Jump to content

WonderDin

  • הודעות

    125
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי WonderDin

  1. היי, חשקה נפשי בלדרמן לקראת הגיוס, וממש קורץ לי הלדרמן Rebar אבל אני לא מוצא ביקורות נורמאליות עליו, הביקורות\התגובות בפורומים היחידים שאני מוצא זה דברים כמו "הרגע קיבלתי אותו,מרגיש ונראה נהדר" ולא ביקורות\תגובות על זה שהוא אמין לאורך השנים\עמיד\לא נשבר וכו' וכו'. בעקרון אני אלך או על הRebar או על הWave, השוני בינהם הוא: -אין לריבר נגישות ללהבים מבלי לפתוח את האולר,אבל מצד שני יש לו נעילה לכל הכלים. -אין לריבר מספריים (אם כבר מספריים,עד כמה מספריים שימושיות באולר?) אבל יש לו Awl (בעברית מרצע). -הריבר קל יותר ב50 גרם,שזה משמעותי כי זה 20 אחוז מהמשקל של הWave,ומבחינת המחשבה שלי:אני יותר אסחוב את האולר מאשר אשתמש בו לכן המשקל דיי חשוב. -לריבר יש קאטר עם להבים מתחלפים (עד כמה זה שימושי בתכלס? והלהבים האלה עמידים? זה בידיוק כמו הלהבים נשלפים של הדגמים האחרים). לגבי המחירים,הריבר עולה 290 בשזר והוויב עולה 350 בשזר,לא הבדל קריטי כלכך. מה אתם אומרים? זה הדף מוצר אגב למי שאין כח לחפש יותר מידיי: noun http://www.leatherman.com/8.html#start=10
  2. גם לנהג הכי טוב,זהיר,איטי ולא מתפרע בעולם יש צורך בבלימות חירום. אני אישית נוהג ברכב בלי ABS,ואני מרגיש את זה מעולה בחורף בעיקר כשהגלגלים ננעלים על ימין ועל שמאל בכביש רטוב. בקיץ לא יצא לי להרגיש את החסרון של המערכת,אבל מצד שני לא הייתי צריך לבצע יותר מידיי תמרונים בעת בלימת חירום,וכשכן הייתי צריך לעשות הייתי בולם הכי חזק שאני יכול (עם נעילה של הגלגלים) וכשהגעתי למכשול הייתי משחרר משמעותית מהדוושת ברקס ומבצע את התמרון. (אל תקחי מה"טכניקה" שלי שום המלצה לחייך האישיים,כתבתי מה אני עושה ולא יודע אם זה הדבר הנכון...)
  3. אז מה שאתם אומרים בעצם זה שבכל רכב בעולם עבור X סלד יהיה Y מתח מהאלטרנטור? על אף שבכל רכב יש אלטרנטור אחר\רצועות אחרות\גלגל שיניים שונה שמחובר ומסובב את האלטרנטור?
  4. אין סיבה שהחיבור האלוחטי יאבד,אבל ייתכן ותרצה להגדיל את הרוחב פס שלך (במידה והוא לא רחב כרגע).
  5. אמממ אני לא בטוח שזה בידיוק אותו דבר כי אני לא מבין בזה ספציפית אבל תבדוק את זה (תוריד את האפליקציה): http://www.tripadvisor.com/ אם זה לא מה שאתה רוצה מצטער,אבל עדיף לנסות לעזור מאשר כלום
  6. ממש מוזר! אני שוקל 80 והגעתי עם האופניים שלו ל32 קמש. אולי האופניים יחסית חלשות? כי לפי מה שאני יודע ההגבלה היא רק למהירות הסופית(25 קמש),זה לא כמו אופנוע מוגבל ואז זה מגביל את הכח סוס ומומנט של המנוע. ההגבלה רק משחררת את המצערת כשהמד קמ'ש מראה 25 ונותנת לך לשייט במהירות הזו ולא להאיץ.
  7. עוד אופציה- לחבר לשם כמה דחלילים בצורת יונים,זו שיטה מקובלת להפטר מהן והכי אסטטית (לא כמו לצפות את כל המשטח בדוקרנים). משתמשים בזה בקניונים פתוחים (לדוגמא קניון OUTLET בחוצות המפרץ מי שמכיר),על כל המנורות וכל המקומות שיונים יכולות לשבת עליהם יש יונים ממתכת ואז היונים האמיתיות לא מתקרבות. אני מדבר על משהו כזה: http://www.ufiyona.co.il/39834/%D7%93%D7%97%D7%9C%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%9D-%D7%93%D7%95%D7%A7%D7%A8%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%A8%D7%A9%D7%AA-%D7%9C%D7%94%D7%A8%D7%97%D7%A7%D7%AA-%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D- והנה,רק נכנסתי לאתר וקיבלתי הסבר ללמה זה עובד:היונה הינה עוף טריטוריאלי לכן הצבת דחליל יונה מרחיק יונים מעולה. [TABLE=width: 700, align: center] [TR] [TD=colspan: 2] [/TD] [/TR] [/TABLE]
  8. אמממ אל תפגע,אבל לא חשבת על זה שאתה שוקל קצת יותר מהילדודס? עשיתי סיבוב על אופניים חשמליות של בן דוד שלי ללא הגבלה,והוא התלהב "אני מגיע ל36 קמש!!!" וכשאני עליתי הגעתי רק ל32 קמש,סביר להניח שזה כי אני שוקל קצת יותר ממנו.
  9. אין סיכוי שזה אמיתי,אחרת בכל שרשור "אנדרואיד נגד IOS" היית רואה דברים בסגנון "עוד סיבה לא לקנות אייפון- אפשר להריץ IOS על מכשירי אנדרואיד זולים בהרבה מהאייפון". מה שכן,יכול להיות שזה איזה לאנצ'ר שנראה כמו IOS,שלדוגמא פורס את כל האפליקציות על הדף הראשי והאייקונים נראים כמו בIOS וכו'
  10. נהנתי לקרוא, נראת מדהים!!!
  11. בהתחלה שמחתי,חשבתי לעצמי "סוף סוף שרשור שלו שלא גורם לי להתח*מן למוות",ואז המשכתי לקרוא וכמובן שהיית חייב להרוס עם התמונות של הגרוטאות שמצאת
  12. אפשר לשכפל את המפתח המקורי,אבל זה לא סיפור זול בכלל (כמה מאות שקלים למפתח). המלצה שלי? תפריד את המפתחות של האוטו מהצרור של אחד ההורים ותחבר אליו קליפס קטן,וכל פעם שאתה לוקח את האוטו פשוט תוציא את המפתח ותחבר אליך. אומנם קצת פחות אסטטי ואין את הפוזה של "יש לי מפתח משלי" אבל זה הדבר הכי הגיוני לעשות,בכל מקרה רק אחד ממכם יכול להשתמש ברכב בו זמנית. כשאני אומר קליפס אני מתכוון לדבר כזה http://www.chinatraderonline.com/Files2/pic/2008-5/12/Plastic-spring-line-keychain-11163935634.jpg או כל דבר אחר שמאפשר הכנסה והוצאה מהירה של המפתח. אם אתה ממש ממש לחוץ על לשכפל לעצמך מפתח,אני רואה שיש פה 40 אחוז הנחה על שכפול מפתחות רנו,תתקשר אליהם תברר מחיר. (אין לי שום הכרות עם החברה,סתם מצאתי אותה מחיפוש זריז בגוגל,לא יודע לגבי טיב האיכות והעבודה) http://www.carkey4u.com/%D7%A9%D7%9B%D7%A4%D7%95%D7%9C-%D7%9E%D7%A4%D7%AA%D7%97-%D7%A8%D7%A0%D7%95/#!prettyPhoto
  13. שים לב שכתוב שהמדפסת מאייבורי מגיעה בלי כבל USB, לי זה נשמע מוזר כי זה כמו לקנות סמארטפון בלי מטען,אבל תבדוק מה העניין כדי שלא תצטרך לצאת שוב לקנות כבל.
  14. עצם העובדה שאפשר להסתלבט על הנהג זה כבר טוב-זה אומר שהוא בסדר. אין לי שום צרות עין ושום זלזול,שיקנה מה שבא לו וכמה שבא לו בכמה שבא לו,אבל אם הוא כפי טענתך עשה "נהיגה ספורטיבית ואיבד ריכוז" באמצע העיר אז הזלזול שלי אכן מגיע לו,ומזל שהוא התלבש על עמוד ולא על רכב עם המשפחה שלי. אז חלאס לשחק אותה וחלאס להגיד שהוא לא סיכן אף אחד אלה רק את עצמו. לא משנה מה היה המצב של הכביש,לא היה אמור לקרות לו כלום במידה והוא היה נוסע כמו שצריך ובהתאם לתנאי הדרך,ואני בטוח שעוד עשרות נהגים עברו לפניו ואחריו על אותו קטע כביש עם מכוניות שעולות פחות מעשירית מהפרארי שלו ועם פחות אחיזה ומערכות והם בסדר גמור ולא התרסקו על שום דבר.
  15. ברמות האלה מקבלים פאביה קבוע. השמועה אומרת שבעלי פרארי בכוונה מתרסקים על מנת לקבל פאביה מהביטוח.
  16. זו הבעיה בארץ עם נהגי פרארי,הם נטו עשירים,הם לא חובבי רכב. (בטוח יש יוצאי דופן-אל תסקלו אותי)
  17. WonderDin

    הזמנה לHebits

    בהרשמה לאתר שלהם הם מציינים במודגש שאפשר להירשם רק עם מייל של Gmail,לא יודע מה הסיבה לזה... הקטע הוא שבטח אי אפשר להעביר עכשיו את ההזמנה מהמייל יאהו שלך למייל gmail שתפתח,אולי תנסה ליצור קשר עם ההנהלה.
  18. לא הבנת אותו נכון,הוא כן מרכיב משקפים בנהיגה אבל רק בנהיגה כי אז באמת צריך. אבל ביום יום הוא משתדל לא להשתמש כדי לא להתרגל אליהם. האמת שגם אני ככה למרות שיש לי מספר קטן יחסית לראיה מרחוק (1 ורבע ו1 וחצי) אני שם משקפיים רק בנהיגה או כשצריך לקרוא מלוח (או כשאני בחול ומן הסתם רוצה לראות הכל טוב יותר כמו נופים ואת הדרכים וכו').
  19. היית צריך למחוק אסמסים כדי לקבל חדשים? יש לך צביקה פיק כחול עם זוהר מסביב?
  20. WonderDin

    הוט או יס?

    אבל אתם שוכחים שזה לא מתאים לכל אחד,זה מתאים בעיקר למי שאוהב להתעסק עם זה,מי שאוהב לשבת להוריד דברים ולמצוא תרגומים וכו' ושלא תבינו לא נכון,אני גם חושב שזה רעיון מעולה.
  21. אתם מתייחסים לזה כאילו לכל מי שיש פייסבוק יש 0 פרטיות. זה לא באמת ככה,לי יש פייסבוק מ2007 בערך כשהוא יצא,ואני לא מהחפרנים שמעלים סלפי כל 100 מטר שהם זזים. אני פשוט לא מפרסם כלום,הפעילות היחידה שיש לי בפייסבוק זה שפעם בחודש-חודשיים אני נמצא בתמונה משותפת עם כמה חברים ומתייגים אותי. ובנוסף לזה הפייסבוק משמש אותי לדבר עם חברים ולהיות בכל מיני קבוצות למינהן. אז אפשר פייסבוק ואפשר פרטיות וזה לא כזה גרוע.
  22. התבלבלת טיפה,רצית לכתוב שהרכב מציג מהירות גבוה יותר.
  23. WonderDin

    נפלה לי מאזדה לחניה

    זה הדגם המעופף,זה לא הדגם הסטנדרטי עם הקילופים.
  24. WonderDin

    הזמנה לHebits

    אני לא חושב שזו הכוונה, אם מדובר בכללי-צריך שיהיה לך יחס של מעל 0.8, אבל כשמדובר על טורנט ספציפי אתה צריך להשאיר אותו או 72 שעות או עד יחס 1:1. לדוגמא: אם יש לי יחס 7,אבל אתמול הורדתי סרט שאף אחד לא רוצה להוריד אז אחרי 72 שעות מותר לי למחוק אותו. אבל,אם יש לי יחס 0.5,והורדתי סרט שאף אחד לא רוצה להוריד אז אני צריך לחכות ו"לאסוף" עד שיעלה לי היחס למעל 0.8 .
  25. הפתרון של מצלמה על הלוחית רישוי באמת נראה מעולה וגם יש לו יתרון משמעותי שהמצלמה גבוה ואפשר לראות את הפגוש האחורי ביחס למדרכה.
×
×
  • תוכן חדש...