Jump to content

jackrobin

  • הודעות

    144
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי jackrobin

  1. אם לפני שיפוץ הראש הבעיה הייתה אכילת מים אז כנראה שהבעיה בהרכבה של הראש תעברו על כל מה שעשיתם תיבדקו טיימינג , שכל הצינורות הוחזרו למצבם הקודם , לפי התאור שלך רוב הסיכויים שזה מהטיימינג
  2. אתה לא צריך לחתוך שום דבר פשוט להעביר את המפתח והמעגל החשמלי לקופסא החדשה יש לך הוראות הרכבה
  3. מנוע מפירוק יעלה כ 4000 ש"ח ניתן גם לשפץ את המנוע בעלות של כ 5000 ש"ח
  4. תנסה לסתום את החור עם אפוקסי יכול להיות שזה יחזיק אם לא צינור תחליפי עולה כ 350 ש"ח אם אין לך ניסיון עם עבודה כזאת לא ממליץ לך להחליף לבד הצינור תפוס בלחץ
  5. אתה צריך ליפתוח את הפיטמה חצי סיבוב ואז לשאוב את השמן עם משאבת ואקום עלותה כ 400 ש"ח ולהקפיד להוסיף שמן למיכל כדי שלא יכנס אויר למערכת ולא לישכוח נסיעת מבחן לבדוק שהכל בסדר
  6. המצב תקין בהאצה צריכת הדלק גבוהה אם אתה רוצה צריכת דלק טובה תחליף להיברדית או לדיזל עם גיר רגיל
  7. מה שמומלץ זה לתקן את המנוע אדי השמן מגיעים דרך טבעות בוכנה שכנראה שחוקות לא תעזור לך שום החלפת שמן
  8. תיבדוק חיווט ליוניט לחץ שמן תיבדוק לחץ שמן אם לחץ שמן לא תקין תפרק אגן שמן ותיבדוק אם משהוא חוסם את כניסת השמן למשאבה אם זה לא נובע מאחת הבעיות האלו אז הבעיה מהלגרים בגל הארכובה
  9. אם אתה מרגיש בחוסר סחיבה או צריכת דלק גבוהה בדוק פילטר אויר ואת כל צינורות כניסת האויר עד המנוע
  10. יש כבל שמתאם בין היציאה העגולה 32 פינים שלך ל 16 פינים חפש באינטרנט
  11. אתה יכול לעשות זאת לבד בחזית בחלק הקדמי של הגיר יש פקק מילוי תכניס אליו צינור מלמעלה לצינור תחבר משפך ותוסיף את התוסף תניע את האוטו לכמה דקות טמפרטורת הנוזל צריכה להיות 35 - 45 מעלות בחלק התחתון של הגיר יש בורג הלן מפלסטיק שחרר אותו והשמן העוף ינזל החוצה ברגע שמפסיק לנזול שמן סגור את הבורג חזרה ואחרי שלמדת איך לבצע את העבודה אז דע לך שהיא מיותרת ואין טעם להוסיף שום תוסף חבל על הזמן שלך ועל הכסף
  12. כן מדובר במותחן אוטומטי , תיבדוק שסגרו החליפו את משאבת המים יכול שיש נזילה קטנה שגורמת לרצועה להחליק
  13. אם הבעיה החלה לאחר שיפוץ ראש הבעיה שלך או בטיימינג או שטעו בהרכבת אחד מצינורות הוקום של הקרבורטור
  14. לפני שאתה מתחיל לבדוק את הקרבורטור בדוק שהרכיבו את הטיימינג כמו שצריך
  15. אתה צריך להוריד רצועת טיימינג לפרק מכסה שסתומים להוריד גל זיזים להכניס לחץ אויר כ 80 psi דרך ההברגות של הפלגים לפרק קפיצי שסתומים ולהחליף גומיות שסתומים שעלותם כ 30 ש"ח ועלות כלי העבודה שתצטרך כ 3000 ש"ח
  16. אם החליפו מכסה תזמון אחורי תחתון זה כנראה בגלל כשל ברצועה שהובילה לשיפוץ ראש כנראה שהחליפו רצועה אך משום מה זה לא רשום תנסה לשאול את המכונאי למה הוא החליף מכסה רצועת תזמון
  17. רצועת טיימינג
  18. החלק עולה כ 1700 דולר באתרים בחו"ל תגיד לבעל האוטו שיסב את האוטו לגיר ידני זה הפתרון הכי טוב
  19. המכונאי שלך בדק סימונים בטיימינג ? יכול להיות שקפצו כמה שיניים , אם תפרק מכסה שסתומים תוכל לבדוק אם נגרם נזק לראש מנוע
  20. בגלגלת יש שתי חורים תיבנה זוית שבסופה תתקין שתי ברגים שיכנסו לתוך החורים , צלע אחת של הזוית צריכה להיות ארוכה יותר כדי שתוכל לאחוז בה ניתן גם לקנות כלי כזה
  21. אם אחרי שאתה מצליח להניע את המנוע הוא תקין ואין רעידות אין עשן לבן הבעיה הבעיה באספקת הדלק \אויר למנוע בדוק פילטר סולר נזילות משאבה צמת חשמל תנסה לסרוק את המחשב תראה אם הוא נותן לך קוד תקלה
  22. בהנחה שהמנוע תקין הבעיה שלך בגומיות שסתומים שום תוסף לא יעזור
  23. לא מופיעה הוראה להחליף ברגי ראש תתיעץ עם המוסך המרכזי של רנו בכל מקרה הבעיה לא קשורה לברגים אם הם לא היו סגורים כמו שצריך הם לא היו מחזיקים מעמד שנה הבעיה באטם ראש
  24. אפשר גם לנסות לרתך את הבורג
  25. כנראה שהבחנה שלו נכונה הבעיה מהראש מנוע המחיר נראה לי קצת יקר במחיר הזה אתה יכול לקנות מנוע מפרוק יבוא שיפוץ ראש אמור לעלות כ 2500 ש"ח
×
×
  • תוכן חדש...