Jump to content

Step

  • הודעות

    352
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Step

  1. נראת מצוין! אני מאמין שהטמבון הקדמי שהיה לפני הצביעה הורכב רק ע"מ להסתיר קצת את האינטרקולר, אני צודק?
  2. מה רע בשביט, אבל נאמר לך שהגיל האמיתי שלה הוא 3X...
  3. אני מאמין שאתה מעדיף לנהוג אחרי סטלן ולא אחרי שיכור
  4. Step

    דיבור בסלולארי בזמן נהיגה

    אכן הטיעון של לך תוכיח למי דיברתי די הגיוני, ולגבי האוזניה- מצוין. 'ברמונדו', מה הבעיה בקיבוע המכשיר בין צלעות ההגה? בתפעול ההגה זה לא פוגע, שומעים יותר טוב ואפשר לדבר בנוחות בלי לצעוק על הזמן בתגובה ל"מה אמרת???" ששומעים מהטלפון, ובכך לדעתי זה יותר בטיחותי מלשים את המכשיר באיזור האמברקס\הילוכים על ספיקר. כמו כן, אין צורך להזיז את כל פלג הגוף העליון ע"מ לענות לשיחה.
  5. אף אחד לא אמר שזה רע.
  6. דריש, בעיות הטעינה זה ספציפי לאריקסון לדעתי, עם החיבור הזוועתי. (3 אריקסונים בבית עם אותו החיבור) גם האוזניות מאבדות מגע וגם הטעינה, מצב מעצבן! חוץ מזה המכשירים עובדים מצוין, ואיכשהו תומכים לי בכרטיסי זיכרון של 8 GB. (מדובר על K800 וK530) מכשירים של סמסונג שאצלי בבית מעל 5 שנים עובדים מצוין כשעונים מעוררים, רק כי אין בהם מקום לסים אלא הרשת הישנה של פלאפון, אפילו הסוללות לא הוחלפו.
  7. מה פתאום נראה לא רציני, להיפך. מבין אותך מאוד, ואת זה אני כותב כאחד שבפייסבוק לדוגמא, בחיים לא פרסמתי את שם משפחתי האמיתי. עשית בשכל שהחלטת למחוק את כל המידע ולפתוח משתמש חדש לדעתי!
  8. אם הנוסע מחזיק את המכשיר על ספיקר והנהג מדבר, חוקי? ומצב שבו מחוברת אוזניה (ימנית) והמכשיר מונח בקונסולה המרכזית במקום מקובע, כך שע"מ לענות לשיחה יש ללחוץ על כפתור שנמצא על כבל האוזניה, חוקי?
  9. רפואה שלמה, והחלמה מהירה! מאוד עצוב לראות נושאים כאלה ובמיוחד את התמונות, גם אם לא מכירים את האיש.
  10. ביגי- א' אין כבר את הנוער ה"טוב", שלא שותה בפארקים. הנוער של היום לא משנה מאיזו סביבה או שכבה סוציואקונומית הוא מגיע ומי ההורים ואיך חונך, עדיין ישתה בפארקים (או מועדונים יקרים, אם יש כסף). כנ"ל לגבי הסמים. כיום זו הנורמה, אצל כולם. כמובן שיש את החריגים (כך נקרא להם) שלהורים יש וילה והם כל סופ"ש טסים לחו"ל והבית נשאר ברשות הילד אז כל מה שתואר קודם, עובר לתוך הוילה ועם אלכוהול קצת יותר איכותי. בפועל, הרעיון אותו הדבר. ב' למי שיש שכל על הכתפיים יוכל להחליט בשביל עצמו מ הוא יעשה ומה לא. לא משנה איזו סביבה, ועד כמה הלחץ החברתי גדול. את כל זה אני אומר לך כאחד מהנוער המדובר, סיימתי י"ב לפני חודש ואני לפני גיוס.
  11. מעניין אותי משהו שנאמר פה קודם, אתה כתבת שנעשה לך נזק כלשהו עקב כך שפירטת את כל הסיפור ואת מחשבותייך באיטנרנט. אני זוכר בדיוק על מה מדובר לגבי מה שפירטת על חייך, האם תוכל בבקשה להגיד (בה"פ אם אתה רוצה) איך נפגעת כתוצאה מכך שפרסמת את סיפורך פה בפורום?
  12. נוח להם מאוד להשתמש ב"חשד סביר", ואם החשד הסביר לא נראה לך, אתה בבעיה. תנסה להתנגד, ואתה לא יודע איפה תגמור את הלילה שלך.
  13. מסכים עם כל מה שmichaelbe6 אמר. ולמען האמת, אני די מופתע לטובה מהצבא!
  14. מה, רוסי אז ישר הובלות?
  15. אדם שחייו חשובים לו מחיי איזה זבל שהחליט לבוא עם כמה חבר'ה ולעשות שמח 15 על 1.
  16. תחנה מצוינת! שאלה של בור בנושא הרדיו- האם יש סיכוי כלשהו שהתחנה תעלה עם תדר כך שיהיה אפשר לשמוע אותה ברדיו ברכב?
  17. שמח לשמוע שעוד יש עסקים שההרגשה שהלקוח יוצא איתה מהחנות עוד חשובה להם. תתחדש
  18. זה נמצא בכל מקום, ממש לא רק באשדוד. לי אישית קרה מקרה בחיפה, שעלו עליי כ15 איש כשהלכתי לבד- לא ידעתי עד אז שיכול לקרות כזה מצב. שלא תבינו לא נכון, לא מדובר על איזו שכונת מצוקה רווית פשע אלא מדובר על אחד הרחובות הצדדיים השקטים של מרכז חורב. לאחר מקרה זה, יש מקרים שאני נאלץ בלית ברירה להסתובב עם סכין בחוץ- על כל מקרה שלא יקרה, ואני מעדיף שמי שידקר יהיה זה שתקף אותי ולא אני (מן הסתם אני מקווה שברור לכם, שום שימוש מצידי באמצעי זה אלא לשם הגנה עצמית כשלתוקף יש אחד כזה גם). עד עכשיו תודה לאל לא יצא לי להשתמש בה, אבל עדיף שיהיה לי ואני לא אצטרך מאשר שאני אצטרך ולא יהיה לי. תצדקו ותגידו לך תלמד קרב מגע? התאמנתי. מתאמן. עדיין, הדבר הכי חשוב שלמדתי שם ידעתי גם קודם- יש סכנה ממשית? תברח. אין מצב לברוח- תלחם. אם יש עליך 15 איש? באסה. עוד משהו, אמרתם תרבות וודקה רדבול? הייתי יוצא לשתות עם חברים מגיל 15 ואיכשהו בחיים לא יצא לי להסתבך בקטטה בהיותי שיכור\ עקב שתיית האלכוהול. ושלא תחשבו שלא היו פרובוקציות. וכך הרבה מאוד אנשים אחרים, שנפגעים מהאופי האלים והבבוני של מפגרים אחרים שנמצאים בחוץ. בין אם הם שיכורים ובין אם הם לא. כמו כן, אמרתם חינוך- כנראה שפה באמת טמון הפתרון, אבל ישנם הרבה קבוצות באוכלוסיה שאין חינוך לא יהיה חינוך, ואם יהיה- הוא יהיה ההפך ממה שאתה מצפה ממנו להיות. לי אישית תמיד, מהגן, מהיסודי ההורים (אקדמאים משכילים אם זה משנה משהו) אמרו- מישהו נוגע בך? תחזיר פי שתים. אל תלשין למורה, אל תלך לבכות- תחזיר. מאז, יצא לי לריב מכות אולי 3 פעמים. ה-כ-ל, מתחיל ונגמר בחינוך- לא בעיר ולא בוודקה. רק מה שהילד מביא איתו מהבית.
  19. זה מאוד תלוי במנהל הסניף שאליו תלך, ובמצב הרוח של הסופרוויזר שאליו הוא יתקשר, אולי גם אם אתה תצעק הם יזיזו משהו ותקבל הנחה כלשהי (לא בטוח מלאה). בעבודה אצלנו הוזמנו קופונים בBUY2, וכל יום אחרי שנגמר התוקף באו לפחות שני אנשים עם הקופון שביקשו לקבל את המגיע להם, אך המחשב פשוט לא הסכים לקבל את קוד הקופון לאחר גמר התוקף.
  20. פעם יצא לי לראות X1/9 ירוקה שתקועה עם הפגוש-ברזל שלה בתוך הפגוש השחור מפלסטיק של קורולה סאן שעומדת לפניה. ככה המכוניות חנו, לא יודע מי הגיע ראשון ומי הנהג המוכשר מבין השניים, אבל היה מצחיק לראות את זה. איפשהו יש לי תמונה של זה, צריך לחפש.
  21. אולי משהו באמת השתנה לטובה, אבל קשה לי להאמין. מביקורי בקיץ 2010 אני יכול להגיד שזה באמת תלוי על מי תיפול, ושם יש לא מעט סיכוי שתיפול על מישהו שקשה לקרוא לו שפוי.
  22. אני די בטוח שברוב הפעמים האפשרות השניה היא זאת שמבוצעת בפועל.
  23. Step

    מספר טלפון מוזר

    לחזור גם ככה אי אפשר, אבל ממילא אני בודק תמיד באינטרנט אם משהו נראה חשוד. כמובן שגם במקרה זה חיפשתי בגוגל אך התוצאות לא העלו שום תוצאה.
  24. תודה רבה רוני. נקווה שאתה טועה לגבי התנאי ואני לא אהיה מחויב לחשבונית מעל 150 ש"ח (תוכנית חיילים, בעוד חודש ממש לא יהיה לי זמן לדבר ב150 ש"ח לחודש)
  25. ראיתי שיש אנשים שמקבלים החזר אם החשבונית היא מעל 150 ש"ח ללא כל התחייבות. אם אקח מכשיר זול בהרבה, נניח לא אחד שמזכה אותי בהחזר של 90 ש"ח אלא 30 לדוגמא, האם עדיין החשבונית שלי תהיה חייבת להיות מעל 150 ש"ח? או שעקב ההחזר הנמוך יותר גם תנאי ההחזר יהיה נמוך יותר? עוד שאלה, אם אני אכן זכאי להחזר, ובחודש אחד החשבונית היתה מעל התנאי, אני אקבל את ההחזר, וחודש אחרי זה החשבונית החודשית היתה נמוכה מהתנאי, בחודש זה לא אקבל את ההחזר וחודש לאחר מכן החשבונית תהיה שוב מעל התנאי אני אקבל שוב את הזיכוי? כלומר, מדובר על כל חודש בנפרד- אם דיברת מעל התנאי, קיבלת, אם לא- לא. או שאם חודש אחד לא עמדתי בתנאי אז הזיכוי מתבטל לתמיד?
×
×
  • תוכן חדש...