Jump to content

fatboy1340

  • הודעות

    2,981
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fatboy1340

  1. מבחינת משטרה, 5 שנים מלאות. העונש על נהיגה ללא מלווה " כשר", הוא זמנה לדין ולרוב גם השבתת רכב ל30 יום. כדאי לבדוק גם מבחינת תקפות ביטוח.
  2. עלתה שאלה מדוע נסיעה בשול מוגדרת בריונות, הסברתי. מי אמר משהו על בית משפט? בעיני זה טמטום ללכת למשפט כאשר יש תיעוד וידאו וסטילס של העבירה.
  3. הכת מצביעה קדימה. דווקא צורת נשיאה די נוחה ויעילה.
  4. אז לא היה צורך בתשלום מכס?
  5. עבירות תעבורה ובכללן עבירות חניה, מוגדרות כעבירות אחריות קפידה. בעבירות האלה נטל ההוכחה על הנהג. אפשר כמובן לנסות לערער את אמינות/מיומנות של הפקח/שוטר, אבל זו נקודה שונה בתכלית.
  6. כל עבירות תעבורה מסווגות לקטגוריות : בריונות, מסכנות חיים, משילות ועוד. הסיווג נעשה עי אגף התנועה במשטרה. נסיעה על שול, כמו גם חניה על מדרכה מסווגות בריונות. שימוש בטלס, מעבר באור אדום מסווגות כמסכנות חיים. וכך הלאה.
  7. לגבי הכתבה -מכילה לא מעט אי דיוקים. למשל עניין "מחיקת הנקודות " כעבור שנתיים. לאמיתו של דבר, הנקודות לא נמחקות , אלא פשוט פגות תוקף. הרישום התעבורתי נותר עד יום מותך. כמו כן, לא מובן מהכתבה, כמה דוחות מקוריים עם ניקוד הומרו לנקוד מופחת וכמה ללא ניקוד כלל. מנסיוני בבתי משפט, עבירת שימוש בטלס, מומרת לא אחת לנהיגה בחוסר זהירות (6 נקודות במקום 8), או לעבירת אי אחיזת הגה בשתי ידיים ( 0 נקודות במקום 8). גם עבירת מהירות ניתן להמיר לעבירת מהירות קלה יותר עם פחות נקודות . ואפילו מעבר ברמזור אדום, למעבר באור צהוב. אבל ניתן גם לחטוף קנס גדול יותר פי 3 ו4. כבר יצא לי להיות נוכח במשפט בו קנס של 1500 שח, הוחמר ל5000.
  8. אין דבר כזה "לבטל נקודות". מדובר על שינוי סעיף אישום טרם הקראה ראשונית. יש עבירות שניתן להחליף לסעיף אישום ללא ניקוד ויש כאלה שלא.
  9. למישהוא יש הסבר מניח דעת לקריאה של סמוטריץ להעביר תקציב ורק אחר כך לפזר את הכנסת? חוץ מלקעקע גניבה של כמה מיליארדים נוספים טרם סיום המסיבה?
  10. 1. מניין הימים הוא מיום קבלת הדוח, קרי מהיום שרשום בדואר שהונח בתיבה או מיום שחתמת על קבלתו. 3.כן. יש גם פירוט בצידו האחורי של הדוח שנתיים אינן מספיקות להמרה לאזהרה. צריך ותק נהיגה של 5 שנים לפחות, ולפחות 3 ללא עבירות. דווקא בתמונה הראשונה, ימנית, ניתן להתרשם שיכלה להשתלב. בקיצור כמו שעמית כתב. לשלם וללמוד
  11. מומלץ לקרוא את פסד, ורק אז להתייחס אליו. בפסד זה מצויין בבירור, כי רוכב האופנוע נסע באותו כיוון ומאחורי הרכב . כך שזה רק מחזק את הטענתי בעניין
  12. פסקי דין לא רלוונטיים לשאלה שנשאלה. בראשון האישום בוטל בשל העדר חקירה ראויה. בשני האחרים זהו בית משפט לתביעות קטנות ולא תעבורה. באחד המקרים מדובר על רכב שיצא מחניה ופגע/נפגע ממשאית. השופטת קבעה שאין זה סביר שהנהגת פשוט נהגה לתוך משאית🤣. אפשר להראות אוסף גדול של סרטונים שמוכיחים ההיפך. במקרה השלישי דובר על שני כלי שעקפו אמבולנס שעצר בצד, כך שהייתה מוטלת עליהם אחריות לבדוק שאין רכבים המפריעים לעקיפה
  13. לפי בורסי, תקנה 61 מתייחסת לרכבים שנוסעים אחד אחרי שני ולא במקביל
  14. דווקא לא מעט מפלגות נאציות/פרו נאציות/בעלות היסטוריה נאצית, צוברות פופולריות וכח פוליטי באירופה.
  15. בהחלט חירטוט. קיימת תקנה של קיפוח זכות, במקרה שהרכב המאותת "נדחף"
  16. לא בטוח כמה נשאר למלך...היום הכחיש שחולה במחלה סופנית. בגלל שידוע שהאדם לא מוציא מילת אמת מפיו...
  17. חייב לציין שנכתבו כאן לא מעט שטויות בהקשר של שימוש בטלפון. אנסה לעשות סדר לטובת הציבור בר אוריין. ס"ס 7140 -אחיזה או שימוש בטלפון שלא באמצעות דיבורית -כלומר לצורך שימוש בסעיף הזה יש צורך לזהות שהנהג מחזיק את המכשיר ביד או שהטלפון מונח בצורה חופשית ברכב ולא בתוך דיבורית. לדוגמה - רשמתי לא מעט דוחות כאשר הטלפון מונח על /בין רגלי הנהג בזמן נסיעה או מונח על דשבורד/לוח שעונים. אין כל צורך להוכיח דיבור בטלפון, כי זה אפילו לא מצויין בתקנה. ס"ס 7141 - שליחה/קריאת מסרון. לצורך רישום ס"ס מספיק לציין כי על מסך הטלפון נראה חלון הודעות (פייסבוק/ווטסאפ/כד). הטלפון יכול להיות גם במתקן נייח בעת זיהוי עבירה. ס"ס 2429 -הניגה בחוסר זהירות. סעיף סל עבירות כללי. קיימת הנחיה לרשום סעיף הנ"ל כאשר הטלפון מונח במתקן והנהג מביט לעברו (אלא אם כן מדובר על מסך עם תוכנת ניווט). במקרה של פות"ש הסעיף שניתן לא מתאים למהות העבירה. 2 האחרים -כן. ייתכן שהשוטר טעה בעת הקשת ס"ס ובמקום 7141 הקיש 7140.
  18. חשוב לציין שעל פי הנוהל, אם הוגדרה שעת ישיבת דיירים, אחרי 15 דקות מתחילתה , היא תיהיה חוקית עם כל מספר משתתפים.
  19. ראוי לציין שעיקול לא מחייב שעבוד קודם לכן. עיקול יכול להתבצע עי ביטוח לאומי, רשות המסים וכד'.
  20. על פי תקנות תעבורה אסורה עצירה (קל וחומר חניה) בטווח 12 מטר מצומת. תקנה 72
  21. הסעיף בכל מקרה לא מתאים לנסיבות. סעיפים מתאימים ציינתי בהודעה ראשונה. נסה להגיש בקשה לביטול, בטענה שבתיאור נסיבות מצויין כי הטלפון במתקן. אם תיענה בשלילה, תשקול אם ברצונך להשפט או לשלם. אם הדוח יגיע למשפט, כל תובע סביר ימיר את הסעיף לאחר.
  22. מה בדיוק התקלה? יש לא מעט תקלות של הצתה/מזרקים בצילינדר מסויים. אצלי גם הייתה תקלה בצילינדר הראשון, ואחרי הרבה בדיקות ותהיות, הסתבר שמשאבת דלק לחץ גבוה הייתה חולה. לאחר ההחלפה הכל היה פיקס.
  23. לכל דבר יש סעיף אישום מתאים. אם נרשם סעיף שגוי, הדוח יכול להתבטל או שהתובע ישנה את סעיף האישום.
  24. ממש לא. התקנה הרלוונטית מדברת על שימוש/אחיזה בטלפון שלא באמצעות דיבורית/התקן נייח. השאלה על מה בדיוק נרשם הדוח.
×
×
  • תוכן חדש...