Jump to content

rafi_h

  • הודעות

    122
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי rafi_h

  1. ממש לא נכון. התוצאה לא חייבת להיות שווה יש נתוני יצרן להתכנסות. יש סיבה לכך שמראש נותנים לרכב התכנסות חיובית או שלילית, כמו שיש סיבה לכל זוית היגוי שמגדיר היצרן מראש. אין לי מושג איך הלכת כל כך רחוק למתיחה או כיווץ של שילדה כדבריך. בד"כ (אם ניתן ברכב המסויים) פשוט מכניסים חתיכות מתכת (שימסים) כדי לכוון. ברכב שלא ניתן (למשל ב RSI) ניתן עי"י חימום ליישר את הסרן האחורי, כל מקרה לגופו. רפי.
  2. זה בהחלט היה מבאס אבל גם זה קורה לפעמים....
  3. היה אירוע ממש יפה, כל הכבוד !!! http://www.jeeptrip.com/page.aspx?div=Articles&group=42&item=256
  4. מרימים הידראולי שומרים על מרווח שסתומים (אפסי). בעצם ברגע שיש לחץ שמן הבוכנה מצמידה את הכוסית (כוסית לא בחורה ,כוסית כמו כוס,טוב עזוב ...) לשסתום. מה ש"נתפס"- בבוכנה קיימים מעברי שמן קטנים שיכולים להיסתם. רפי.
  5. אני לא כל כך יודע אם זה קשור אבל ראיתי את זה בפורום אחר.
  6. איך ידעת שזה אוקולון ?! אם אתה רוצה חרט טוב דבר איתי בפרטי. רפי.
  7. הכי עצוב בכל הסיפור הזה זה שזה לא יזיז לאף אחד כלום. כל מי שקורא פה ישכח מזה מהר מאד. גם אלא שהיו שם אני בספק רב אם זה הדבר שישנה את ה"תרבות" נהיגה שלכם.... כמובן שהעיקר שכולם בריאים ושלמים אבל באמת כואב לי הלב לחשוב אם חלילה היה קורה לכם משהו. זה אולי לא נשמע טוב אבל זו האמת... פשוט לא ישנה כלום לאף אחד.
  8. במקרה הנ"ל קצת קשה לשפוט אם הייתי רוכש את הרכב או לא יש עוד דברים שהיו משפיעים על ההחלטה שלי. ואם לקחת את אותו אדם שרכש את הרכב, רק אלוהים (והמוכר) יודעים מה אמר הבוחן בשיחה שנערכה לאחר הבדיקה. למרות שאותו קונה פנה לפני הרכישה (אם הבנתי נכון) למוסך לקבל הצעת מחיר לתיקון עדיין אני לא חושב שבכך הסיר מעצמו המכון אחריות לתוצאות. לא ניתן לדעת מה היו הגורמים שהשפיעו על ההחלטה לקנות (יכול מאד להיות שאותו אדם מאמין יותר לבדיקה במכון). אם נניח שהשימוש ברכב בשלושת הימים לאחר הקניה היה סביר לדעתי המכון צריך לפצות את הקונה. סתם בשביל הקטע שאלתי מספר אנשים שמבינים מאד בתחום אם הם היו רוכשים את הרכב (רק על סמך הנתונים שהבאת) וכולם אמרו שכן אז אני לא מתפלא שהקונה כן רכש את הרכב (המסקנה שלי היא אחת- הבדיקה לא העריכה מספיק נכון את מצב המנוע). בקיצור עמית, לא אנחנו הבאנו למצב הזה שכל מי שקצת קשור לתחום שומע "בדיקה" מיד עולה לו לראש - כסת"ח. ואני מאמין שהמגמה הזו רק תלך ותגבר. כמו שחנן רשם "גול עצמי". עריכה: עמית לא ראיתי את תגובתך כשהתחלתי לרשום את שלי. אני מבין שאתה מסתמך על הפסק דין כשרשמת שבמערכת הסריקה הממוחשבת חלה טעות. עדיין זה לא מסיר מהמכון את האחריות למסמך שהם סיפקו. עד כמה שאני זוכר תמיד נשלח הקונה למוסך להערכת מחיר תיקון הליקויים.
  9. מהיכרות של מספר חודשים עם השוק המסויים הזה, ב 30 אלף תוכל למצוא סמוראי 94 (בטוח לא השנים שאתה רשמת). הכתבה שצורפה מג'יפולוג מעולה ,מומלץ בחום לבקר שם גם בשאר האתר יש המון מידע ואנשים טובים שעוזרים. (אם תעשה שם חיפוש בפורום תמצא כמה דיונים מאד דומים לשלך). בכל מקרה כנראה שבתקציב הזה (והדרישות שרשמת) הסמוראי הוא התשובה הכי טובה, רק תתאזר בים של סבלנות כשאתה יוצא לחפש... בהצלחה, רפי.
  10. אתה באמת מאמין בשטות הזו ? פשוט מאד עבירת המהירות היא עברה שמאד קל למשטרה לאכוף העיקר הקופה מתמלאת לא ?! (ד"א אני יודע שאתה לא הכתובת פשוט רשמת משפט שנראה כאילו נלקח מאיזה פוסטר של עידוד עצמי במשרדו של אחד הקצינים שלך...) רפי.
  11. לחכות עד שיישאר קצת מים ? לא מומלץ בכלל. פשוט מאד אם אתה יודע איפה נמצא הצינור מים התחתון ברדיאטור תפרק אותו (שיחרור של הבנד) ותחכה עד שייצאו כל המים....(לא לשכוח לסגור חזרה ולמלא בנוזל שרצית) אם אתה לא יודע תגיד לאבא שיעשה את זה אם גם אבא לא יודע תבקש מחבר שיודע... ד"א המיכל של המים לא אמור להתרוקן...(בטח לא "די מהר") אולי כדאי לבדוק את זה לפני שיגרם נזק....
  12. CO-חד תחמוצת הפחמן (נמדד באחוזים) נוצר בעקבות שריפה חלקית ,לא מושלמת. עד 0.5% זה בסדר. HC-חלקיקי דלק לא שרופים (נמדד ב PPM-חלקיקים למיליון,כלומר כמות חלקיקי HC במיליון חלקיקים נפלטים) נפלט בעת עבודה בתערובת עשירה או שריפה לא מושלמת.עד 100 PPM זה בסדר. CO2-דו תחמוצת הפחמן (נמדד באחוזים) נוצר בעיקבות שריפה מושלמת. אם מתקבל 14.5%-16% זה טוב. O2-חמצן (נמדד באחוזים) כלומר אחוז החמצן בפליטה, לאחר שריפה מושלמת הוא צריך לשאוף לאפס (עד 0.5%). הערה: כל הנתונים הינם לרכב עם ממיר. כלומר נראה כי הבדיקה ברכב המדובר יצאה בסדר גמור מבחינת 4 גזים. מקווה שעזרתי, רפי.
  13. .......
  14. אין פה עניין של המחשב התרגל משום שהמחשב בכל מקרה מנתק את המינוס לשניים מקבילים "בלי להתכוון לאחד מהם" (בגדול המחשב כן יודע על המיקום שלהם אבל הניתוק הוא בכל מקרה לשניים מקבילים). בקיצור מבחינת המחשב הניתוק הוא לכוייל אחד כל פעם (שמיועד לשני צילינדרים) בלי להתכוון לשלוח ניצוץ לאחד מהם.
  15. הכוונה היתה ברכב.....
  16. ללא מפלג הכוונה שיש שני כויילים (כל אחד לזוג צילנדרים מקבילים) כאשר המינוס מתקבל כל פעם באחד מהם ובכך נוצר ניצוץ לשני צילינדרים מקבילים (ישנה תופעה שגורמת לניצוץ להיות חזק בהרבה בצילינדר שבסוף דחיסה מאשר במקביל לו). ישנה עוד מערכת דומה עם כויל לכל צילנדר...(גם שם ללא מפלג) אני לא מכיר אף מערכת הצתה ללא כויל.
  17. DIS ? עריכה: Danniel לא ראיתי שרשמת לפני.... בכל מקרה עד כמה שאני יודע זה אכן נכון שבמערכת מסוג זה (ללא מפלג) ניתן להחליף בחוטים בין שני צילינדרים מקבילים.
  18. מר אסתטיקה יקר, כמובן שישר רואים אוטו (ולא אותו) כבד עם אי יכולת לשיפורים ...רק אם תוכל תסביר לכולנו ברשותך איך אתה רואה כמה רכב שוקל ומה הפוטנציאל לשפר אותו רק דרך תמונות ובלי לדעת עליו כלום (אתה רשמת את זה). קיצר אולי כדאי רק לקרוא ולא להגיב כשלא יודעים מה רושמים ?! יום טוב, רפי.
  19. יכול להיות שאתה מתבלבל בין רצועת טיימינג לרצועה שמניעה את האביזרים ? (אלטרנטור,מדחס מזגן...)
  20. אני יכול להמליץ לך על מוסך מצוין ואמין מאד בהרצליה , אם תירצה בפרטי.... רפי.
  21. באיזה רכב מדובר ? אם מנוע טורי, בד"כ סדר ההצתה הוא 1342 (יכול להיות גם 1243) ,לא יכול להיות במנוע טורי 1234 או 1324. רפי.
  22. נראה לי שפה תמצא את התשובה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=100401
  23. ראשית ברכות ,עד כמה שהספקתי להבין, אין ראוי ממך לתפקיד. שאלה לדני , האם ישנה כבר תוכנית לגבי מבנה ההתאחדות ? הכוונה מבחינת ייצוג של ענפים שונים בספורט המוטורי. תודה, רפי.
  24. אתה שואל ?!
  25. עד כמה שהבנתי אותך השוני פה הוא במערכת הצתה (יכול להיות גם בהזרקה, אני לא יכול לדעת ע"ס התמונות). כרגע יש לך שני סלילי הצתה ? (coil).
×
×
  • תוכן חדש...