Jump to content

elisb

  • הודעות

    245
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי elisb

  1. אני אישית צבעתי בבראבו שלי בצבע רגיל והשתמשתי באיזולירבנד (ממליץ על נייר דבק) לא לא ירד הצבע אין לך מה לדאוג מאמין שבמקרה קיצוני במידה ותצטרך להשתמש בסכין יפנית שימוש עדין לא ישרוט בלי קשר במקומך הייתי צובע בצבע מאט רגיל יצא יותר יפה ופחות קשה בהרבה (גם אם פספסת תמיד תוכל לתקן עם קצת צמר גפן ואציטון) כמובן שכל מה שכתבתי מנסיון אישי שלי אם תרצה אשלח לך גם תמונות בפרטי והסבר יותר מפורט בערב
  2. elisb

    רכב עד 45K

    הייתי מכניס למשוואה את הבראבו טורבו (2009 - 2011) אפשר למצוא אחת במחיר הזה , מרווחת ,יפה, מאובזרת, חזקה, חסכונית. (והכי חשוב, שכולם יאטו בעליות? אתה תמשיך להאיץ בלי להתאמץ בכלל ) תוכל למצוא המון חוות דעת בפורום עליה. בכל מקרה סיריון ועליות זה לא שילוב מוצלח לדעתי , היא גם לא מרווחת...
  3. אין בעד מה , רק תוודא שהאקזמפל שבדקת לגביו הוא אכן הדגם עם הטורבו . העברתי את המספר למנהלת הקבוצה
  4. היי, יש לי בראבו סנסיישן 2011 גם עם 80K שרכשתי לפני שלושה חודשים. אני מאוד מאוד מאושר שזכיתי לרכוש את הרכב הזה , מאובזר עד מעל הראש, איכותי , זריז מאוד , נוח וידני? הייתי חוטף! מבחינת שכירות כמו שראית בעצמך , הרכב נמכר מתחת למחירון אך נותן תמורה לכסף שקשה למצוא היום. באופן כללי רכב אמין , יש מחלה ידועה שהכרית אוויר על הדשבורד מתנפחת (לא בכולם) אבל בקושי שמים לב לזה וסדק במרכז ההגה גם מהתנפחות כרית אוויר גם לא שמים לב לזה אם לא מחפשים את זה ממש (חשוב לי לציין שזה לא פוגע בבטיחות כלל!). באופן כללי רכב מצויין יקח אותך מA-B בהנאה רבה לדעתי. אם יש עוד שאלות אשמח לענות , כמו כן יש קבוצת וואטסאפ תוכל לשלוח לי את המספר שלך ואבקש ממנהלת הקבוצה לצרף אותך תוכל לשמוע מהמון בעלי בראבו חוות דעת אמיתית על הרכב. בהצלחה !
  5. מבטיח לך שאם זה לא היה תיקון בתשלום תוך שבוע גג הרכב היה חזרה על הכביש. אבל עדיף להתעכב עוד 3 שבועות מאשר להוציא 15/20 אלף על מנוע. בכל מקרה פותח"ש הגיר במונדאו המדוברת (מצמד רטוב) מעולה ואין עליו בעיות ידועות לעומת הפוקוס. אני לא בטוח אבל במונדאו הזו יש רצועה אני לא מבין למה זה כזה משנה מבחינת הרכישה? בכל מקרה אוטו מעולה אין מה להשוות לסובארו , חזק מאובזר מרווח וחסכוני אם תדע איך ליסוע. (התעניינתי ברכישה של כזו בעבר, משם כל המידע)
  6. אשמח אם תפרט איך הצמיג מבחינת אחיזה בפניות/ בלימה ורעש? באתר tire yad2 רשום את אותו הצמיג שרכשת ב100 שקלים פחות לכל צמיג זה יכול להיות? בנוסף ראיתי צמיגים של דאונלופ ספורט רפרנס llr גם עליהם לא מצאתי מידע, מישו מכיר?
  7. דנלופ בלו-ריספונס ? איך הם באמת? מבחינת העדפות שלי כמובן קוד המהירות הוא עד 240 או עד 210 אם אינני טועה העומס או 91 או 94 איני זוכר במדוייק אבל העניין כרגע הוא דגם הצמיג קודי המהירות והעומס משפיעים על מחיר בצורה זניחה בדרך כלל
  8. אהלן אני מחפש רבעיית צמיגים עד 1400 שקלים. חשוב שיהיה ממותג מוכר ואיכותי. סדר העדיפויות שלי 1. בלימה 2. אחיזה בפניות 3. דלק 4. רעש עד עכשיו הייתה הבחירה t1 sport אבל בגלל עילוצים כספיים אז זה לא אפשרי. הסתכלתי לפי tire yad2 וראיתי שיש בריגסטון my02 איך הוא? דאונלופ dz101 דאונלופ BLURESPONSE זה מה שמצאתי אם יש הצעות יותר טובות אשמח לשמוע ! תודה!
  9. למה לא רנו קליאו? כפול מצמד טורבו יעיל ואמין בנוסף רכב יפיפה !
  10. לא מצליח להבין למה להכניס ראש בריא למיטה חולה? הרי ידוע מאוד שהגיר בשנים האילה הוא מחלה שאי אפשר להפתר ממנה כל מי שאני מכיר עם dsg החליף קלאצים ומוח גיר . בממוצע החלפת קלאצים כל 3 שנים (7 אלף שקל בערך) קח בחשבון. לדעתי אתה כבר יודע שהבראבו תתן לך את "הכי הרבה" במחיר שלך. במיוחד ב50k אפשר להביא אחת שמורה סנסיישן 2011/2012
  11. מה עם הלוג של המחשב? איך תמחק אותו? תחליף לו מחשב כדי שלא יזהו שינויי גדישה , הזרקה וכו..? בלי קשר זה מבורך שאם יקרה משהו שהלקוח יזדקק לאחריות יצרן שתשקיעו כלכך הרבה שעות עבודה בפירוק והרכבת הרכיבים המקוריים ולאחר מכן לפרק את המקוריים ולהרכיב חזרה את המשודרגים , בחינם. מי שכתב שמערכת הבלימה תתאים לרכב וכל נתוני הבלימה תלויים רק בצמיגים לא מבין ולו דבר אחד בנושא. בתור אחד שביצע המון נסיונות בלימה בכל מיני מצבים תנסה לבלום עם הצמיג הכי אוחז שיש אך עם שמן ברקס שקיים ברכב ארבע שנים, לאחר מכן תחליף תגיד לי מה ההבדל (לפני ההחלפה ABS יכנס ב50% בערך במהלך דוושה לעומת 80% לערך עם שמן חדש). בלי קשר מה שאתה בעצם אומר זה שבעצם לא משנה איזה ברקסים תשים זה לא קשור בכלל לברקסים אז למה ברקסים כלכך גדולים ומשודרגים? גם ברקס 200 ממ יכול לנעול גג הלא כן? בוא נתחייס לזה לרגע בצורה מציאותית, הרכב שמדובר כאן במצב סטוק מתקשה לעמוד בכל מקרה בעומס . הלקוח שרכש את הרכב הנ"ל שדרג את מערכת הבלימה כחלק מחבילת "M" מעולה! עכשיו הרכב עוצר כמו שצריך היה להיות מלכתחילה. עכשיו בוא נוסיף 200 כוח סוס , המערכת תספיק? אני לא חושב . הרכב מאיץ יותר מהר צריך לבלום יותר מהר מה שאומר דעיכה הרבה הרבה יותר מהירה . כשרכב בולם מיד לאחר האצה יש המון גורמים שמגריעים את יכולת הבלימה בכל רכב , בואו נשאר במציאות יש המון תאוריות יפות שנאמרו כאן שאין להם שום קשר למה שקורה "בתאכלס" על הכביש.
  12. Edan82 - כל מילה בסלע זו הסיבה למצב בכבישים והמצב המוטורי בארצינו, אנשים רק רוצים להאיץ מהר אבל לא חושבים בכלל על הרגע שאחרי שבוא אתה צריך ללחוץ על הדוושה ההי שאמורה לעצור את הרכב בכל מצב והכי חזק שאפשר. E&A - התגובה שלכם היא ההתחמקות לשמה , מקווה שבעל הרכב לא באמת מאמין שיהיה לו אחריות יצרן.
  13. מצטער שיצאתי כזה תוקפני זו לא הייתה כוונתי , אני מתנצל. נסעת פעם על רכב עם 500 כ"ס ? אני מעריך שלא... בוא נחשוב רגע: רכב שמגיע סטוק עם 326 כוחות סוס ובלמים שלא ממש מצליחים לעמוד בלחץ עם כזה הספק, נוסיף עליהם עוד 174 כוחות סוס מה מתקבל? רכב שלא בולם כשורה! . כלכך הרבה כוח זה לא בדיחה לדעתי דבר ראשון ברכב כזה זה לשפר אחיזה , התנהגות ובלימה. להרוג ילד בכביש? למה לא? תחשוב שאתה מאיץ הרבה יותר מהר וחזק על ברקסים שבקושי מחזיקים סטוק מה יקרה כשמישהו יקפוץ לכביש? משאיר לדמיון שלך את ההמשך.
  14. ממליץ על טויו T1 SPORT , צמיג מעולה עם אחיזה מטורפת במחיר שפוי (1800 שקלים לרבעייה אצל אנטון)
  15. אם אתה אומר כזה דבר אני מבין שאתה לא מכיר את הרכב. הברקסים שלו ביחס לכוח לא משהו , תכיר תרכב תדע.
  16. סליחה , הפרוייקט הזה בדיחה..(בדיחה גרועה אם יורשה לי) מי משפר כזה רכב לפני התנהגות ברקסים צמיגים אחיזה ? מה ייתן לכם 500 כוח אם הם לא מנוצלים ? גם המאזדה של אמא שלי יודעת להאיץ יפה , מה יקרה שהבעלים ירצה לבלום? בלימת חירום נניח? יהיה על המצפון שלכם אם עוד ילד ייהרג על הכביש? תיסע על 1000 כוח לבריאות אבל תדאג קודם שהאוטו יוכל לתפקד עם כזו תפוקה
  17. אני לא בטוח אבל הגיר שונה מהגרנדה אל תתפוס אותי במילה אבל זה הרעיון הכי טוב שעלה כאן עד עכשיו, לדעתי להשכיר ליומיים שלושה לנסות ולהחליט אין טעם בכל הוויכוח הזה כי לכל אחד יש העדפות אחרות. הבראבו לא רכב ספורטיבי מקסימום משפחתית חביבה ומהנה ביחס למה שמוצע היום!
  18. שלומי , בתור מנהל פורום במקומך הייתי מתבייש בעצמי! , איך אתה מרשה לעצמך לכתוב שהגיר זוועתי פעם נסעת עליו? אני אישיתי בהתחלה קצת התעצבנתי אבל עכשיו אני לא מוכן לשמוע על שום דבר אחר! אני אישית הייתי נוסע על מיצובישי בעבר כך שלא הייתי מוכן להתפשר על אמינות בשום אופן שאותה הבראבו נותנת, אני שונא אנשים עם דעות קדומות . פיאט הייתה מתפרקת בשנות ה70/80 מאז היא כבר לא כזו נכון שבדגמים מסויימים ב2006 היו בחלק מהמכוניות בעיות חשמל אבל אף אחד לא דיבר על זה שמאז שהDSG7 הגיע הוא רק מתקלקל ! הDSG7 הוא פשוט בושה וחרפה מהסיבה הפשוטה שאם לא שמתם לב הוא מגיע בדגמים היחסית "עממים" של קונצרן המפורסם לא תראה אותו מגיע בשירוקו או בGTI למינהם. בלי קשר אי אפשר להשוות את הבראבו לכל הקונצרן שהעלאתם כאן, הבראבו לדעתי זה הרכב הכי מוצלח של פיאט ויש לי אותו שבועיים אני מבסוט עד הגג באמת. פותח השרשור לדעתי אין להתייחס לכאילה שבאים לכאן עם דעות קדומות זה לא יעזור לך בשום דבר בלי קשר למכוניות אלא בחיים אנחנו לא חיים כבר בתקופת המנדט דעתי האישית על הרכב שהוא מפנק, נוח , מאובזר , חסכוני? תלוי איך נוסעים XD אבל ככה זה בכל רכב בעצם נכון? , כיף ליסוע בו פשוט ככה תוכל להצטרף לקבוצה שם תקבל דעות אמיתיות מאנשים שיש להם את הרכב שנים
  19. יחסית הלאון / איביזה שיצאה עם המנוע הזה מכרה בצורה יפה אבל זו הייתה קצרה ולא נשארו כאילה. זה יכול להגיד הרבה. בקיצור עזוב ותתרחק למה להכניס ראש בריא למיטה חולה? תוכל לקנות פיאט בראבו 1.4T-JET, אוטו מענג ומאובזר
  20. ממליץ על SPLM703 דאולופ צמיג איכותי אוחז מצויין (עד כמה שאפשר במידה ) גם ברטוב וגם ביבש ומספק יכולת בלימה יוצאות דופן ביחס לקליבר שהיו לפני.(כמובן שזה מנסיון אישי)
  21. אוקי ראיתי את הצמיג: Dunlop SP Sport Fast Response שהוא ממש זול ביחס לT1 SPORT והבנתי שהוא לא נופל ממנו בהרבה , הייתכן? מדובר באמת בצמיג איכותי בעל אחיזה גבוהה בפניות בלימות וכו..? http://tires4u.co.il/default.asp?Compare=1&Id=851079&AreaId=1&ManfCountry=%E0%F8%F5%20%E9%F6%E5%F8%20%EE%F7%E5%F8:%20%E0%F0%E2%EC%E9%E4
  22. ראיתי באתר שלכם , יש עוד צמיגים ברמה של T1 SPORT שיש לכם במלאי במידה שלי? כלומר UHP. מה לגבי Pirelli P7 ? הוא גם UHP?
  23. למה לא רלוונתי? אני מחפש את הצמיג הזה במידה שלי בטירוף! איך הT1 SPORT לעומת ה Falken ZE-914 ? באחיזת כביש רטוב , פניות , בלימות (מאוד חשוב לי בלימות) , ואורך חיים , עמידות דופן וכו...
  24. אין לו BLUE&ME לטענתו (למרות שלא שמעתי על בראבו שאין לה את המערכת הזו) בכל מקרה המערכת של פיונר לא כוללת וויז כמו שביקשת מה שמשאיר אותך לרוב עם מערכות סיניות עם מערכת הפעלה אנדרואיד . תוכל למצוא כזו כמעט בכל מקום שמתקין מערכות שמע, חשוב לך השליטה בהגה? כי אם כן תצטרך לבדוק כמו שצריך שהמערכת שאתה רוכש אכן תתאים עם השליטה. (רובן כן אבל תשאר זהיר יש לא מעט מתקינים חלאות , מנסיון!)
  25. גם אני רציתי לרכוש את אחת המערכות של פיונר עם הAPPRADIO הזה אבל אין אפשרות לשלוט מהמסך אלא רק מהסמארטפון , בלי קשר תראה כמה מערכת כזו עם תאימות לאנדרואיד עולה . (תזהר לא להבהל ) ובכל זאת , יש המון מערכות שתומכות בMIRORLINK , תבדוק אם יש כאילה המאפשרות שליטה באמצעות המסך על המכשיר הסלולרי. בהצלחה ! עריכה: אם אני יוצא מנוקדת הנחה שאתה מחפש דפקה מערכת עם אנדרואיד כדי לשכפל את המסך שלך אז אני לא מבין מדוע אתה צריך את זה בכלל? אתה יכול להוריד וויז וכל שאר האפליקציות / שירים / סרטונים ישירות למערכת המולטימדיה. עריכה 2: שים לב שגם המערכות שתומכות בMIRORLINK לא מגיעות עם הציוד הנדרש לחיבור בין המכשיר הסלולרי למערכת (או לפחות רובן כך) כך שתצטרך לרכוש בנפרד את החיבורים.
×
×
  • תוכן חדש...