)לשים קו עם שלט שאומר "מנקודה זאת אתה מספיק לבלום אם אתה במהירות X." ככה, כל אלו שלא יודעים להעריך את מרחק הבלימה שלהם, ידעו שהם יכולים לבלום אם הם במהירות הזו (+- 10 קמ"ש) במדינה שלנו ?!!! אוי ואוי . מה אתה לא מכיר את הנהגים שלא יודעים כמה אוויר יש להם , ולפעמים בודקים לחץ אוויר רק כשהגלגל מראה סימנים שהוא כמעט מפונצ'ר ? כמה נהגים יודעים לבדוק אם רפידות הבלמים שלהם ו/או שמעו על רפידות בלמים ?

הרכב בתור חדש אולי יעצור אבל אחרי כמה חודשים כשהלחץ אוויר ירד/הרפידה תהיה מסמורטטת , והוא עדיין יחלום שהוא לפחות שומאכר קטן על ליסינגאוטומט , הוא יכנס באדום ויאשים את השלט

.

בברכה יהודה

בברכה יהודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, בשביל זה גם צריך לשנות את כל השיטה של הטסטים, ככה שיתמקדו בתקינות של האוטו ושל הבלמים. לא יעזור יותר מדי...

 

מה אתם אומרים למשל על צביעה על הכביש שאומרת "שמור על הימין" או עיגול גדול באמצע הנתיב שמזכיר כל קילומטר את המהירות המותרת? אם אנשים רואים כל הזמן את המהירות המותרת, אולי זה יכנס להם לראש (אבל ברור שאז נצטרף להעלות את המהירות המותרת, כי לנסוע על פחות מ110 בכביש החוף זה לא בא בחשבון)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה אתם אומרים למשל על צביעה על הכביש שאומרת "שמור על הימין" או עיגול גדול באמצע הנתיב שמזכיר כל קילומטר את המהירות המותרת? אם אנשים רואים כל הזמן את המהירות המותרת, אולי זה יכנס להם לראש (אבל ברור שאז נצטרף להעלות את המהירות המותרת, כי לנסוע על פחות מ110 בכביש החוף זה לא בא בחשבון)

 

תאמין לי שכולם יודעים מה המהירות המותרת. לא צריך להזכיר את זה (ודווקא קיימים תמרורים כאלה - "להזכירך - 100"). אף אחד לא קיבל רישיון בלי לעבור תאוריה. אבל עם זאת כל אחד היום נוסע כמה שנראה לו סביר ללא התייחסות מיוחדת לתמרורי הגבלת מהירות, ככה שהרעיון שלך לא יהווה פיתרון.

Xbox12341

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השיטה של השהיית הרמזורים היא שיטה מעולה.במיוחד בצמתים בין עירוניים ששם מהירות הנסיעה גבוהה.

גם לטענה שכביכול זה יצור פקקים יש פיתרון-לעשות את ההשהייה אחרי שעות העומס,הרי שבמילא רוב התאונות הקטלניות קורות בשעות הערב-לילה או מוקדם בבוקר ולא בשעות העומס.

ובשאר הצמתים ליישם את השיטה לתמיד.

אולי לא ימנע את כל התאונות ,אבל יציל כמה נפשות תמימות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תיהיו רגע רציניים, נכון שצריך לשנות הכל מא' ועד ת'.

אבל כרגע, עכשיו, כפתרון להצלת חיי אדם, למה לא להאריך את האדום (במצב של "הכל אדום") בצמתים בעייתים (בעיקר בינעירוניים) בכ2-3 שניות?

חוץ מעומס בתנועה (אם בכלל), ו"עצבנות" של נהגים שמחכים לירוק,

איזה עוד חסרונות יש לשיטה של הארכת האדום בצומת?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

ב' אני חושב שזה ייתן לרוצחים לגיטימציה לעבור באדום, הם יידעו שהסיכוי שהם יהרגו נמוך יותר ולכן יגנבו יותר רמזורים.

 

וג' זאת לא הדרך לטיפול בבעיה הקשה הזאת. כל מי שעובר באדום צריך להוריד לו שתי רגליים, ולא לתת לו סוג-של פרס.

 

 

בדיוק המחשבה שלי שקראתי את השרשור.

כל הטמבלים האלה (אלה עם הסויוק עם השטחי אלומוניום ושות') ידעו שיש להם לפחות 2 שניות אחרי שהאדום נגמר.

 

ואם כל זה עדיין יהיו לך שיכורים ו/או מסוממים שלא יעזור כלום. כמו התאונה שכנראה הציתה במוחך את הרעיון הזה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6229 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...