Jump to content

WonderDin

  • הודעות

    125
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי WonderDin

  1. אני! אתם גם מוזמנים לראות את הפרויקט גמר שלי שממש לאחרונה סיימתי: זה דגם של סאגוואי, שנשלט מהמחשב בבלוטוס. (והבקר הוא arduino Due למתעניינים) זה סרטון מלפני שבועיים, הייתי בתערוכה בבנייני האומה, ניתן לראות כאן את הפרויקט גמור אבל עם חוטי חשמל. https://www.dropbox.com/s/n1cm052tpmsl0qm/2014-03-25%2012.18.54.mp4 ואלה הם סרטונים מהשבוע, העברתי את הפרויקט לבטריות וסיימתי אותו לגמרי, יש שני סרטונים: פה רואים שהוא יציב אם דוחפים אותו: https://www.dropbox.com/s/h2v1spwrzt7ip8q/2014-04-07%2012.38.09.mp4 ופה רואים שהוא יכול לנסוע לבד דרך המחשב: https://www.dropbox.com/s/jk3s6ruhw7df8si/2014-04-07%2013.25.23.mp4 אגב,פורום הרבה יותר רציני ממה שכבר פרסמו פה בנוושא הוא: http://makers.co.il/mfs/forum.php פורום גדול לכל תחום המייקינג שמתמקד בעיקר בארדואינו (אבל מידי פעם זורקים איזה שאלה על בקר אחר)
  2. אני חושב שהוא מתכוון ללהרחיב לרוחב ולא לאורך. אין סיבה הגיונית להרחיב לאורך יותר מידיי וברגע שמרחיבים לרוחב (עוד נתיב לפניה) יש הספק של פי 2 מכוניות שעוברות בכל רמזור.
  3. WonderDin

    שליטה ברכב מרחוק

    בוא אני יקל עלייך עוד יותר-אתה רק צריך למצוא לאיזה מספר הוא שולח את הSMS ומה כתוב בהודעת SMS והאוטו שלך ביצוע בהחלט יפה,סחטיין.
  4. האמת שגם לי יש את הבעיה הזו וזה מחרפן אותי! אפילו אם אני רוצה להזמין כמה פריטים מאותו מוכר אני חייב לבצע הזמנה לכל פריט בנפרד.
  5. השאלה האמיתית היא האם בלימה מהסוג הזה במהירות גבוה יותר היא ההחלטה הנכונה ולא מתכון לאיבוד שליטה של הניידת וסיכוי לתאונה רצינית.
  6. לפי מה שאני יודע הדונגל יכול לתמוך בכ4 שלטים,ככה שתוכל לקנות שלט רגיל לאקסבוקס ולהתחבר כרגיל לדונגל. ואם אתה סתם מעוניין במחיר מוזל,אז תזמין מאיביי (יש מקוריים) או מדיל אקסטרים (המון זיופים במחירים נמוכים). ניתן להזמין גם מלא ציוד היקפי זול כמו בטריות נטענות וכו'.
  7. לגבי האיתות-אתה מסכים,לאף אחד לא מזיז,כל עוד לנהג הישראלי בסדר הוא סבבה עם זה,מה אכפת לו שנהגים אחרים דופקים ברקסים וחוטפים עצבים ללא סוף? לגבי הכיכרות-רוב הנהגים בכלל לא יודעים איך להתנהג בכיכר וזו הסיבה,לדוגמא חבר שלי ממעלות,אין להם במעלות כיכר אחת עם 2 נתיבים ולכן גם המורה שלו לא לימד אותו איך להתנהג בכיכר כזו ובגלל זה עכשיו הוא נוהג בכיכרות כאלה כמו בהמה ופונה שמאלה מהנתיב הימני בכיכר וכל מיני שטויות כאלה אפילו שהוא חובב רכב ונהיגה מושבע. ולגבי השאלה שבסוף-תמיד תמיד תמיד אני מאותת,גם אם אני בחניון ריק לגמרי ב4 בבוקר. ואני רציני ולא מתייפיף.
  8. ניסית לחבר את הטלפון למחשב ולהפעיל KIES? בדרך כלל העידכונים שם מופיעים ליפני שהם מופיעים במכשיר עצמו.
  9. לפי מה שידוע לי, חייב לקבל כל כסף, גם 10 אגורות ואסור למוכר להגיד לך לא ולא לקבל את זה. יש סיפורים(אמיתיים) על אנשים ששילמו דו"חות ב10 אגורות ואנשים ששילמו על ארוחות ענק במקדונלדס (כ600 שקל) ב10 אגורות, לכן, לא, זה לא מוגבל.
  10. אני היחיד שהגריל והפנסים מזכירים לו מזראטי?
  11. אלפא 4C................ (בתקווה והיא תכנס בחצי מיליון כשהיא תגיע לארץ)
  12. סמוך עליי שהיצרנים לקחו הכל בחשבון ואתה לא משלם מעל ל150 אלף שקל לחינם. המכוניות ההיברידיות והחשמליות עמידות לחלוטין בגשמים ובשטיפות (ולא לשיטפונות!).
  13. תודה רבה לכם :lol:
  14. אוקיי תודה רבה,נשמע טוב, רק שאלה אחרונה,האם זה הוא המקום? (איפה שתכלס אפשר לשבת) והאם יש תאורה כל שהיא? והאם משוטטים שם אנשים לא לעניין? (העיגול הכחול) סליחה שאני לחוץ וחופר,פשוט אני לא רוצה שתהיה פאשלה...
  15. בנתיים לא, אין סיבה לדאגה
  16. שכחתי לציין שאני מדבר על שעות הערב עד הלילה, וצריך מקום לא מטריד מידי, לא איזה מקום חשוך ושכוח שהיא תקבל טראומה שאני הולך לאנוס אותה. אייל- האם אתה מדבר על 'מצפור הצוק'?( אני לא מבין בחיפה כלכך חוץ מדברים הבסיסיים וזה המצפור היחיד שראיתי באזור על פי ווייז). וזה לא חייב להיות מקום רישמי( מצפור וכו' ) זה יכול להיות סתם איזה חור מגניב כל שהוא.
  17. כרגיל, צריך את עזרתכם. אני צריך מקום יפה בחוץ,עם עדיפות לנוף נחמד ועם אופציה לפתיחה של נרגילה באזור חיפה /קריות/עכו כדי לשבת עם ידידה( באמת ידידה ). משהו כמו טיילת לואי, אבל שם כבר היינו. תודה רבה ויום טוב
  18. WonderDin

    גידול קפה

    אוקיי, הבנתי. ארד מהרעיון, חבל, חשבתי שזה יכול להיות ממש מגניב /: תודה רבה על התשובות.
  19. WonderDin

    גידול קפה

    רק כדי שיהיה תיאום ציפיות ביננו, אני מתכוון על גידול לשימוש אישי,לא בכמויות מסחריות למטרת מכירה... אי אפשר בכלל לגדל בבית?
  20. אהלן! חשבתי שיהיה מגניב לגדל קפה (חייב לציין שהרעיון עלה לי כתוצאה משיטוט באוף). אז...איך מגדלים קפה? חיפשתי באינטרנט והמידע היחידי שמצאתי הוא זה שצריך מקום חם,בלי שמש ישירה,ועם הרבה לחות. וראיתי פה באוף שכמה כתבו שהם גידלו קפה,ואשמח לקבל טיפים החל מאיפה הכי כדאי לשתול (בבית\אדן החלון\גינה),כמה להשקות ומאיפה לקנות(בקריות) והאם משנה מה אני אקנה.
  21. ראיתי את התמונה הזו בפייסבוק ואני חייב לשתף: תמונה מהגירוש
  22. אבל...דיסקים פנימיים הרבה יותר רגישים למכות,להפך מדיסקים חיצוניים שמיועדים לניוד ועמידות בפני טלטולים ומכות. הוא רוצה דיסק חיצוני במחיר של דיסק פנימי,לא זכרון נוסף במחשב.
  23. תודה על העידוד חבר'ה,הלכתי לשתות עוד בירה
  24. מה אתם אומרים על הגולדסטאר אנפילטרד החדשה? בתור אחד שלא מת על גולדסטאר,האנפילטרד החדשה פשוט מעולה,ממש טעימה לי. או שאני סתם צעיר ולא מבין בבירות איכותיות?
  25. לדעתי? תחפש אחד עוד יותר זול,גם ה29 דולר האלה הם גניבה. אני לא מבין את החברות שמייצרות מגנים,על חתיכת פלסטיק ובמקרה הטוב קצת גומי,דורשות בין 39 ל 69 דולר,מה הקטע? אני כבר כמה שנים מזמין רק זיופים (וההכי זולים שאני מוצא) לאייפונים ולגלאקסים ואני ממש מרוצה.
×
×
  • תוכן חדש...