Jump to content

מוסך גבע

ספונסר פורום
  • הודעות

    168
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי מוסך גבע

  1. מוסך גבע אינו מוסך מורשה יבואן אבל אין הכרח לטפל במוסך מורשה ואין תנאי כזה בתעודת האחריות.החובה היא לבצע את שגרת הטיפולים בהתאם להנחיות יצרן ובמוסך גבע אנחנו פועלים בהתאם להנחיות יצרן כולל שימוש בחלפים מקורים לרבות שמן מנוע TOTAL שמשתמשים במוסכי היבואן.בנוסף המערכות הממוחשבות נבדקות בעזרת סורק מקורי DIAGBOX ע"י טכנאי מומחה של פיג'ו וסיטרואן.
  2. ב- 206 מסנן מזגן עובד רק במצב אויר חיצוני(בניגוד להרבה רכבים אחרים).הריח לא בא מהפילטר של המזגן אלא מרטיבות, חיידקים ,בקטריות, עובש וכל מיני פורענויות בבית מזגן.אנחנו בגבע משתמשים בתכשיר של וירט (סוג של רימון עשן)ששמים ברכב בזמן שמאוורר עובד במצב סירקולציה פנימית וזה עוזר משמעותית
  3. בכל מקרה זה נורות לוח שעונים (ללא בסיס).פאנל מסוג מכני זה קשה להחליף ,פאנל פיקוד אלקטרוני זה קל
  4. איזה תקלות הופיעו בסריקת המחשבים?
  5. אפשר לבדוק ולכייל את השעון בעזרת הסורק המקורי. במוסך גבע יתבצע כשירות ללא חיוב
  6. נראה שהגיר נבדק בסורק לא מקורי ולכן הבדיקה יכולה להטעות.נורות מהבהבות מעידות על תקלה קיימת ואני מציע לך לא לדחות את הטיפול בתקלה.אתה מוזמן לבדיקה במוסך גבע בעזרת סורק מקורי ותקבל חוות דעת והצעת מחיר ללא עלות וללא התחייבות לתיקון .שבוע טוב
  7. מערכת ניהול המנוע ברכב הזה רגישה לכל חריגה בפרמטרים של הרכיבים במערכת.במילים אחרות על כל "פיפס" קטן שלא מתאים לערכים בתוכנה או בפיקוד שלה המחשב יתריע על תקלה וברוב המקרים יכנס למצב חירום שסימן ההיכר שלו זה שמאוורר מנעו עובד קבוע במהירות מקסימלית.גם במקרה של כשל בתרמוסטט חשמלי מפוקד ע"י המחשב תירשם בזיכרון המחשב תקלה והמחשב יפסיק את פעולת המזגן ולא בגלל שהמנוע מתחמם.התרמוסטט יכול להיות תקוע במצב פתוח דבר שמבחינת המחשב מהווה תקלה בתרמוסטט אבל מבחינת התחממות לא ישפיע על המנוע. אין דרך לעקוף את זה אלא לתקן עם כל הצער שבדבר
  8. צודק בהחלט
  9. יש רק ממיר אחד.לא סביר שילך כלכך מהר אלא אם הוחלף ממיר חליפי.למה אתה מתכוון כשאתה אומר שהממיר הלך? נסתם? לא יעיל ומנורת הזרקה דולקת?
  10. מיקומה על צינור הלחץ מהמשאבה להגה
  11. משמעות התקלה היא חוסר ניצוץ .סליל הצתה ומצתים צריך לפתור את הבעיה
  12. חיווי על חוסר שמן במנוע . ריבועים מלאיים משמע שלא חסר
  13. נשמע בסרטון שזה באמת מותחן אבל לא אופייני שאחרי נסיעה קצרה הרעש נחלש /נעלם . תבדוק אם לא חסר שמן הגה !!
  14. נסה לחפש לפי מספר קטלוגי 7414SC
  15. בין אם התקלה היא מזרק ובין אם זה סליל הצתה היתה צריכה להיות תקלה רשומה בזיכרון מחשב מנוע.האם הרכב מאבד מים? מתחמם?
  16. אנחנו במוסך גבע מטפלים ברכבי יונדאי מיום היוולדם והכל בהתאם להנחיות יצרן עם חלפים מקוריים ובמידת הצורך מממשים אחריות במוסך יבואן בלי שום בעיה.זה עובד הלכה למעשה.אצלינו אגב הלקוח יכול להיות בקרבת הרכב בזמן הטיפול וללוות אותנו בכל משך הטיפול ברכב.
  17. בדרך כלל ריבוי תקלות כזה נובע מתקלת טעינה שצצה ונעלמת.סריקת תקלות במחשבים תעלה על התקלה הזו מבלי לנחש.
  18. הנקישה נובעת מעצם ההוזזה של הידית או לאחר ששמת ב-D וההילוך משתלב ואז יש נקישה?
  19. טעות נפוצה. בגלל חוסר אטימה בין בית התרמוסטט לראש מתבלבלים וחושבים שזה אטם ראש.מפרקים את בית התרמוסטט שמים חומר אטימה מחדש וזה מבטל את הקורוזיה שנדמה שבאה מהאטם ראש
  20. 206 לא צריך פירוק דשבורד בשביל החל' רדיאטור חימום פנימי.
  21. אצלך ברכב יש שני חישני חמצן עליון ותחתון.בסורק המקורי ניתן לבדוק בדיוק איזה מהם תקול וגם ניתן לבדוק בזמן עבודת המנוע את הקריאה מהחישנים.הנוזל השמנוני בתוך הרכב זה נוזל הקרור של המנוע ונוזל או מהרדיאטור חימום או מהחיבור של הצינורות פלסטיק שבאים מהמנוע
  22. קריאת תקלות בסורק תמנע ממך ניחושים והוצאות מיותרות זה יכול להיות מההצתה או מההזרקה ובכל מקרה הסורק ימצא במדויק את התקלה.
  23. על פניו נראה שיש לך בעיה בסליל הצתה (תופעה מוכרת) והמנוע לא עובד על כל הבוכנות .זה כמובן מותנה בבדיקת תקלות בסורק
  24. גיר מהמעבדה של לובינסקי זה אופרה אחרת.אתה מקבל את כל החלפים המוחלפים מקוריים והם מחליפים את כל החיישנים לחדשים ומקוריים וגם את הצמה שתמיד נאכלת מחומצה של מצבר ישן לחדשה ומקורית ואף משפץ אחר לא עושה את זה.
  25. שרצועת אביזרים סדוקה זה מרמז גם על מצבה של רצועת התזמון.אל תיקח סיכון ותיישר קו בעניין התזמון שמוחלף כל90000 או 3 שנים המוקדם מבינהם. כמובן שכדאי לבדוק בטיחותית את הרכב כי מעבר טסט אינו מהווה בהכרח אינדיקציה שהרכב תקין
×
×
  • תוכן חדש...