Jump to content

rafi_h

  • הודעות

    122
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי rafi_h

  1. האם אתה בטוח שזו הבעיה ? לפי הסימנים שציינת יכול מאד להיות שקיים קולר שמן שפרוץ ולא דווקא אטם ראש. שווה בדיקה. רפי.
  2. לא מסכים איתך שג'ימיני הוא מתאים "רק בגלל הפוזה ולא לטייל" על פוזה אפשר להתווכח עד מחר. לטייל הוא מאד מתאים מכל הבחינות,יורש לא רע לסמוראי מהבחינה הזו. לגבי זה שטראנו בנזין נדיר,עשיתי חיפוש זריז ב"יד 2" מצאתי לא מעט. דבר נוסף, דעתי היא שהסוזוקים (ויטרה,סמוראי,ג'ימיני ) הם האופציה המשתלמת ביותר. במיוחד מבחינת עלויות אחזקה ואמינות. רפי.
  3. rafi_h

    מרוץ מוטוקרוס אחרון

    לא...המירוץ קארטינג וקטנועים נערך היום http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/forumpage.asp?id=1344
  4. מקרה שקרה לפני כמה חודשים במורשה: אני עומד בצומת באור אדום לכיוון צומת רעננה. רכב מגיע בכיוון הנגדי (מרעננה דרומה) כנראה עובר באדום, רכב שמתחיל נסיעה לתוך הצומת מכיוון הכפר הירוק פוגע בו קלות. הרכב שהגיע מכיוון רעננה עף באוויר פוגע ברמזור מעל הצומת (כן לא טעיתי ברמזור מעל הצומת) ונוחת על הגג. באמת שאי אפשר לתאר במילים את התאונה המטורפת הזו. מפחיד.
  5. מה גם שבהרבה מיקרים הנהג השני יטען שאתה זה שעבר באדום... (עדים היו יכולים לעזור במקרה כזה או מצלמה שממקמת בצומת...) תהיה מוכן לאפשרות הזו היא סבירה מאד. החלמה מהירה, רפי.
  6. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=93315
  7. בנתניה יש את מוסך גלגלים (אפי). נמצא באיזור תעשיה הישן. מהניסיון שלי הוא אמין מאד ומקצועי (הייתי אצלו עם כמה רכבים). אם תרצה יותר פרטים או טלפון בפרטי. רפי.
  8. דני, לפני כמה חודשים גם אני התלבטתי לגבי הצמיגים הנ"ל (במידה אחרת),זה התשובות שקיבלתי: http://www.max-tuning.com/forum/forum_posts.asp?TID=35345&KW=metorafi בסופו של דבר לא קניתי אותם,(הלכתי על פלקן למרות שנראה לי שאין במידה שלך). יום טוב, רפי.
  9. בגדול בינתיים בכל בדיקה שראיתי היה רעש ממערכת השסתומים ונזילות שמן.(זה לא אומר שזה המצב באמת....) אבל לי נראה קצת מסריח שהבדיקה התבצעה ממש ליד המגרש, לא הייתי סומך על זה בכלל ולא משנה מה הבוחן אמר לאחר הבדיקה (מחר הוא יכחיש כל קשר לזה). אני לא יכול להגיד לך אם כדאי או לא כדאי כי קשה לבחור רכב בעזרת המקלדת אבל על פניו זה לא נשמע עיסקת חייך....
  10. לדעתי רנו קליאו RSI תעשה אחלה עבודה,(ובאמת לא בגלל שאני מוכר) בכל מקרה הרבה יותר מאשר איביזה בשנים האלו. מבחינת צריכת דלק- 1:12.5 בממוצע (עירוני ובין עירוני)
  11. rafi_h

    קארט דו מנועים לבניה !

    אם אתה מעוניין לקנות שילדה של קארט דו מנועי דבר איתי יש לי מה להציע לך.
  12. למכירה רנו קליאו RSI שנת 94 נקי מתאונות. 160 אלף ק"מ. תוספות: צ'יפ superchip מגיא פרילינג, פילטר פתוח SIMOTA, דוד אחורי שנבנה במיוחד עבור הרכב, ממיר הוסר, ידית הילוכים MOMO. צמיגי ספורט חדשים. אני יד 7 אם זה משנה למישהו והרכב אצלי כבר מספיק זמן (3 שנים) כדי שכל מה שהידיים לפני השאירו תוקן וטופל (ת'כלס לא השאירו יותר מידי). הרכב נמכר עקב מעבר לג'יפ. המחיר הנדרש הוא 18,500 גמיש לרציניים. 0506996236 רפי.
  13. אתה יכול להסביר את המשפט הזה ?
  14. באמת שמעתי על התאספות "מעניינת" בסיירים ב-6:30 בבוקר... ארנון מהיוזר של רפי....
  15. כל הכבוד לתוכנית הזו ששוב מקדישה זמן לספורט מוטורי (אם אני לא טועה כבר פעם שלישית שנכנסת כתבה לתוכנית שלהם שקשורה לתחום...). שאלה: האם אתם פניתם לתוכנית עם הרעיון ? רפי.
  16. rafi_h

    קארטינג

    רמי אתה לא מגן על אישתך ?? וחוץ מזה מי אמר לכם שארנון אשכנזי ??? זה שהוא "קצת" בהיר לא אומר כלום בלב הוא מזרחי רחובות ידועה בתור גן עדן מוטורי שתיל ועמי... היה כיף לפגוש אתכם ,נסעתם אחלה (אתם בדרך הנכונה לשפר את הזמנים) ואתם מוזמנים בכיף תמיד...(רק לא לשכוח להתקשר לפני.... ) רפי.
  17. rafi_h

    קארטינג

    לסיכום חברים, לנהגים שמפגינים יכולת נהיגה טובה ויציבה אנחנו פותחים את ההגבלה (כמה פותחים ? הכל תלוי ברמה המופגנת). במקרה הנ"ל כנראה שלא היתה סיבה מספקת לפתוח את הקארט. אני לא מכיר אותך (אולי בפנים) ואין לי מושג איך אתה נוהג אבל האמן לי שאם אתה מפגין יכולת כמו שאמרתי אין לנו בעיה לפתוח את ההגבלה,הכל תלוי בך. לנו אין בעיה עם מהירות כל עוד הכל נעשה בצורה הנכונה. ולחבר'ה שדיברו על להתארגן ולבוא אליינו אתם מוזמנים בשימחה מומלץ מאד להתקשר לפני ולוודא שאין פעילות סגורה במסלול. יום טוב, רפי הערה: הכותב הינו עובד בפרוקארטינג רחובות.
  18. אולי אני אוכל לעזור לך, השאלה אם יש לך עוד מספר אחרי ה A. (F20A????) רפי.
  19. טורינו זה דווקא דגם שכן מתקפל
  20. sparco evo ? .
  21. עוד דבר, לאירופאים יש אופצית תחבורה טובה ומהירה (רכבת תחתית)...
  22. תשובה לגבי השאלה המקורית לאחר בירור קטן שעשיתי...(אני לא בטוח כמה זה נכון למרות שהמקור מאד אמין...) לפני כמה שנים מכונאי מנצרת רצה לעשות טובה לחבר שלו,נהג מערבל בטון שהיתה לו תקלה,ועשה מעקף לאחד השסתומים במערכת בלמי האוויר. הנהג יצא מהמוסך וירד מנצרת לכיוון כפר כנא (?) איבד בלמים והידרדר לתוך כמה בתים. תשעה אנשים כולל הנהג נהרגו כי המוסכניק ההוא לא בדיוק ידע מה הוא עשה. זו הסיבה שאני קיבלתי. ועוד דבר, ההסמכה תופסת גם לרכב כבד (רק אם יש רשיון לרכב כבד). ל ari66 : בדיקות מנוע ידניות (לחץ הפוך) הנעת מנוע זויות היגוי תיבת הילוכים מכנית מסרק הגה מכני מצמד בלם תוף אחורי/דיסק משאבת בלם מרכזית מפלג הצתה הזרקה-בדיקות חיישנים ולחצים הגה הידראולי-לחצים וספיקה בלמי אויר מדידות מנוע רפי.
  23. אצלנו הקליאו הולכת חזק במשפחה (לשני אחים שלי יש 1400 ולי RSI). האמת שהם מרוצים מאד מהרכב הבעיה שלא נוח לעבוד על האוטו (תיקונים). אני גם חושב שהמחיר טיפה יקר כמה שאני יודע הם נמכרים מתחת למחירון. לדעתי כדאי ללכת על יפנית או אפשרות נוספת היא יונדאי אקסנט שלדעתי מוצלחת. רפי.
  24. המבחן על בלמי אויר הוא מעשי (אחד מ 13 התחנות).ועד כמה שאני יודע זו גם אחת התחנות היותר קשות. הסיבה ההגיונית למה כולם חייבים להיבחן לא ידועה לי אך אם תרצה את הטלפון של הבחורה שמטפלת בזה במשרד התחבורה כדי לשאול אותה אני יכול לתת לך. רפי.
  25. כמובן רמי ישר כמו חץ..... .
×
×
  • תוכן חדש...