Jump to content

oranp83

  • הודעות

    644
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי oranp83

  1. אני כבר שעה מחפש בגוגל מה זה במוו S60
  2. אני מדבר על מנועים גדולים V6, V8 ולהוסיף להם סופרצארגר (בהנחה ועובר את המכס). יש מישהו שמתעסק עם זה בארץ, שיש לו את הידע?
  3. ואוו, אני מרגיש חרמן פתאום
  4. אתם שוכחים גם שבארץ מפשיטים את הרכב ומקבלים פה לרוב במחיר הרבה יותר יקר הרבה פחות ממה שמציעים בארהב, אחד היתרונות של רכב מיבוא עצמי זה מחיר נורמלי + תוספות שפה בארץ בחיים לא תקבל אלא אם תשקיע סכום נוסף בערך בגובה מחיר הרכב, קיה ריו החדשה למשל החליטו לשבור את השוק ובמחיר רגיל הכניסו הכל ולכן היא ראשונה במכירות. מקווה מאוד שזו יריית הפתיחה לפחות לסיום חלק מהעושק של היבואנים פה, ישראל 2012.. עדיין גן עדן לאוליגופולים. מדינת חלם.
  5. ובקיצור אם מכסת הדוחות לא תהיה מספקת תודות לגיפיאסים למיניהם, יכניסו את המדידה של קטע כביש, כי השורה התחתונה היא $$$. נקווה שווייז ואיגו ידעו גם על קטעים כאלה ויודיעו על קטע מדידה כמו לפני מצלמה
  6. א. אני עם קופרה והגעתי ל91 אלף, למיטב ידיעתי טרם עשו לי טיימינג ולפי המוסך כרגע גם לא צריך. ב. איזה ריקול? ג. שמן גיר לא מחליפים (זה לא שמן ברקס) ד. טיפול גדול עולה 1200 שח +- נדמה לי
  7. למיטב הבנתי, הדופן שלו יותר קשיחה
  8. לא מסכים איתך, הדוגמאות לא זהות ואתה לא יכול להשוות, נהג אחד, ברכב אחד, בנק זמן אחת באזור אחד, אל מול רכוש גנוב כשלא חסר נסיבות אחרות. ובגלל שהמשתנים קבועים (רכב, נהג, מקום, זמן) יכולים להכשיר את זה כמו שאמרתי עם חזקה חלוטה בנוסחא פשוטה של ממוצע ותנועה ולמצוא שאין ספק שעברת את המהירות המותרת. אבל בוא לא ניתן להם רעיונות, וכרגע זה לא תקף.
  9. לדעתי יהיו חייבים לתקן תקנות מתאימות בשביל זה, וכמובן שביהמש יצטרך להכשיר את המצב החדש אחרת לא יהיה לזה שיניים. בדיוק כמו הבעיות שיש להם עכשיו עם התצלום הדיגיטלי וההעתק שנשלח למחשב המשטרה. בדיני הראיות יש חוקים נוקשים לגבי אפשרות שימוש בהעתק במקום במקור. זה שבקטע המצלמות הוא נסע במהירות חוקית לא מוריד מהעניין שבשאר הזמן לכאורה הוא עבר על החוק (כמובן לא בעיה להוכיח זאת באמצעות זמן מינימאלי), כנראה אחרי המקרה הראשון, באם אכן יקרה, יקבע ביהמש שמדובר בחזקה חלוטה לגבי המהירות ולפיכך לא ניתן לסתור אותה, כל עוד זמן הנסיעה נמוך מהזמן המדוד ל90 קמש נניח. בכל מקרה, דרקוני ביותר.
  10. אמנם לא חוקי, אבל מדגדג לי האצבעות להזמין אחד כזה
  11. הנקוק 110 מעולים וזולים, בגלל שלא מצאתי בזמנו מלאי רכשתי יוקוהמה S DRIVE, מאוד מרוצה מהצמיג, הבנתי שהוא עדיף על הטויו. עלה לי 2700 לא כולל מעמ, אני עם קופרה
  12. שיוט על 4 סל"ד (140 קמש בערך לפי חישוב) על כביש מהיר, גורם לבלאי מואץ? הרכב לא בנוי לעבוד במהירויות כאלה?
  13. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4185415,00.html
  14. oranp83

    התצפית העצובה של השנה

    מדינת חלם
  15. לא הייתי בודק את זה מול רשויות החוק, גם פיינטבול יהיה שווה ערך לונדליזם והשחתת רכוש ציבורי
  16. אגב, לכסות את כל הרכב במדבקה לא יהיה חוקי.
  17. oranp83

    ביטוח לאיביזה FR 2007

    אני בן 28 ומחזיק את הקופרה 3 שנים, משלם מעל 5. וגם למצוא חברה שתבטח את הרכב לקח כמה טלפונים. זה רכב שידוע שצעירים משתוללים איתו ומועד לפורענות ולכן המחירים לא שפויים... הבעיה שגם ההיצע לא משהו והתוצאה היא שאין ברירה אלא לשלם מחירים כאלה.
  18. הסלד בקופרה עומד על 3 בערך ל120 קמש, ונעזוב רגע את המהירות האבסולוטית, האם נהיגה ב4-5 סלד בכביש מהיר (נניח באוטובאן בגרמניה) בהילוך חמישי לאורך זמן (במהירות קבועה), נחשבת למאמץ על המנוע? יוב תודה על התשובה, לגבי שלילה זה ברור, גם ב120 קמש ב3000 סלד, הרשיון כבר בסכנה
  19. רציתי לשאול לגבי אחזקה נכונה של הרכב, בבעלותי איביזה קופרה 07, הוחלפה תוכנה, ובנסיעות בינעירוניות אני נוהג כשהסלד בין 4-5 (משייט.. כמובן בכפוף לתנאי הדרך) הרכב כמובן מטופל במוסך מורשה ואני קנאי מאוד להכל, שומר באדיקות, בסוף הנסיעה כ10 דק נסיעה רגועה ולרוב ממתין גם עוד דקה לפני כיבוי. רציתי לשאול אם נסיעה כזו תקינה או שמדובר במאמץ לרכב, ואם לאורך זמן הדבר אמור להשפיע המנוע לשלילה? תודה.
  20. אם המחאה החברתית קיבלה ציון מספיק בקושי וגרמה לתחת שלהם לרעוד על הכסא אולי למשך חודש, תהיה בטוח שהמצלמות לא יפריעו לנוחות שלהם... התחת שלהם כבר מרופד מספיק.
  21. מעניין, תודה, ועם זאת יש אנשים שנעזרו בחברה שכזו ולא ביצעו עבירה (למיטב ידיעתי...)
  22. אז כמו שאמרו לפני PRACTICE MAKES PERFECT', זה רק להתרגל לנקודת הניתוק בקלאצ ואם אתה רוצה להשתמש בציטים, תמיד אפשר להרים האנדברקס בזינוק בעליה על מנת למנוע התדרדרות על הרכב שמאחוריך..
  23. לא הכל שם זיוף, הזמנתי אוזניות של סוני וקיבלתי אוזניות - אלא מה, של סוני בעטיפה סגורה מקורית עם חותמות והכל.
×
×
  • תוכן חדש...