Jump to content

מוסך גבע

ספונסר פורום
  • הודעות

    168
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי מוסך גבע

  1. פיג'ו 308 2011 100000 ק"מ שהקפיד לבצע טיפול לפי המלצת יבואן כל 30000 ק"מ הגיע בגרר לא מניע ואלו הממצאים.גל זיזים שבור ראש מנוע מלא בבוץ שחור (תמונות מצורפות). המשמעות - החלפת מנוע.
  2. ממליץ לך לחבר סורק מקורי ולקבל תאור תקלה מדויק ומתאים לרכב. לפי תאור התקלה של ה OBD לא ניתן להגיע למסקנה.אתה מוזמן למוסך גבע לבדיקה איבחון עדכון גירסה של מחשב גיר ללא חיוב.
  3. הכי בסיסי - חוסר שמן או שמן ישן עם מסנן סתום
  4. אם תחכה להסברים תקבל בסוף נזק למנוע. החלף מסנן שמן למקורי כמו שהמליצו לך.
  5. בהנחה שבטיפול השתמשו בשמן הנכון ובמסנן שמן מקורי (אם לא בצע החלפה מחודשת),יכולה להיות בעיה באחד או יותר ממרימי השסתומים שאינו מחזיק את הלחץ ונאלץ לבנות מחדש בכל הנעה.
  6. כמי שמנהל מוסך שדומה באופיו למוסך רון הייתי רוצה להזדהות עם רון בתחושת הקיפוח של מוסכים מומחים שלא ברשת היבואן. גם אנחנו במוסך גבע נתקלנו בסירוב של היבואן למכור כלים יעודיים בטענה (מגוחכת) שהם ספורים ומיועדים למוסכי הרשת. המגמה היא ברורה וידועה שלא לשתף מוסכים שאינם מורשי יבואן בשום ידע טכני כלים יעודיים הדרכות ופיתרונות טכניים. בעבר הייתי בעלים ומנהל של מוסך מורשה ואני מכיר היטב את המנגינה נגד כל מי שלא שייך לרשת. המורשים סובלים מבעיה הפוכה שבה היבואן מאלץ אותם לרכוש ארגזי כלים יעודיים לכל סוגי הרכבים של אותו יבואן במחירים אסטרונומיים. בכלל בתור מוסך מורשה מחייבים אותך בעלויות מטורפות של אלפי שקלים בחודש רק בכדי שתהיה לך גישה לכל הידע הטכני. לא פלא שהם שומרים את הכל בקנאות לעצמם. אם אין לך חברים מתוך המערכת אתה כבעל מוסך שרוצה לטפל ברכבים המודרנים נמצא בבעיה מקצועית קשה ועל כך אני מתקומם. לצערי גם היוזמה של משרד התחבורה לעגן בתקנות את ענין המוסכים המומחים לא ממש ישימה. למעשה התקנות מחייבות אותך כמעט בכל מה שנדרש ממוסך מורשה ואתה תלוי בחסדיו של היבואן שמעמיס דרישות ועלויות בלתי מתקבלות על הדעת. אני מחזק את ידיך רון במאבק מול היבואן ומאחל בהצלחה.
  7. בהנחה שעשו טיפול 60000 כמו שצריך אז 75 זה טיפול קטן שעלותו בין 350 ל 450 ש"ח תלוי בטיב החלפים. ממליץ לך לא לחסוך בענין הזה ולשים מקורי. כל שאר ההערות נכתבות לכל רכב ובכל בדיקה בכדי להתנער מאחריות בעתיד. בקש במסגרת הטיפול שיבדקו ותו לא.
  8. בהחלט יתכן שאחד הפרמטרים השתבש מול המחשב. לדעתי הקשר עם המצערת החשמלית. תצטרך לבצע איתחול פרמטרים בעזרת הסורק המקורי.אתה מוזמן למוסך גבע להתחברות למחשב ללא עלות
  9. המנוע הזה ידוע כמנוע רועש בגלל מבנה ראש המנוע ותזמון השסתומים המשתנה. כדאי בכל זאת להתחבר לסורק תקלות ולבדוק אם אין תקלה במערכת ההזרקה. במוסך גבע תוכל לבצע בדיקה כזו ללא עלות או התחייבות לתיקון. עצם הידיעה שהכל תקין זה מרגיע. שווה בדיקה.
  10. משאבת דלק עובדת? נורת הזרקה (מחשב) דולקת בפתיחת סוויץ? איזה הגנות (קודן/אימובילייזר) יש ברכב?
  11. הרכב נבדק במוסך גבע בנוכחות פות"ש לאחר שנשללו סיבות כמו הצתה הזרקה בוצעה בדיקת קומפרסיה ונמצא קומפרסיה 30 בצילינדר מס. 4 הקרוב לתזמון. להערכתנו לא ניתן לדעת בוודאות מה הסיבה ללא פירוק של ראש המנוע. מבדיקת החלקים הפגומים לאחר הפירוק ניתן יהיה להבין מה היתה הסיבה. מאחר והנושא חשוב ומעניין גם את חברי הפורום מוסך גבע מציע לבצע פירוק ראש מנוע לצורך איבחון התקלה ללא עלות לפות"ש וכמובן ללא התחייבות לתיקון.
  12. נקודה נוספת למחשבה - מה קורה עם נוזל הקרור? האם יש חוסר קבוע של הנוזל?
  13. האם מנוע 2.0? אם כן אז זה נשמע כמו הצלב בתוך סעפת הפליטה. ניתן לפרק ולרתך אותו והרעש מפסיק
  14. למנועים האלה יש צריכת שמן- שים 10W40
  15. שלח לי הקלטה במייל [email protected] או "ווצאפ" 0524449163 ואנסה לעזור ולכוון אותך. יוסי-מוסך גבע
  16. הנזילה לא מהראש. זה מטעה. צריך לחדש את האטימה של בית התרמוסטט וזה פותר את הבעיה
  17. על סמך מה הוחלפה המצערת? האם בטוח שזו התקלה ? לדעתי משתלם לך לשלם את עלות הבדיקה והאיפוס על מנת שתדע מה הבעיה באמת ולא תוציא כסף על ניחושים. אצלינו במוסך גבע היית מקבל את הבדיקה והאיפוס חינם. תחושת הבטן שלי שהאיפוס לא יעזור אבל התחברות למחשב ואיבחון יאתר את הבעיה
  18. על פניו נראה בעית מתח אבל יש לפי התיאור יותר מתקלה אחת ולכן קשה ליעץ. כמובן שבלי להתחבר למחשב מקורי ולבדוק פרמטרים אי אפשר לאבחן. ההרגשה שלי שמחשב מרכזי לא קורא את המפתח ולכן מחשב מנוע נשאר נעול. נסה עם מפתח אחר או תבדוק אם לא נשאר ניתוק ישן על החוטים של האנטנה מסביב לסויץ. בהצלחה.
  19. התזמון לא מחזיק לפי הוראות יצרן והרבה עקשנים " אכלו אותה " בתיקון ראש מנוע ושילמו אלפים במקום להחליף תזמון ולחיות בשקט.ההמלצה שלנו -אחרי 5 שנים תחליף תזמון. הגורו לא צודק. החלפת שמן גיר שמתבצעת נכון לא יכולה לגרום לשום נזק,ההפך.ההמלצה שלנו- החלף שמן גיר (למקורי) וכך תאריך את חייו.
  20. התאור מתאים לבעית החלקה בגיר שיכולה לנבוע מחום יתר או מלחץ לא תקין או מבלאי דיסקיות. על מנת לקבוע בודאות יש צורך לאבחן בעזרת סורק תקלות. אצלינו במוסך גבע תוכל להנות מבדיקה ואיבחון תקלה בגיר ללא עלות.
  21. כמו שאיציק אמר צד שמאל בין הפגוש לשלדה
  22. כמו שהיה ניתוק לסטרטר יש כנראה ניתוק נוסף אן למשאבת דלק או לסליל הצתה. ההתחברות לחוט הצהוב היא רק לצורך קבלת מתח.
  23. גם לזמן שעבר יש משמעות. לא כדאי לסכן תיקון של ראש מנוע באלפי שקלים בשביל לחסוך החל' תזמון בכמה מאות שקלים. מנסיון העבר הרצועות לא שורדות ונקראות גם לפני מועד ההחלפה המומלץ ע"י היצרן. אני ממליץ לך לעשות טיפול 90000 כולל תזמון ליישר קו ולהיות בראש שקט
  24. התקלות רשומות בזיכרון המחשב ברכב.לא מחייב שאלו תקלות פעילות. התקלה הראשונה- חוסר בעירה מורגשת היטב בנסיעה ובהתנהגות המנוע. אם הרכב נוסע רגיל ולא מורגש זיוף או קרטוע אז הייתי מבצע איפוס תקלות בלבד.
  25. תלוי בסוג משאבת ההזרקה/סולר. בברלינגו יש חישן על המנוף של הגז ואותו צריך לכוון והמזגן עובד גם בסרק.
×
×
  • תוכן חדש...