Jump to content

בעל ג'ימני

  • הודעות

    532
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי בעל ג'ימני

  1. אפשר להצטרף בתור משתתף? בשמחה ידידי! כשיהיה פה לבחורים (ולבחורות) את הרצון לערוך תחרות רצינית, אני בא עם הכוח שלי. נכון, תמיד לכוח יש כוח יותר חזק ממנו, אבל בחיים לא ראיתי אדם כמו גיסי שלוקח כף של סחוג ובולע, ככה, נקי, מבלי לאכול לחם וכאלה. (המילה "סחוג", הייתה רק דוגמית ליכולות שלו) כשהרעיון יבשיל למעשים, נדבר.
  2. לפותח השירשור אהלן! תכתוב לי בה"פ אם תרצה את פרטייך, ואני מביא איתי את ה"כוח" שלי. אני בא עם גיסי, ואתה בא עם ידידתך. מי שנופל ראשון באכילת איזה וכמה חריף שתרצה, משלם את הארוחה. טיילנו אני וחברים, כולל הגיס שלי, בכל מיני מקומות בעולם. עפו פה שמות כמו בנארו וכ'ו, כשנכנסנו למקומות שבהם יש באנרו, גיסי לקח פלפל כזה ונגס בו כאילו אין מחר (ידע שהוא חריף ועשה זאת בכוונה). המקומיים סיפרו, שתוך כדי הדיבור עם גיסי, הם ציפו לראות דמעות, או שיגיד איה איה חריף, אבל גיסי צחק עליהם ופשוט אמר: כמה שיותר חריף יותר טוב. אם זה קשור לגברים ונשים? ממש לא. אמא של גיסי (לא זה, השני) היא מרוקאית, שעושה מגיסי (לא הבן שלה, גיסי השני) ילד קטן בעניינים חריף. בקיצור ידידי, לא זה לא קשור לגברים ונשים, אלא להסתגלות לחריף. (דורש אימון)
  3. בערד כאורח? או כתושבב המקום? אם כתושב המקום, בוא לבאר שבע, נביא אותך למקומות בילוי עד שהשמוליק שלך יתרומם ויפול (או שזה יקרה לראש שלך), מרוב שתהנה. כאורח בערד? רק חולות יש שם.
  4. המדבקה של הטסט שמורה ברשיונות ולא על החלון. עצור! עכשיו תסביר את עצמך, לאט, ובשקט (סליחה על ההתרגשות, תמשיך לקרוא ותבין) ניקח לדוגמא רכב לא ישן במיוחד, משנת 2003 עד 2005. אחרי שיצאתי ממכון הטסטים האם אין לי חובה להדביק את המדבקה ההיא של הטסט, על חלון הרכב? יתרה מכך, אם כששוטר משועמם, יתעלק עליי וינג'ס לי "איפה המדבקה שלך של הטסט יא עבריין"? אוכל לנופף לו במדבקה, כשאוציא אותה מרשיונות הרכב? עד כמה שידוע לי, רכבים "ישנים" כמו שציינתי בהתחלה, מחוייבים להדביק את המדבקה המדוברת, על חלון הרכב, לא?
  5. על אי בודד יוסי, תדגיש על אי בודד. חח
  6. לא יודע אם זה משהו שאתה יודע או לא, אבל פס גומי כפול, על כל גלגל בנפרד, ימנע ממך פנצ'רים לאורך שנים. תיקח אופניים שכשאתה תשב עליהם, כפות רגלייך יגעו בריצפה. ולא לא לא פדלים מפלסטיק, מה שלא יהיה. בקש צמיגים, בעלי סיבים, כך שגם בחורף או בגשם, בחולות ובבוץ, לא תחליק עם האופניים.
  7. חח הכוונה שלי הייתה, שמעבר לזה שתכתבו מה לא הייתם לוקחים (מצטער נו, שכחתי להוסיף את זה בהתחלה), תכתבו גם למה.
  8. בעניין של איפה תדביק, אתה לגמרי צודק. עזוב שהפירסומות האלה מכוערות, עזוב שזה דבילי וטיפשי ומיותר (בעיני לפחות), והכי משעשע זה שאת המדבקה של הטסט, הוא מדביק כמעט באמצע החלון (אולי לא אמצע ממש, ברבע החלון)
  9. אפשר הסבר בשביל מה כל אחד? קולף חרובים ברור לי. אבי ביטר היה אוכל לך את החרובים אז זה לא ברור לי. ועובדיה? מה תעשה איתו?
  10. אחרי קצת חיפושים, מצאתי. קוראים לסרט שמתי ברז למורה. מסופר בסרט על שני הבחורים שלומדים בתיכון הבריזו מהשיעור ולקחו את הרכב של האבא של אחד הנערים ונסעו הרבה. בשביל להוריד את המד של הקילומטרג' התניעו את הרכב שילבו לרברס ובשביל שלא יסע שמו לבנים. זה בבית של הבחור שהרכב של אבא שלו. כמו שאמרתי, הבחור התעצבן על הרכב, שלא מוריד קילומטרזים, בעט ובעט בו, עד שהרכב עף מהחלון.
  11. בני דודינו=הערבים. כושים=הכוונה לעושים, עם טעיית כתיב.
  12. מותר מותר מותר! (אל תתווכח, תבדוק) אצלינו אפילו לשוטרים ברכבים הפרטיים שלהם יש את זה. אני לא יודע איפה אתה גר שאצלכם זה אסור, אבל אצלינו לא רק שזה מותר, זה גם עובר טסט. חבר ערך פעם טסט לרכבו, והבחור בטסט שאל אותו: איפה עשית את המדבקה? חברי ענה לו והוא אמר: נפלא, כשאני מסיים את העבודה אני נוסע לעשות לי גם אחת.
  13. והוא בעט בעט ברכב, חטף עליו עצבים, והרכב נפל מהבלוקים שלו, צנח מהקומה השנייה (לא לפני שריסק את חלון הזכוכית) והבחור קיבל חום. סרט מצחיק.
  14. איה איה, אל תכה, אל תרביץ לי זה כואב הכוונה שלי הייתה, שכ"סוכך" לשמש, בדיוק כמו המדבקות האלה ששמים עם הפירמה של הרכב, מותר ואפשר לשים את המדבקות שעליהן דיברתי, כסוכך שמש. לא על כל החלון, בוודאי שלא.
  15. מדובר בדעתי הפרטית בלבד, ואם למישהו יש "שיפורים" לשיטה שלי, אשמח, ביקורת "רעה" תשאירו לעצמכם בליבכם: בא בבוקר (אחת לשבוע/יים) לבני דודינו ואומר בוקר טוב. מקבל כוס קפה וכיסא וצופה בבחורים הזריזים, עובדים על הבימבה (מישהו פעם קרא לזה בימבה ואעהבתי את המונח) ותוך 15 דקות אני בחוץ. כתבתם פה דברים משונים ("מחכים בתור שעות" הא?) יותר או פחות לא משנה. אני בא, מחנה הרכב בשטיפה והולך לשתות כוס קפה. כל הזמן הרכב בקשר עין, הבחורים כושים עבודה עדינה, לא סודקים, לא שורטים, משתמשים בנייר עיתון ועושים הכל כנדרש. כבר היו פעמים, שלא היו עליי מזומנים (קורה לכולנו) והבלבית אמר: סע אחי, פעם הבאה. אגב, צביקה פיק אמר פעם: לעולם אינני עושה בעצמי, מה שאני יכול לשלם עליו, ושיעשו בשבילי.
  16. זה אמור להיות סרט דרמטי קשה? או סוג של הומור כזה? אם הומור כזה, אז יש לי כמה רעיונות ("יש לה את זה" זו דוגמא אחת) אם דרמטי, אז זה לא זה.
  17. צהריים טובים! אין.דברים.כאלה. רוצה לדעת מה מותר ומה אסור? לך על פי החגורות המותקנות (לא אלה שאתה קדחת, כאלה שהיצרן הכין) ברכב. ברכב בו יש חמישה חגורות (כולל הנהג), מותר חמישה נוסעים. הנוסע הרביעי (נגיד מאחור), מיותר, ללא חגורה, וזה אסור, נקודה. ברכב של שמונה איש (נניח יונדאי מסחרית), יש שמונה חגורות בטיחות וזהו, זה מה שמותר. כל מסמך, או פקס שאיזה שוטר, ב לעשות מזה בדיחה ומשחק - אסורים.
  18. יקיריי בוקר טוב! ראשית אציין שקרובי משפחתי (האחים והדודים) של הגברת שלי, מנהלים מסעדה. אין ולו חובה אחת, לתת למלצר טיפ. אינכם חייבים למלצר שקל בודד אחד. המלצר בתור עובד, מקבל את כספו, עבור מה שהוא עושה עבורכם. רוצה יותר כסף? שידבר בארבע עיניים עם הבוסים ויבקש העלאה. ישנן מסעדות שכותבות (המלצר כותב, בהסכמתו של בעל המקום ולעיתים בהדרכתו, כי ככה עובדים מקומות מסויימים וזה בסדר) שהמחיר איננו כולל שירות. ברגע שהמילים לא כולל שירות נכתבו, שמורה לכם הזכות לתת שקל, 20 שקל, או מאה אם תרצו בכך. בנימה אישית בהחלט: אם אני יושב במסעדה, אוכל, שותה, מבלבל למלצר את המוח (כן, אני זוכר שהוא עובד שם והעבודה שלו, היא לשרת אותי) מבקש עוד שתייה, מבקש עוד קצת סלטים וכ'ו, אני אתן למלצר 10 אחוז מהערך, של החשבונית שהגיש לי. לעניין עצמו: אתה לא חייב לתת שקל. נקודה. יש גם מסעדות שכותבות: "3 שקלים עבור אבטחה" ושזה אומר, 3 שקלים מועברים לבעלי המקום, ומזה מרכיבים את המשכורת של המאבטח. זה חברים אסור על פי החוק. רוצים לתת משהו למאבטח? ביציאה מהמקום תנו לו ביד.
  19. חברים בוקר אני! אני מבקש, כי מוקיר ומעריך את הפורום הנכבד והנעלה הזה: בלי שטויות!!! אסור, משום סיבה שה"נהג רוצה", לנסוע לאחור. נגזר מזה סיכון תנועתי, כלומר אם חלילה יש בור ענק מלפניו, או עדר של גמלים, שועט לעברו וכ'ו. אם יסע הנהג כך לאחור, (אפילו בחמש בבוקר, כשתנועת הרכבים גלילה במיוחד) הוא למעשה נוסע, כנגד כיוון התנועה, שזה אסור.
  20. פשוט תלך לעושה מדבקות כאלה ותבקש שישים, שתי מדבקות כאלה. (יראה כמו השחמה) זה חוקי לגמרי, אף שוטר לא ינג'ס לך, בטסט לא יכשילו אותך. זה המקביל החוקי לסוכך השמש.
  21. הרסת אותי. צחקתי הרבה. מה עם שלושה דברים שאינם קשורים בשום צורה למכוניות? הכוונה למשהו שאיננו שייך ל- CARS FORUM כמובן.
  22. אהלן אייל! נניח ואני ואתה (ללא קשר משפחתי, נניח חברים או שכנים), הם ה"רשומים" שעליהם אתה מדבר. במידה ויש דו"ח, שנינו נשלם אותו (אבל יישלח רק לכתובת של אחד מאיתנו), במידה ויש תשלומים על הרכב (למשל טסט) התשלום יחול על שנינו. לאחותי וגיסי יש רכב משותף, בתעודת הזהות שלה, היא נשארה רווקה. נוצר מצב שגברת X נשואה למר Y, והם מחזיקים באותו הרכב, בבעלות משותפת.
  23. אני אתחיל. לא הייתי לוקח איתי לאי בודד: את הסלולארי שלי (כי כל החוכמה זה להיות מנותק מהעולם ולבד לגמרי) את הלפטופ שלי (כי ממילא אין קליטה לאינטרנט אלחוטי) ואת התמונות של משפחתי/חברי (ע"ע הסלולארי שלי) ומה אתם משאירים מאחוריכם לא לוקחים איתכם ומשאירים מאחור?
  24. אמיר אהלן! מעצבן אותך? לך תגיד את זה לשופט (לא יורד עלייך, מהנסיון בעבר פשוט), הוא יצחק לך בפרצוף ויגיד: התביעה נדחית. בשביל 600 שקל תלך ותריב איתו? אמר 250 שקל גג? אז תבחר: לשלם בעצמך את כל הסכום, או להגיש לו חשבונית של 600 שקל ולהגיד: אוקי תשלם חצי. יש נבלות בעולם, אפילו אוכפי/שומרי/ממציאי החוק הם נבלות, זה עוד לא אומר שיש מה לעשות נגד זה.
  25. היי! אם אתה מאיזור תל אביב והסביבה, תתקשר ל- 0502-022-101 ותבקש לדבר עם נדב. מקצוען שיפנה אותך למקומות מדוייקים, ו"ירכיב" לך מחשב, במיוחד עבור הצרכים שלך.
×
×
  • תוכן חדש...