nisim91
-
הודעות
455 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי nisim91
-
שלום לכולם. אשמח להמלצה לרכב לאישה מבוגרת, נוסעת לבד בד"כ, נוסעת בשנה 5/7 אלף, התקציב הוא 30/35 אלף. גרה בטבריה ועולה לצפת מידי פעם אז הרכב צריך להיות חזק (היה לה סוזוקי סלריו שלא סחב) האופציות שמצאתי לרכבים קטנים הם שברולט ספארק/סוניק כבר שבועיים/שלוש שלא עולה משהו מעניין ליד 2 אשמח לשמוע על עוד רכבים שיכולים להיות מעניינים, היא מתחילה ללחוץ שקשה לה בלי רכב. תודה רבה לכל העוזרים.
-
תנסה לסובב את הידית כשאתה דוחף את החלק העליון כלפי המסגרת (בד"כ הלחצן שנותן לשנות כיווני פתיחה נמצא בחלק העליון/אמצע)
-
Kia amanti הייתה לי כזאת בארצות הברית. רכב וח מאוד שנת 2005 שלא יורד מרכב 2023. עם חימום כיסאות, מראות יורדות לבד ברוורס, כיוון כיסאות חשמלי עם שמירה, כל זה ויש קסטה עם חוט אווקס 😀😀
-
-
הקפצה קטנה. אשמח לדעת מה העלות של סוללה? ומה העלות של ביטוח?
-
אני מסכים עם כל מה שאתם אומרים אבל כל זה צריך לקרות אחרי המלחמה ולא באמצע שיטלטל את כל המדינה. אתה יודע מה יקרה לחייל שנמצא בעזה שיגידו לו שהמדינה עכשיו מחליפה הנהגה? פשוט ירד לו כל הרוח ויגיד אם העורף לא מחזק אותנו מי יחזק אותנו? מה שאני רוצה ממכם זה שתפסיקו להגיד שצריך להחליף את ביבי ואת כולם עכשיו כי עכשיו זה יעשה רק רע לכולנו, אחרי שזה יגמר ויקח כמה זמן שיקח צריך לבוא בדין וחשבון לכולם ומי שלא ביצע את העבודה שלו ילך לבית/בית כלא אבל לא עכשיו. הלכתי לראות חדשות 😉😉 אוהב את כולכם וכמובן שזה לא אישי פשוט הכאב מדבר ממני 😘😘
-
במה הלפידים והגנצים יותר טובים מהמוטריצים? אני שואל באמת כי אני לא נכנס למי יושב שם ומה העבר הביטחוני שלו. מבחינתי המלחמה צריכה להסתיים בזה שיפזרו את ה800k איש שנשארו בעזה בכל מיני מדינות ועזה של היום תהיה עיר יהודית וכל רחוב יקרא על שם אחד מהנרצחים במלחמה הזאת. אם זה יהיה גנצים/סמוטריצים שיעשו את זה כנראה שאני לא עוקב מספיק אחרי החדשות ורואה איפה ביבי עושה הכל בשביל להמשיך את הקריירה שלו, מה שאני רואה זה ראש ממשלהשהבין את הטעות הענקית שנעשתה ובא לעבוד ולשנות את מה שהיה. (מקווה שזה ימשיך גם ללבנון אחרי עזה) תביא פתרון טוב למחליף בלי לטלטל את כל המדינה באמצע מלחמה.
-
על מה אתה מדבר? אתה רוצה להחליף את ההנהלה שמכירה את המצב מבפנים יותר טוב מכולם במצע תהליך ? לא משנה מי הבאים בטור יקח להם המון זמן להכנס לעניינים. ושוב פעם מי הראש ממשלה? הרי יש לא מעט שרוצים את זה. אז צריך לעשות בחירות כל שהם ובטוח שלא יהיה מקובל על חלק מהאנשים אז יצאו להפגנות וכל זה תוך כדי מלחמה להעסיק את המשטרה וההנהגה בעוד דברים? רק לפני כמה הודעות מישהו רשם ובצדק שהחברה ממאה שערים מעסיקים את המשטרה בזמן הכי לא נכון אז החלפת הנהגה והפגנות למי יש זמן להתעסק עם זה?
-
לא מאמין בזה. ביידן רוצה להציל את האזרחים שלו לא פחות ממה שאנחנו רוצים להציל את שלנו אז הוא יעשה מה שצריך ועם מי שצריך בשביל זה. זה שביידן דיבר עם ביבי איזה 10 פעמים ובא לביקור בחודש האחרון לא אומר שהוא מחליט מה לעשות. זה גם לא הגיוני, ביבי עובד 24 שעות ובידן בכמה שיחות טלפון מנהל את המדינה? הוא לא הביא לפה כמה נושאות מטוסים עם המון חיילים בשביל 10 אזרחים שלו. אני לא מתמצא בפוליטיקה וטוב לי ככה. אבל נשמע לי שאנשים פה זורקים משפטים של לפני ה7/10 והעולם (שלי לפחות) השתנה מהיום הזה. אני מאמין שגם ביבי השתנה מאז תראה את צה"ל איזה יופי הוא עובד מאז אז כן קרתה טעות קריטית שעלתה בחיי הרבה אנשים. אבל להגיד לראש ממשלה ללכת הבית באמצע מלחמה סלחו לי אבל רק מי ששונא את המדינה והתושבים שבה אומר את זה. אני מדבר מהלב ומקווה שאני לא פוגע במישהו אבל אני מרגיש שאני חייב להגיד את זה.
-
הימים של כולנו ספורים. לא מאמין שביידן נכנס לנושא הזה כרגע עם כל מה שקורה בעולם אבל גם אם הוא אמר את זה הוא צודק. אחרי המלחמה יהיה פה דין עם כולם ומי שיצטרך ללכת לבית ילך. אבל עכשיו להגיד שביבי צריך להתפטר? נפלתם על כל הראש. אם הוא הולך הבית עכשיו כולנו צריכים לברוח מפה כמה שיותר מהר עם מה שיקרה פה בלי הנהגה כל שהיא. ואל תטרחו אפילו לרשום לי שעדיף שחתול ינהיג ולא הוא כי אלו דברים בלי היגיון.
-
נתקלתי לאחרונה בשרשור הזה וקראתי את הדפים אחרונים ואני לא מצליח להבין. נגיד ומחר בבוקר ביבי וכל החברי כנסת מתפטרים כמו שאתה רוצה שיעשו, אתה רואה את המדינה נכנסת למערכת בחירות עם המלחמה שיש פה? מה המטרה להגיד לו להתפטר? מי יחליף אותו בלי בחירות? באמת אני מנסה להבין את החשיבה מאחרי כמה שרושמים שיתפטר. עוד משהו נראה לכם ש26 גדודים עזבו את עזה בגלל שאיזה חבר כנסת הקים סוכה? תהיו הגיוניים.
-
מבקש המלצה למוסך בירושלים לסיטרואן קסארה פיקאסו 2007
nisim91 פרסם הודעה בנושא של nisim91 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
ואוו 4+ שנים לך תזכור 😀 אפילו מה הייתה התקלה שחכתי 🤣🤣 האוטו הלך לברזל לפני כמה חודשים ונקנתה מחליפה מאיציק האלוף/פדנט/שרוט. -
עזרה: רכב בתקציב נמוך שצריך לנסוע נסיעות ארוכות
nisim91 פרסם הודעה בנושא של OhadE בתוך ייעוץ ברכישת רכב
בתקציב כזה הייתי מסתכל על סוזוקי סלריו. אפשר למצוא שנת 2016/17 חסכוני מאוד בדלק. הרכב אומנם עם גיר רובוטי שזה פחות נוח ובכללי אני מאמין שהרכב פחות נוח לנסיעות ארוכות אבל החיסכון בדלק והשנה החדשה עדיפים בעיני על רכב 2011 עם כפול ק"מ וצריכת דלק גדולה יותר. -
אני הייתי שם פנלית 2 ס"מ עם שיפוע למים ולמה שזורקים שפשוט ימשיך ליפול. בשביל היופי כמובן שכדאי לשים את זה חיצוני השאלה אם יש לך גישה מבחוץ לאיטום? אם אין גישה מבחוץ אז הייתי שם את זה קצת מתחת לתקרה של השכן ואז בשיפוע כלפי חוץ ולא תצטרך לאטום אפילו אבל זה לא יהיה יפה כי יהיה בליטה של 2 ס"מ ויראו את השיפוע.
-
בתחנת דלק לייד קניון רמות 9.5 לאשראי 8.15 למזומן. למה ההפרש בין מזומן לאשראי כל כך גדול?
-
לגבי איך לקשור לתקרה. הכי טוב זה סרט חובק מתכת הוא מגיע עם חורים לברגים ואתה חותך לפי מידה. (כדאי להוסיף בינו לבין הצנרת עוד חתיכת בידוד כי הסרט יכול לקרוע את הבידוד של הצנרת ואז יתחילו לך הזעות)
-
ראש הממשלה נוסע בלי טסט? 🫣🫣
-
חתיכה אחת של מתאם 3 מטר עולה הרבה יותר יקר מ3 חתיכות של מטר אז רוב מתקיני המזגנים משתמשים בו במתאמים של 1 מטר נפרדות ומחברים אותם אחד לשני, את הסלוט כמובן שמביאים חתיכה אחת של 3 מטר. מבחינת הלקוח לא אמור לשנות אם זה חתיכה אחת או 3 כי לא רואים את זה והגבס מסתיר את זה.
-
זכוכית נאספת נותנת לך בחזרה את ההרגשה של מרפסת שאתה פותח את הזכוכית. אח שלי גר בפ"ת ואחרי שכמה שכנים סגרו עם כנף הזזה רגילה הוא סגר גם לפני שנה +- ללא אישורים ובינתיים לא היו בעיות מצד העירייה. אני חושב שזה משהו שהעיריה לא מיחסת אליו חשיבות כי זה מתפרק, זה לא סגירת מרפסת עם פנלית.
-
האם בשביל להוריד רכב מהכביש צריך להגיע פיזית למשרד הרישוי?
nisim91 פרסם הודעה בנושא של נקודה טובה בתוך רכב כללי
הורדתי לפני שבועיים רכב מהכביש והיה חייב לגשת למשרד הרישוי תהליך של דקה במשרד הרישוי רק שהתור היה שבוע וחצי קדימה ובמשרד הרישוי עוד חצי שעה המתנה. ממש חבל שלא מסדירים את זה שיהיה דרך האינטרנט. אני מאמין שהרבה רכבים עדיין חונים בצידי הכביש כי אנשים מתעצלים ללכת למשרד הרישוי להוריד. -
היי. ארזים בעטרות. אורן תומא בתלפיות. יש עוד אחד בעטרות על רחוב שדה התעופה לא זוכר את השם שלו. אבל כולם מוכרים לפי מוט. לא נראה לי שמישהו ימכור לפי חתיכות/מטר אלא אם תלך לשם ותראה משהו לייד המשור.
- 1 תגובות
-
- 1
-
-
פורת פוקוס 2009 מנורת אורות נדלקת שלוחצים ברקס
nisim91 פרסם הודעה בנושא של nisim91 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כשקניתי אותו לפני 3 שנים הפנס היה שבור ולא ייחסתי לזה חשיבות. אבל עכשיו שזה מתחיל להרוס דברים כנראה אז הגיע הזמן להחלפה. -
פורת פוקוס 2009 מנורת אורות נדלקת שלוחצים ברקס
nisim91 פרסם הודעה בנושא של nisim91 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
קצת באיחור אבל תודה לכם. רק עכשיו התפניתי לזה פתחתי את הבית מנורה וראיתי שיש מגע עליון רופף קצת הרמתי אותו עם מברג שיגע אחד בשני והכל חזר לעבוד. יש לי ביטוח פנסים אפעיל אותו בהקדם. -
בד"כ יש 3 ברגים. בתמונה נראה שיש עוד אחד באמצע כמו בצד ימין ושמאל מעבר לזה לא אמורים להיות עוד ברגים. רק כמו שאמרתי מלמעלה יש קלפיסים כאלו שצריך להרים את הפלסטיק הלבן קצת בשביל להוציא אותו מהם.
-
יש במזגן 3 ברגים לא 2. אחרי שפרקת את הברגים בחלק העליון של המזגן הפלסטיק תפוס עם 3 קליפסים. תרים את הפלסטיק כלפי מעלה ותוך כדי תמשוך אליך זה יצא. ( יותר נוח להוציא את הפילטרים לפני)
