מר דני היקר,
אני אחד מאותם אנשים/ילדים שלא נגעו מעולם במכונית מירוצים ואני חי עכשיו בללה לנד שיש לי סיכוי.
תסכים איתי שאותם אנשים, השקיעו ובזבזו כספים לא בהמתנה וציפיה לארוע הזה אלא מתוך דרך חיים ואהבה לדבר. בין השקעתם ולזה ש"מגיע" להם משקל עודף בתחרות הקשר הוא שאין קשר, ואם מבטיחים סיכוי לכל אדם עם רשיון באשר הוא והתוצאה תהיה בסוף שיתקבלו רק מקצוענים אז הכל זה בדיחה אחת גדולה. לדעתי לפחות.. ואם כן אז המחיר ל"פשוטי העם" צריך להיות נמוך משמעותית בהתאם לסיכוי שלהם להתקבל לתוכנית. אחרת מה הטעם? מה הטעם בפרסום כפי שהוא מופיע היום? אין טעם זו הטעיה. צריכה להיות איזו שהיא הגינות ריאלית.
זאת בהנחה שניתן בכלל לסווג ולקטלג מי מקצוען ומי לא.
ותתפלא, אבל יכול מאוד להיות שאותם ילדים כהגדרתך, יכולים להראות ביצועים יותר טובים מאשר מישהו שהתעקש לעשות נהיגה מתקדמת 8 פעמים, אז למה לפסול מראש? אפשר לומר בלשון המעטה שאני לא מסכים עם עמדתך.
לפורמולה ישראל - זאת בעיה רצינית והתשובות פה כרגע לא מספקות. אני לא חושב שמי שיצליח לדווש באופניים 360 יפה מאוד יש לו יתרון על פני מי שיציג בגימקאנה זמן יותר טוב וכרגע התשובה שיש ממוצע משוכלל לנתונים לא משכנעת (אותי לפחות)..
אני שמח שאתם מכירים בבעיה ואני ממתין לתשובה מלאה.
הלוואי וזה יהיה ארוע אחד מיני רבים בעתיד הקרוב