Jump to content

מוסך גבע

ספונסר פורום
  • הודעות

    168
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי מוסך גבע

  1. לחשן למדה שני מעגלים-1. מעגל החימום שלו 2.מעגל המידע מהחישן. בבדיקה פשוטה של 10 דקות בעזרת סורק תקלות ורב מודד ניתן לקבוע עם החישן תקין או לא
  2. כנס לאתר של לובינסקי בתחתית עמוד הבית ישנה אופציה לבדיקת קריאה חוזרת-ריקול. תקיש מספר רכב ותראה אם יש או אין ריקול
  3. אני לא רואה את המקט של החלק אבל נראה שקנית יוניט לחץ שמן הגה ולא יוניט חום
  4. לא מדויק בכלל. אתה מוזמן לראיון עבודה במוסך גבע ותכיר מוסך מסוג אחר עם תנאים אחרים
  5. לא בהכרח חישן חמצן עליון. תקלה בחישן התחתון יכולה ליצור תקלת ממיר במחשב. אתה מוזמן ל"גבע" לבדיקה ואיבחון ללא עלות. תחסוך ניחושים והוצאות מיתורות
  6. אם יש תקלה בויסות לחץ אין צורך להחליף 2 שסתומים.שסתום אחד אחראי על הויסות והשני על נעילת ממיר מומנט. החלפת שסתום לא הופכת את הגיר לחדש אלא מתקנת תקלה ספציפית של ויסות לחץ.ניתן להחליף שסתום אחד כולל שמן ואיפוס מחשב ב- 900 שח
  7. אין חוטי הצתה. יש סליל הצתה(כוהל) שיכול לגרום לבעיה. צריך לבדוק במחשב ולהימנע מניחושים.
  8. לעתים יש טעינת חסר/יתר רגעית שנרשמת כתקלה בזיכרון של המחשבים. צריך לבדוק בעזרת סורק תקלות.אתה מוזמן למוסך גבע הבדיקה ללא עלות
  9. מיותר.אפשר לקרוא בסורק את הנתון של הלחץ בסעפת בהשוואה ללחץ הרצוי. התקלות הנפוצות הן בטורבו עצמו. הוייסטגייט מחובר בציר למדף בטורבו. לא תוכל לבדוק אם הוא אוטם מבלי להוציא טורבו לשולחן.
  10. צריך לבדוק אם אין לחץ גבוה מדי בקו חזרת הסולר למיכל.
  11. המחשב כנראה איבחן תקלה של לחץ סולר. למוסך קשה לבודד את התקלה ולכן הוא מציע לעשות גם מזרקים וגם משאבה. יש מקרים שהמשאבה שחוקה ומוציאה שבבים למזרקים והם נסתמים.
  12. מחפש מישהו שמבין ומתקין מערכת מולטימדיה שתחליף רדיו מקורי למזדה CX5 פרימיום. לרכב יש מערכת של BOSE מקורית כולל מגבר שמחובר ברשת תקשורת.
  13. תושבות?
  14. במנוע HDI ברגע שהמחשב מזהה תקלה כמו של ה EGR הוא מגביל את הלחץ מהמשאבה(סוג של מצב חרום) ומורגשת חוסר סחיבה של המנוע.אין קשר להתחממות. צריך לבדוק תרמוסטט? רדיאטור סתום-סיבות רגילות
  15. מבלי להתחבר לסורק תקלות במחשב לא תדע מה המשמעות של הנורה שדולקת. המחשב מתריע גם על תקלות חולפות/זמניות שנרשמות בזיכרון של המחשב. אתה מוזמן לבוא למוסך גבע לבדיקה של 10 דק' ללא עלות ונהיה יותר חכמים
  16. לא פשוט למקם את המחוגים חזרה בצורה מדויקת. במעבדה זה עובר כיול. בשיטת DIY זה כמעט בלתי אפשרי לדייק. יש נורה של הצג של המד אוץ מאחורי הלוח. כנראה שרופה
  17. כל מנועי ה THP ללא יוצא מן הכלל אוגרים פיח על קני שסתומי היניקה. לרוב בק"מ 60-70000 מופיעות תקלות במחשב שמעידות על עבודה לא מדויקת של המנוע ושיש צורך בניקוי. ניקוי פיח נעשה בדומה לניקוי חול אבל בעזרת חומרים מיוחדים המסופקים ע"י היבואן וממולצים ע"י היצרן. זה חשוב בכדי לא לגרום נזק לשסתומים. התהליך לא פשוט ומחייב פירוק של סעפת היניקה וניקוי בעזרת מכשיר מיוחד מחובר לשואב אבק. סימפטום לתקלה - האצה לא רציפה , נקישות(צלצולים) במנוע ובמקרים קשים נורת הזרקה דולקת ומעבר למצב חירום בניהול מנוע
  18. אין צורך בפירוק דשבורד. לענין הנגד לרוב הבעיה בקונקטור שלו. החלפה של הנגד אינה מספקת ועקב מגע לא תקין בקונקטור שוב נוצר נזק לנגד. ניתן להלחים חוט מעקף ישירות לנגד מבלי להחליפו. זה גם חוסך וגם מחזיק לאורך זמן
  19. יכולות להיות סיבות רבות.צריך לבצע סריקת תקלות ובדיקת פרמטרים כשמנוע עובד.החישן הכחול הוא של לחץ מערכת ההגה. המחשב מפצה טורים בעומס של הגה כח. אם אתה יכול תבוא ל 15 דקות בדיקה במחשב ללא עלות ונהיה יותר חכמים
  20. לא בריא .צריכת דלק גבוהה ושחיקה עקיפה של המנוע ושל הגיר
  21. יש חישן גובה שמן במנוע שבאמצעות המחשב יודע את כמות השמן. לעיתים החישן מזייף. אם אתה בטוח שלא חסר שמן אז יש תקלה בחישן. כדי לדעת מה הבעיה בגיר צריך לאבחן תקלות במחשב. אתה מוזמן ל-10 דקות בדיקה ואיתור תקלה ותקבל תשובות לכל השאלות כולל מקור הרעש שהתווסף. הבדיקה ללא עלות.
  22. לרכב שלך מתאים 5W30
  23. בדוק חוסר שמן הגה כח
  24. מדובר בגלגל של תזמון שסתומים משתנה. "דיפייזר".
×
×
  • תוכן חדש...