Jump to content

utsur

  • הודעות

    370
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי utsur

  1. כמו כל דבר בכלכלה האמת נמצאת במספרים ולא בכותרות בעיתון, או כפי שאמר שר האוצר "איפה הכסף?". והרי הסיפור בקצרה: יפנאוטו פשטה רגל, זאת כאשר יש 100 מיליון שקל באיגרות חוב שלא נפרעו, ברזילי הגיע לרכישה של הסכם היבוא מול גד זאבי, והציע לבעלי איגרות החוב החזר של 97.5 % על החוב(הצעה נדיבה לכל דעת הכלכלנים לחברה שפשטה את הרגל, שהם לא היו מקבלים אם הוא לא היה מנסה לקנות את החברה) http://www.calcalist.co.il/markets/articles/0,7340,L-3589862,00.html באה חברת סמלת ואמרה להם שהם מוכנים לשלם 105 מיליון שקל על החוב כדי שהם יכשילו את העיסקה(יעקלו את החברה) ויעבירו את החברה אליהם, כלומר חברה שהיא חלק משוק שנמצא בכשל שוק באה ו"שיחדה" את בעלי החוב בחמישה מליון שקל מעל החוב כדי למנוע הכנסת מתחרה נוסף. http://www.calcalist.co.il/markets/articles/0,7340,L-3590585,00.html ברזילי הסכים לשפר את הצעתו והסכים לשלם להם 100% מהחוב http://www.themarker.com/markets/1.1888671 ובעלי החוב הסכימו. אם אתה שואל למה הם ויתרו על 5 מיליון שקל. זה היה בעיקר כדי להמנע מעיקול דרך בית משפט שהיה לוקח זמן רב. אחרי שכבר הייתה הסכמה, הציעה סמל"ת לבעלי האג"ח עוד 10 מיליון שקל על החוב, כלומר 115 מיליון שקל, ועכשיו כבר בשביל 15 מיליון שקל כדאי להפסיד קצת זמן כדי לקבל עוד הרבה כסף. ואכן ברגע שהופיע הבעיה הראשונית אצל ברזילי, אפילו שזו הייתה בעיה טכנית(הנכס קיים). איימו עליו בעלי החוב בביטול העיסקה. http://www.calcalist.co.il/markets/articles/0,7340,L-3596693,00.html וברזילי שהבין שהוא יצא קרח מכאן ומכאן, אם הם יבטלו את העסקה קיבל את ההצעה להצטרף לסמלת http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3610169,00.html והנה הפלא ופלא בעלי האג"ח הכן קיבלו 115 מיליון שקל http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3600716,00.html עכשיו, למה שסמלת תעלה ההצעה שלה ב- 10 מיליון שקלים ותתן להם 115 מיליון, אם כמו שאמרת, ברזילי באמת לא יכול היה לממן את העסקה. נהפוך הוא, אם המתחרה שלך נכשל אתה מוריד את הסכום לא מעלה אותו. כך שאתה יכול להבין לבד שכנראה הוא יכל לממן את העיסקה איך שהיא נחתמה אבל הם פשוט העלו את ההצעה לסכום שהוא כבר לא יכל עמוד בו(אחרי שהוא כבר זכה), ובעלי האג"ח חיפשו את הסדק לעבור דרכו בדרכם לעוד כסף. וכמובן שסמלת "שיחדה" גם את ברזילי בשוטפות כדי שלא ילחם בהם(בנוסף לכך למיטב ידיעתי הוא אפילו לא שילם כסף בשביל החלק שלו). אני שמח ששמעת על ועדת זליכה, חשבתי שהיא לא הייתה לרגע. ועדת זליכה קבעה שיש ריכוזיות בשוק הרכב והמליצה לפרק "איחודים" גדולים בשום פנים ואופן היא לא המליצה לאשר "איחודים" קטנים חדשים. מעבר לכך, שהטיעונים של הממונה על ההגבלים לאשר את הרכישה היה שסובארו וסמלת לא מתחרות אחת בשניה, ולא הגודל. אה, נכון, סמלת את העלימה את הבראבו לפני שהם הגישו הצעה לרכוש את סובארו כדי שהיא לא תתמודד עם ה-B3, אז גם זכינו בזכותו לצמצום מבחר המכוניות בארץ. והעלו את מחיר הלאנצ'יה דלתא ל- 200K ש"ח כדי שחס וחלילה לא תתחרה ב-B4.
  2. זה נחמד שהרשות קבעה ,אבל ועדה חיצונית עם כלכלנים (הרבה)יותר בכירים קבעה בדיוק ההפך, אז למה להקשיב לרשות שמראש לא עשתה כלום. וכמובן שהיה קונה
  3. אז זהו , שאתה שוב טועה, היה לו. רק לסמל"ת היה יותר, והוא קיבל רמיזה שאם הוא יכנס קרב ראש בראש הוא יפסיד(וסביר להניח שגם את הסוכנות שלו) ועדיף לו לחבור לסמל"ת. ברגע שהוא הבין שהממונה לא מתכוון לעשות כלום, ברזילי קיפל את הזנב (ובצדק). אם הממונה היה מודיע מראש שגם במיליארד דולר סמל"ת לא תקבל את סובארו, סביר להניח שההצעה של ברזילי הייתה מתקבלת (היא כבר התקבלה לפני כניסת סמל"ת לתחרות) והיה לנו מתחרה חדש בשוק הרכב. ושוב נשארנו עם האימפוטנטים.
  4. 1. כן, הסוכנות של שמעון ברזילי מירושלים. 2. כן. מי שמוכר רק סובארו מחוייב למכור סובארו כדי להרוויח. מי שמוכר גם סובארו וגם פיאט חייב למכור או סובארו או פיאט כדי להרוויח. כך שהוא שהוא לא חייב להילחם בכל רגע נתון וע"י כך יכול להשיג את החמאה שלו מהמותג השני. לדוגמה: דלק מוטורס כבר יותר משנתיים עם מאזדה 3 מיושנת וכמעט שלא נמכרת. אבל במקום לתת הנחה לצרכן הפרטי הם מכרו טונות של פוקוסים ומכרו שאריות של מאזדה 3 בהנחה לליסנגים כחלק מדילים על פוקוסים. אם מאזדה ופורד היו מיובאות ע"י יבואנים שונים סביר להניח שהדרך היחידה ליבואן של מאזדה לא להציג שורת הפסד בסוף כל שנה בשנתיים האחרונות הייתה צריכה לעבור דרך הנחות גם ללקוחות הפרטיים. ואחרי שבחנו, זה עזר לנו במשהו, הם נשארו אימפוטנטים. וגם אתה טועה לגבי שוק הליסינג. היום חלק מהיבואנים מחזיקים חברות ליסינג כדי להפטר מהמכוניות בלי להעביר הנחות לצרכן הפרטי וע"י כך מחזקים את הקרטל הכפול שהוא באחריות הממונה על ההגבלים.
  5. אבל זה בגלל גמישות של מנוע 2 ליטר אפילו אם הוא "מוחלש" ולא בגלל הסקייאקטיב. ה 6 החדשה עם הסקיאקטיב לא זריזה בהרבה מה 6 הקודמת, כך שניתן להניח שה 3 החדשה עם 1.5 ליטר לא גמיש, סקיאקטיב, תציע ביצועים דומים ל 3 היוצאת, רק שה-3 היוצאת כבר נחשבת בימינו לעגלה. 13 שניות 0-100 זה נתון מצויין ללפני 10 שנים. אני מסכים איתך רק לפי דעתי השיטה הזאת לא תעבוד כמו שזה לא עבד ל B3 וללאנסר 1.5 ליטר(מילא על היבואן של סובארו עוד אפשר להגיד שהוא לא היה מסוגל למכור מעילי בבון לניקול ראידמן, אבל כלמוביל יודעים למכור לליסינג כשהם רוצים). הליסינג לא טיפשים, הם יודעים שיהיה להם קשה להפטר מהרכבים האלה(שזו היום הבעיה העיקרית של חברות הליסינג) וסביר להניח שיסכימו לשלם יותר עבור טויוטה שתהיה הרבה יותר קלה למכירה. אפילו יונדאי/קיה עם מנוע עדיף ומחירים נוחים יהיו מועדפות עליהם, וכל זה עוד לפני שמדברים על תחרות המכירה מול שוק פרטי שישחרר את אותן מכוניות רק עם 2 ליטר, כפי שאתה הצעת. סביר להניח שיקנו כמה מאזדות כדי לגוון את המבחר בליסינג ובגלל המחירים האטרקיביים אבל זו לא תהיה ההתנפלות של פעם.
  6. חבורה של אימפוטנטים. אפילו את קניית סובארו ע"י סמל"ת הם לא מנעו.
  7. מנוע קטן ולא גמיש ,שוק הרכב הישראלי הרג על הרבה פחות. וכל זה שיש אופציה יפנית לא רעה בכלל ועוד קוראים לה טויוטה. מי יקנה את הרכב חובבי ואג? אה
  8. נראה שאכן נקבל את ה 1.5 ליטר ה"משודרג" ולכן אפשר לומר קדיש על מאזדה 3 בארץ שהולכת בדרכן של מיצובישי לאנסר החדשה 1.5 שגם התהדרה בהרבה כ"ס אבל הייתה עגלה ושכולם ברחו ממנה וכנ"ל הסוברו 1.5. ספורות נמכרו לליסינג, אבל גם הם לא קנו הרבה מתוך ידיעה שיהיה קשה להיפטר מהסחורה. בעידן של מנועי טורבו קטנים ו 1.6 מרובי הספק מתיחת הגבולות של 1.5 ליטר לא ממש תעזור למאזדה אלה אם היא תהיה מאובזרת מכף רגל ועד (חוליו איגלסיאס מ)התחת.
  9. כך סקר שמראה שרוב הציבור היהודי רוצה תחבורה ציבורית תוסיף לזה שדי ברור לך שגם הערבים ישמחו לתחבורה ציבורית (דמוקרטית אמרת) ויש לך רוב מוחלט לטובת תחבורה ציבורית. את זה נתבל בזה שיש איזורים בארץ לדוגמה תל אביב שיש בו רוב מוחלט של חילונים(ואין לי בעיה שבערים עם רוב של דתיים לא תהיה תחבורה ציבורית) והרי שממזמן לא מדובר בחוקים ודמוקרטיה אלה על כפיה. כמו שכפו על המדינה לממן מוסדות חינוך דתייםשלא תורמים כלכלית וכמו שכפו על המדינה לשחרר משירות צבאי מלא ועוד ועוד. ואם חס וחלילה משהוא יפעיל תחבורה ציבורית בנוסף לכל הציבור הדתי יפגין ברחובות.
  10. אני מסכים לגמרי שאשדוד ובת ים לא מפחידות, אבל מישהו מכם ניסה לקנות דירה באחת הערים האלה בזמן האחרון. המחיר, לדירה 3 חדרים באיזורים נורמלים בבת ים ואשדוד, כבר בקלות מגיע ל 100 משכורות ממוצעות במשק (ועל זה יש לזכור שהשכר החציוני במשק נמוך בהרבה כלומר רוב המשפחות לא מגיעות לשכר הממוצע במשק) , כלומר, אם תוסיף מימון מינימלי כבר תגיע לכך שמשפחה עם שכר ממוצע צריכה להזרים 10 שנים משכורת מלאה ולחיות מ 0 ש"ח רק כדי לקנות את אותה דירה. עכשיו תוסיף את העובדה שהם לא יכולים לחיות ממשכורת 0 ואת עלות המימון הממוצעת (האמיתית ולא מינימלית) ותגיע למצב שאנשים יעבדו כל חייהם רק כדי להשיג את דירת השלולשה חדרים ומספיק שיפטרו אחד מהם לתקופה קצרה וגם את זה הם יפסידו. ומה זאת אומרת אין כפיה דתית: זה שחילוני מחוייב ע"י הממשלה להחזיק רכב בעלות של מעל 2000 ש"ח לחודש(זו העלות הממוצעת לחודש של החזקת רכב בארץ) כי אין תחבורה ציבורית בשבת זה לא כפיה. ועל תשכח להוסיף את העלות הזאת למחיר הדירה. אז סבבה החיים שלך דבש אז... נו, מה זה אומר?
  11. מותר לו גם לסרב לחתום על הפניה לשאיבת שומן או על הפניה לרופא אחר, כי לדעתו המקצועית זה לא יועיל למטופל עד שדרך חייו לא תשתנה.
  12. ממש לא נכון, תפקידו של איש מקצוע הוא לטפל בבעיות ולא בסימפטומים. אם אדם שמן מגיע לרופא המשפחה אתה לא מצפה שהרופא ימליץ לו על המקום הכי טוב לשאיבת שומן, אלה שינסה לשנות את עורכות חייו כדי לחיות חיים בריאים יותר. כנ"ל אצל בנקאי, תפקידו לעזור ללקוחות הבנק שלו לנהל חיים כלכליים נכונים יותר ולא לעזור להם לקבל את ההלוואה שתביא אותם לפשיטת רגל כדי לגרוף עמלות. ועצוב שאנשים לא רואים בצורה כזו את הבנקאי שלהם. תיאורטית אם יש לך 350K ש"ח ועסק שמניב 20%, אתה קונה מכונית ב 120K ש"ח במימון, משקיע את ה350K ש"ח ומחזיר את המימון בפחות משליש מהזמן ומשם את ההכנסה העודפת שלך (זאת שבעזרת החזרת בה את המימון) אתה מכניס לעסק ומרויח הרבה יותר מעשרים אחוז על 350K ש"ח.(כל עוד אתה לא נהג מונית שהמרצדס ASS שלו זה רכב הסעות). ואם יש לך בעיית תחורים, תלך לרופא מקצועי שמטפל בבעיה ולא כזה שמטפל בסימפטומים ושולח אותך לקנות מרצדס ASS. מה שאתה מתאר זה קורס ניהול עסקי ערסידה בע"מ 101. מי שכל שקל בקופה שלו מכניס עוד שקל לא לוקח הלוואות מיותרות אלה מכניס עוד שקלים לקופה. מרצדס קונה מי שכבר הגיע לתקרה של הרווח שהוא מסוגל ליצר ונשארו לו עוד שקלים בקופה.
  13. רועי בשבילך מדגם שמציג שהפונטו היא לא בדיוק שעון שויצרי, אם זה יעזור לך. http://www.anusedcar.com/index.php/tuv-model/fiat-punto
  14. הדברים שאתה כותב עליהם הם תפיסת משרד התחבורה, שבאה בעקבות לחץ של יבואני הרכב, שלא עמדה במבחן בית המשפט. http://www.port2port.co.il/?CategoryID=104&ArticleID=72057 לפי בית המשפט אם אתה מיבא לעצמך רכב ונעזר ב"יעוץ חיצוני" הדבר מותר לחלוטין. התביעה שאתה מדבר עליה(אני מניח) בכלל עסקה בנושא הפנסים האמריקאים שכבר הוסדר ע"י משרד התחבורה עצמו. באופן כללי הבעיה של משרד התחבורה היא אותם "חברות יעוץ" שמייבאות רכבים ע"י "זהויות שאולות" ומוכרים אותם אחרי שהמכוניות כבר בארץ. ומילה טובה לישראל כץ שנלחם בעוז לטובת היבואנים הבלעדיים וממשיך רק לדבר ולא לעשות כלום, לטובת היבוא האישי, כדי שכולנו נוכל לקנות מכוניות במחיר מופרז.
  15. מנאז' א-טרואה
  16. utsur

    ספרי על גבי תמרור

    אני גם מתייחס למה ששביט סיפר. אני מכיר לא מעט חניונים שאין בהם תימרור ביציאה, ועדיין החוק מטיל על הנהג את החובה לדעת להיכן הוא אמור לפנות. ובהקשר של WILL ,דינו של מי שמוציא רכב מחניון שלא הוא חנה בו הוא כדינו של מי שלוקח רכב שחונה ליד שפת המדרכה שלא הוא חנה ועושה פרסה כי הוא צריך לנסוע לכיוון השני, כלומר, משלם קנס או את הנזק במקרה של תאונה, במקרה של תאונה אם ירצה הנהג הוא יוכל לנסות להוסיף את מי שנתן לו את הרכב כצד שלישי למשפט, על כך שלא אמר לו לאן לפנות.(אבל אני מסופק אם זה יצליח לו) ובאופן כללי לגבי בתי משפט(לאו דווקא בדיני תעבורה), חשוב לציין, בעיות זכרון/טמטום/עצלנות/ראיה ועוד, הם לא טיעונים משפטיים, נהפוך הוא, הם תירוצים לבית משפט להטיל את העונש המירבי כדי להרתיעה את מי שאין דרך אחרת למנוע ממנו לבצע עברות בגלל המוגבלות שלו(נשמע מצחיק אבל ככה זה עובד). אם רוצים לצאת זכאים בבית משפט, רצוי וכדאי להוכיח את ההפך, שראייתכם חדה כנץ, חוכמתכם רבה ופעלתם מעל ומעבר ממה שסופרמן מסוגל, ועדיין לא הייתה דרך בפניכם למנוע את העבירה.
  17. utsur

    רנו captur

    ליתר דיוק, קאפצור לקליאו הוא כמו ייטי לרומסטר.
  18. utsur

    ספרי על גבי תמרור

    אתה טועה ומטעה. אין חובת תמרור בכל יציאת חניה לרחוב חד סיטרי (אחרת רחובות חד סיטריים היו מלאים בתמרורים) אלה רק בתחילת הרחוב וסופו, ובכל רחוב(דרך סלולה, לא עפר) שמתחבר אליו. בכל כניסה אחרת, חובת הנהג לזכור מאיפה הגיע ולאן עליו לפנות. לגבי תמרורים מרוססים/נפולים/עקומים, כל מי שהולך לנסות את הטיעון הזה כדאי לו לא להיות תושב המקום,שופטי בתי המשפט אינם מטומטמים(בדר"כ), ואם ניתן להוכיח שאתם מבקרים בתדירות גבוהה באיזור, סביר להניח שתורשעו בעבירה גם אם לא ניתן היה לראות את התמרור. לזה יש להוסיף שגם אם נכנסתם לאין כניסה כי התמרור הושחת, אם במהלך הדרך יש תמרורים/סימונים שמרמזים שאתם ברחוב ברחוב חד סטרי(כמו תמרורי כיוון של רחובות צדדיים, או סימוני כביש), גם אז יכול בית המשפט להרשיע אותכם. ו...כל זה חמור שבעתיים אם מדובר בתביעת נזיקין(תאונה) שם יש לעו"ד/חברת הביטוח מוטיבציית יתר לדאוג להרשיע אותכם.
  19. יגעתי ומצאתי אכן הוא זהה לפוקוס ומדובר על היבש. ולוולוו (אני עונה לעצמי פה תתעלמו) , כנראה ברטוב
  20. צביקה, על בעיות בגיר של הפוקוס והפיאסטה גם אני שמעתי, אבל לא שמעתי על הרבה בעיות בגיר הרובוטי של המונדיאו (יכול להיות שסתם בגלל שהוא לא פופולרי כמו הפוקוס) שלמיטב הבנתי הוא רטוב ולא יבש. השאלה האם הגיר הזה הוא זהה לגיר של המונדיאו או הפוקוס. ושאלה נוספת (ולא קשורה), אם משהו יודע איזה סוג של גיר רובוטי יש בוולוו V40? (גם הם ממשפחת פורד)
  21. utsur

    מיצובישי ספייס סטאר

    אשתי קנתה את הרכב הנ"ל, והיא מאוהבת, ברכב. אני אנסה לכתוב עליו ביקורת בקרוב, בינתיים יצא לי לנסוע עליו מספר פעמים בודדות. למי שחשוב רכב אוטומטי, אין באמת אופציות במחיר של הספייס סטאר. לסיאט מי ושות' יש גיר אוטומטי/רובוטי מזעזע. הפיקנטו עולה כמעט אותו דבר, ואם מוסיפים את את צריכת הדלק העדיפה של הספייס סטאר, תוך שנה גם מכסים את ההפרש המזערי הזה ומתחילים ל"הרוויח", היא יותר קטנה בכל פרמטר וגם פחות מאובזרת. הניסן מיקרה נמכרת ב"מבצעים" לפעמים במחיר קרוב, אבל אין הבדלי איכות גדולים בין המכוניות והמיקרה קבלה רק 4 כוכבי בטיחות, הספייס סטאר קבלה 5 תחת NCAP האוסטרלי (קריטי במכוניות מיני/סופר-מיני לדעתי) ובנוסף המיקרה פחות חסכונית. כל הסופרמיני האחרות עולות 20K ש"ח יותר, וזה פשוט הפרש גדול מידי ביחס לתמורה העודפת שהן נותנות, ועל זה יש להוסיף את צריכת הדלק של הספייס סטאר, שלפחות על הנייר טובה ב 20-30% ממכוניות הסופר מיני, הוא עוד גורם חיסכון שיכול לחסוך בקלות עוד 2K ש"ח לשנה בנסיעה ממוצעת. בקיצור, בגרסה האוטומטית, היא בין האופציות הזולות בשוק והיא מספקת מרחב מחיה נהדר שיכול להספיק למשפחה קטנה ולחסוך עלויות גדולות בשימוש השוטף, בקיצור סוג של חיפושית מודרנית http://wheel.co.il/wp-content/uploads/2013/06/20130611_100428-2.jpg .
  22. אני גם הייתי באותה התלבטות כרכב לאישה, בסוף מה שנבחר היה המיצובישי ספייס סטאר החדשה. היתרונות שלה בגדול על הרשימה שלך צריכת דלק, אבזור ובטיחות. מחיר 80K.
  23. לא אמרתי שהרגנו, אלה גירשנו(גם הרגנו, אבל אלה באמת היו מקרים ספורים), ובדיוק באותן שיטות של הפחדה של האדם הלבן. מירי לפאתי כפרים כאשר אנחנו יודעים שאין בהם כוחות הגנה מזויינים, על מנת שיברחו, דרך שליחת הודעות מפחידות שהיהודים מחסלים כל מה שבדרכם, ועד רמיה, שהפינוי זמני ומיד הם יוכלו לחזור. אתה מדבר על אנגלים שעברו בתחילת המאה ה-17 (שוב תקופת הקולוניאליזם, לפי זה גם תושבי ארה"ב עדיין בריטים) שכבר ממזמן רואים את עצמם יותר אירים מאנגלים , ואם יחזירו להם את "אריאל"(בלפסט) הם סביר להניח ישארו עם "אבו מאזן"(ממשלת אירלנד), וכדרך אגב, גם לפי האנלוגיה שלך בריטניה החזירה להם את רוב "הגדה" חוץ מ"אריאל" כבר ממזמן. ובקיצור, לא דומה בכלל לישוב באריאל שרואה עצמו ישראלי לכל דבר ועניין.
  24. נתחיל עם העובדה שה "home nations" לא מבקשים עצמאות(בינתיים). נוסיף שהם משתתפים בבחירות באנגליה, (כשהפלסטינים יבחרו לכנסת נדבר), בנוסף לזה יש להם אוטונומיות שיפוטיות ואחרות. נמשיך עם ארה"ב. ארה"ב היא אדמה כבושה בדיוק כמו שכל מדינת ישראל היא אדמה כבושה, ארה"ב הרגה וגירשה אינדיאנים פחות או יותר בשיטות שאנחנו גירשנו את הפלסטינאים מהארץ, רק שלהם יש תירוץ של עוד מאה מאתיים שנה של התיישנות על פנינו והעובדה שאלה היו "חוקי הקולניאליזם המקובלים" באותן שנים, וגם אצלם לאינדיאנים יש זכות בחירה בנוסף לאוטונומיות שלהם. ונגמור בצפון אירלנד. אנגליה נשארה בצפון אירלנד בתור בקשה של הפרוטסטנטים(הם רוב בתוך צפון אירלנד ) באותה תקופה לא להצתרף לאירלנד העצמאית הקתולית שהוקמה ע"י הבריטים. כבר משנות השבעים עם תחילת האלימות הבריטים מתים לעוף מצפון אירלנד(אין להם מה לעשות שם). רק הם בניגוד לעמים אחרים כן דואגים לכך שיתכן שתפרוץ אלימות אתנית(בין קתולים ופרוטסטנטים) ברגע שהם לא ישלטו בשטח(מישהו אמר סברה ושתילה) ולכן משנות ה-70 הם ממשיכים לשלוט ולנסות לתווך בין הפרוטסנטים בעלי בריתם (הם כנראה לא משאירים צדלניק"ים בשטח) פרוטסטנטים לאומנים, והקתולים (וכל הפלגים השונים בתוכם) לשחרר מן הממלכה הבריטית את צפון אירלנד, למרות שזה גורם להם לא מעט אבדות, וכפי שמסתבר, יחסי ציבור רעים. איך כל זה דומה למה שאנחנו עושים בשטחים?
  25. הקאץ' שאתה קונה רכב מיושן שהמתחרים ה"חדשים" שלו כבר גדולים, חסכוניים ובטוחים יותר, וסביר להניח שהוא יוחלף בזמן הקרוב. אתה מקבל את הרכב, כיד שניה, כאשר היד הראשונה ליסינג, כלומר שגם תפסיד כסף במכירה שלו. בקיצור קופון
×
×
  • תוכן חדש...