-
הודעות
122 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי rafi_h
-
אני חייב לציין מספר עובדות כדי שתבין שזה לא מדוייק מה שרשמת: *הכלים בנחשונים עבדו 6 שנים עד שהגיעו למצב שאתה מתאר וגם אז יחסית לתקופה שעבדו המצב היה מכובד ביותר (הפרש של משהו כמו חצי שניה להקפה במסלול גדול כמו נחשונים אחרי 6 שנים זה בסדר גמור). *פ"ת ורחובות קנו קארטים באותו זמן (פ"ת פתח חודש לפני רחובות). *הרצליה קנו לא מזמן כלים חדשים (בערך חצי שנה) *הכלים בלטרון עובדים כ- 3 חודשים. יש מקומות שגם חצי שנה הכלים לא החזיקו שווים. השורה התחתונה היא- קארטים יכולים להחזיק המון זמן במצב מצויין השאלה היא רק איך מתחזקים אותם. ואני באמת מאחל לרחובות (וגם לשאר המסלולים) שאחרי 6 שנים ההבדלים בין הקארטים יהיו כמו בנחשונים. גלעד... התנאים באותה פעם היו לא טובים בכלל, לא נהגת ברחובות תקופה די ארוכה באת לנהוג על מסלול קר וקארט קר...יכול מאד להיות שזה מסביר את התוצאה....אגב יצא לך לנהוג שם במסלול החדש ? כמה עשית ? אני לא קישרתי את דוד לנושא, אני יודע שהנושא המקורי נפתח לגבי פ"ת אבל זה לא כל כך משנה אם זה מסלול זה או אחר. אני יכול להגיד בוודאות שזה אפשרי להגיע למצב של כלים זהים ורמת שירות גבוהה ואין שום סיבה שלא כל המסלולים בארץ יעמדו בסטנדרט הזה. השאלה היא מה אנחנו כלקוחות דורשים ?
-
בראשית דבריי אני חייב לציין שעבדתי תקופה ארוכה בפרוקארטינג רחובות,כעת אני לא עובד שם ואין לי שום אינטרס כזה או אחר ל"פרסם" את המקום. יכול מאד להיות שהדברים שלי ישמעו כמו פירסומת למקום אבל בפירוש כל מה שאני רושם זה פשוט עובדות. נכון אנחנו לא אירופה בשום מובן (גם בכביש המצב שונה לא ?!) אבל אתה משמיץ סתם ענף שלם. יש בהחלט מקומות שמכסחת דשא זה מחמאה למצב הקארטים שם אבל אתה מכליל את כל המסלולים בארץ ואני לא מסכים איתך. כמו שרשמתי עבדתי ברחובות תקופה ארוכה, בפירוש הגישה שלי ושל כל העובדים במקום היתה לבוא לקראת הלקוחות כמה שרק אפשר וזה מתחיל מזה שאין אחד שיכול לבוא ולהגיד שהוא בא בגישה של "רוצה ללמוד" וסירבנו ללמד אותו (קווים, טכניקה,לתקן אותו לאחר המקצה). גם בעומס של יום שבת תמיד מצאנו את הזמן להקדיש לכל אחד כאילו הוא היחיד על המסלול,רק שיראה נכונות ללמוד. מצד שני מי שבא להשתולל שמנו לזה סוף ובאופן מידי (הגבלנו לגמרי,הוצאנו החוצה באמצע מקצה),מצידי אחד כזה שבא להשתולל שיצא מבואס רצח ולא יחזור אף פעם. הכלל היה פשוט מאד- מי שבסדר לאחר 2 הקפות עוצרים אותו בצד ופותחים לו את הקארט, מי שלא מוכיח את עצמו לא. האמת, מי שידע שהוא בסדר ישר הסכים לשיטה הזו,אלה שהתווכחו היו דווקא אלה שלא מגיע להם. בלי להיות באף מסלול באירופה אני אומר לך שהסטנדרט שקבעו ברחובות לא נופל מזה (אם תירצה אני אשיג לך קלטת של המירוץ הבינלאומי שנערך ברחובות ותשמע מה אומרים אנגלים,אמריקאים,נורווגים,הולנדים ועוד נציגים של כמה מדינות על הרמה של המסלול, הכלים והצוות). fizban (גלעד נכון ?), אני זוכר טוב מאד שבאת להתאמן ברחובות ויצאת מרוצה מאד (25 נמוך אם אני לא טועה ) ,לא זכור לי שהיתה לך תלונה על קארט כזה או אחר ברחובות, נכון המצב המצער הזה קיים בחלק מהמסלולים בארץ אבל בפירוש לא ברחובות. לא יודע אם אתה זוכר אבל היתה לנו גם שיחה על זה באותה פעם..... -------------------------------------------------------------------------------------------------- חלק מהתפקיד שלי שם היה גם מכונאי, ישנו מושג שנקרא תחזוקה מונעת וזו הדרך בה עבדנו (ועדיין עובדים) שם. לא חיכינו שקארט יעצר כדי לטפל בו. כל קארט עובר טיפול מקיף מאד כל מספר שעות מנוע (הכל במעקב יומיומי).כל קארט עובר בדיקה כללית בבוקר כאשר מוציאים אותו, כל עובד היה בעל רקע בסיסי לפחות במכונאות וידע לזהות בזמן תקלות, בכל יום היה מכונאי במסלול שטיפל במה שצריך (אם צריך), אין דבר כזה הקארטים טובים רק ביום שלישי. לא קרה מעולם (כן ,מעולם=אף פעם !!! ) שקארט נעצר באמצע מירוץ, לא קרה אף פעם שהיה הבדל בין קארט כזה לשני. אני רוצה לשמוע אחד שיגיד קארט X יותר טוב מקארט Y ברחובות. אין מצב. עוד דבר, כשאני הייתי רוצה לעשות מקצה הייתי יוצא על הקארט הראשון שנמצא בפיטס,לא בוחר ולא נעליים. ואף פעם לא הרגשתי הבדלים בין הקארטים. אם הייתי יודע על הבדל בין קארטים הייתי בוחר את הטוב יותר לא ?! חברים, יש לי מסר אחד פשוט והוא מופנה לכולם- אנשים תמיד יודעים להשמיץ את מי שצריך אבל בודדים הם האנשים שבאים ומפרגנים, הגיע הזמן שנדע גם לפרגן כשצריך.... יום טוב לכולם, רפי.
-
בפעם האחרונה עשיתי 24.6....(לפני משהו כמו חודש וחצי) מה שכן לצערי נראה לי שאני לא יוכל להגיע למוקדמות...(אנחנו יוצאים לחרמון-אילת באותו יום).... כמה אתה עושה שם ?
-
אגב מסתבר שלעובדי המסלולים ההשתתפות מותרת רק במסלול אחר (לא בזה שבו הם עובדים). אני בכל מקרה נירשמתי בסוף לרחובות בגלל שהקארטים שם מדויקים ושווים כך שאין מצב ליפול בגלל הגרלה של קארט חר*... יכול להיות די בעסה לא לעלות לגמר רק בגלל הקארט לא ?! לאן אתם נירשמתם ?
-
לא עולה המשלוח. בסה"כ מקבלים מקצה אימון (2) ב 39 ש"ח.
-
היום קיבלתי עם שליח קופסה בתוכה פחית רד בול שני קופונים למקצי אימון (ב 39 ש"ח) ואטמי אוזניים. נראה שיש השקעה ומחשבה בפרטים הקטנים. כל הכבוד לרד בול.... בהצלחה לכולם.
-
הכל רשום....ההשתתפות במוקדמות כרוכה בתשלום של עד 39 ש"ח (יש הנחה של משהו כמו 30% למקצה). אין סיבה שיהיו מיקצי דירוג נפרדים לנשים....
-
דובי, בתקנון רשום שתהיה חלוקה במוקדמות לארבע קבוצות משקל (עד 60 ק"ג, 60-70 ק"ג, 70-80 ק"ג ומעל 80 ק"ג). לגבי המייל, אני קיבלתי אישור במייל על ההרשמה. רפי.
-
תמונות מהראלי של נעם היימן , יום שבת האחרון בגברעם
rafi_h פרסם הודעה בנושא של Marshal בתוך ספורט מוטורי
מספר תמונות של צוות סרטינה שצולמו עי"י גדי סיארה. ועוד תמונה שאהבתי..(צולמה עי"י אותו צלם) -
כשקראתי בעיתון על התאונה גם אני ישר קישרתי לאותו מקרה של הבחור עם הג'יפ אבל כשעוברים על הפרטים של התאונה עם הג'יפ זה נראה כאילו לא מדובר באותו אחד. הייתי מעורב לפני כמה שנים בתאונה רצינית עם חבר שכמעט הרג אותנו (היינו 3 ברכב). רק אלוהים יודע איך יצאנו משם בחיים. מהר מאד אותו חבר חזר לנהוג בדיוק כמו שנהג לפני כן. אירועים כאלה, קשים ככל שיהיו לא יכולים לשנות את התפיסה הזו שלנו של "אני יודע יותר טוב מכולם" או (וכמה נדוש שזה יהיה) "לי זה לא יקרה". כל מי שהיה מעורב אי פעם בתאונה יודע כמה הכל עניין של שברירי שניה,הבעיה הגדולה שכשזה מתחיל אתה לא יודע מתי ואיך זה יגמר. אנחנו התהפכנו 3 פעמים עם הרכב (אחרי שנכנסנו בעץ במהירות מאד גבוהה) אני ישבתי מאחורה וראיתי הכל, תאמינו לי זה היה כמו נצח...רק חיכיתי שהכל יגמר ואחרי שהכל נגמר היו שניות של שקט שבהם הייתי בטוח שאיבדתי שני חברים. שלושתינו עברנו את אותה טראומה. שלושתינו חזרנו לנהוג כל אחד בדיוק כמו שנהג לפני כן.(מי שהשתולל חזר להשתולל ומי שלא כמובן שלא). דבר אחד כן השתנה אצלי באותו היום,ההבנה כמה הגבול הזה בין סתם להשתולל קצת לבין להיכנס למערבולת שאי אפשר לעצור דק,דק מאד. והבעיה שזה כל כך דק שזה לא מורגש לפחות לא אצל רובנו. חבל על עוד ילד שהלך סתם... תנחומיי למשפחה.
-
לא יהיה סינון עד כמה שהבנתי. תעבור על התקנון שם ,מסבירים בדיוק איך יבחרו העולים לגמר. בהצלחה...
-
פחחחח אלק להתברג (26.4 ברחובות לא יביא אותך לשום גמר). דבר אחד אני מסכים איתך כבוד גדול לרד בול על ההפקה. בהצלחה לכולם.
-
דני שלום, מי מייצג את "עמותת הקארטינג" ? כמה שאני יודע העמותה הזו לא פעילה מזה זמן רב. אני לא שואל כדי לעורר סערות אלה באמת מתוך רצון לדעת... תודה, רפי.
-
בסוף אכן התקיים כמתוכנן. היה אירוע יפה מאד, מאורגן היטב כל הכבוד למארגנים. מספר תמונות לבינתיים: עוד תמונות וסירטונים בעוד 12 שעות שינה
-
בטוח שאין שינויים במסלול ? הבנתי שהתאריך ישאר שבת הקרובה אך המסלול השתנה...
-
עד כמה שאני יודע זה כן יתקיים בשבת הקרובה בסוף...
-
ח י פ ו ש אני מאמין שיש שם די הרבה מידע. בהצלחה...
-
לא אמרתי שלא. רק רשמתי לו מה פירוש 4 חוטים.
-
אכן תלוי במספר החוטים. 4 חוטים זה בעצם חיישן עם גוף חימום (שני החוטים הנוספים הם + - לגוף חימום).
-
עוד סיקור ותמונות (של טל זהר) ניתן למצוא פה
-
הודעה לבעלי איסוזו טרופר דיזל- ריקול למזרקי דלק ע"ח איסוזו
rafi_h פרסם הודעה בנושא של amitt בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תבקר בקישור שנתתי בהודעתי הקודמת. יש שם התארגנון (שוב, אני לא בטוח שזה בגלל הבעיה שאתה מדבר עליה אבל שווה לבדוק). רפי. -
מפחיד ללא ספק... מזכיר לי מקרה שקרה לי. לפני משהו כמו 6 שנים נסעתי על כביש החוף לכיוון צפון, אני בנתיב השמאלי עוקף מספר מכוניות שבימין, מאחורי סוואנה (אם אני לא טועה) הנהג נצמד אלי ולא מפסיק להבהב ולצפצף. אמרתי לעצמי כ## ### והמשכתי לעקוף ולחפש מקום להיכנס חזרה לימין. אחרי שחזרתי הוא נסע לידי פתח חלון והחזיק ביד סכין קצבים משובחת נפנף בה ובמבטא ערבי (אולי זה אותו אחד מהסיפור שלך ?!) צעק כל מיני דברים שלא שמעתי (אבל לפי ההבעה והסכין לא נראה לי שהוא רצה שנעצור לקפה). כשהוא ראה שאני לא מתייחס הוא התחיל להצמד אלי לא היתה לי ברירה וירדתי לשוליים ובלמתי קצת כדי שהוא יעבור אבל הוא בלם גם כן. בקיצור משהו כמו 10 דקות על כביש החוף הוא לא עוזב אותי ומנסה לזרוק אותי מהכביש.
-
fizban-מניסיון, בוודאות כן. בקיצור אם מספר הרכב בידך אין שום בעיה להשיג את הבעלים. חוץ מזה שתמיד מכירים מישהו שמכיר מישהו שיכול לבדוק בלי בעיה במסוף.
-
קצת קשה להגדיר ככה בלאי. כמו כל דבר הבלאי תלוי הרבה יותר באופן השימוש.
