אני!
אתם גם מוזמנים לראות את הפרויקט גמר שלי שממש לאחרונה סיימתי:
זה דגם של סאגוואי, שנשלט מהמחשב בבלוטוס. (והבקר הוא arduino Due למתעניינים)
זה סרטון מלפני שבועיים, הייתי בתערוכה בבנייני האומה, ניתן לראות כאן את הפרויקט גמור אבל עם חוטי חשמל.
https://www.dropbox.com/s/n1cm052tpmsl0qm/2014-03-25%2012.18.54.mp4
ואלה הם סרטונים מהשבוע, העברתי את הפרויקט לבטריות וסיימתי אותו לגמרי, יש שני סרטונים:
פה רואים שהוא יציב אם דוחפים אותו: https://www.dropbox.com/s/h2v1spwrzt7ip8q/2014-04-07%2012.38.09.mp4
ופה רואים שהוא יכול לנסוע לבד דרך המחשב: https://www.dropbox.com/s/jk3s6ruhw7df8si/2014-04-07%2013.25.23.mp4
אגב,פורום הרבה יותר רציני ממה שכבר פרסמו פה בנוושא הוא:
http://makers.co.il/mfs/forum.php
פורום גדול לכל תחום המייקינג שמתמקד בעיקר בארדואינו (אבל מידי פעם זורקים איזה שאלה על בקר אחר)