Jump to content

thunderbird

  • הודעות

    187
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי thunderbird

  1. לא נראה שזה צירוף מקרים, נראה שהמתאם דפוק ולקח איתו רכיב כלשהוא שאלתי היא מהו אותו רעש מנוע חשמלי שמגיע מתא המנוע, יכול להיות שקשור במע' הפליטה?
  2. המתאם הורכב לראשונה היום חיבור המצבר מחדש לא פתר את הבעיה
  3. Torque חינמית סה"כ ניסיתי לבדוק אילו פרמטרים ניתן לראות דרך המתאם (נראה שמעט מאוד ברכב זה). ניסיתי להעלות דרך האפליקציה "Add display" מספר פרמטרים כגון: O2 Volts Bank 1 & 2 , מתח מצבר, סל"ד, Fuel Trim Bank 1 & 2 וכו' למעט סל"ד, טמפ' נוזל קירור ועוד פרמטר בודד, לא ניתן להציג על הנייד שום דבר. באמת שלא ברור לי מה ביצעתי לא נכון
  4. שלום רב, חיברתי את המתאם (הסיני) לרכב, וחיברתי דרך BT לנייד. ניסיתי לראות אילו פרמטרים ניתן להציג בנייד, עד שלפתע נשמע רעש של מנוע חשמלי (למרות שהרכב כבוי) מכיוון תא המנוע. הוצאתי את המתאם מהשקע אך רעש המנוע החשמלי לא פסק. בנוסף, המנוע מסרב להניע בשלב זה, ולכן נתקתי את המצבר כיוון שלא מצאתי פתרון אחר. חשבתי שהמתאם רק מציג את הפרמטרים השונים בנייד ולא גורם לשינויים כלשהם ברכב, נראה שטעיתי. אשמח לדעת מה ניתן לעשות על מנת להשיב את המצב לקדמותו.
  5. שירותי רכב התכוון לשרשרת טיימינג, לא שרשרת הנעה סופית
  6. האם מוטבע על המצבר תאריך ייצורו? יש קוד כלשהו (כמו למשל בצמיגים) או הטבעה פשוטה של היצרן? כוונתי לא להטבעת התאריך הקשורה באחריות, אלא לתאריך ייצורו של המצבר.
  7. תודה Buki, איזה מצבר בסוף קנית ואיפה מומלץ לרכוש באיזור חולון? אשמח להמלצות נוספות על חנויות המוכרות מצברים
  8. הכנסתי את הVIN של הרכב לאתר של פיג'ו ונמצא כי היצרן דורש קיבולת של 50AH עם CCA של 480A. מחיפוש בפורום הבנתי כי מצברי VARTA הם המומלצים, ובחיפוש באתר שלהם יש להם שלוש סדרות - שחורה, כחולה וכסופה. הרכב לרוב משמש לנסיעות קצרות בעיר בלבד, ולכן נעזר לעיתים רחוקות במטען כדי לאושש אותו. שאלתי האם יש צורך לדעתכם ברכישת מצבר יקר יחסית כמו הVARTA? יש מבצע ביום רביעי הקרוב על מצברי 56AH באוטודיפו (נראה שזו הסדרה הכחולה) בעלות של 600 ש"ח. ה-56AH ארוך יותר בכ-3.5 ס"מ מהמקורי - אבדוק האם יש מרווח עבורו ברכב. תודה
  9. קפוץ לאחים עמירה בחולון להצעת פתרון ומחיר.
  10. מתי נערכה בדיקת איזון גלגלים לאחרונה?
  11. גם לי נראה כך, אך אני זקוק לתשובה חד משמעית לפני שאני זורק כמה מאות שקלים על החלק הנ"ל. האם עבור הפירוק וההתקנה של החלק הנ"ל יש צורך בפירוק פנים הדלת, או שניתן לבצע את ההחלפה מהצד ללא הפירוק?
  12. שלום רב, דלת ימנית ברכבי אינה ננעלת עם השלט. חיפשתי את המק"ט באתר היצרן ע"פ VIN ומצאתי כי החלק הנדרש הינו 9136AA (כך לפחות אני חושב). צירפתי תמונת מסך של המיקרופיש וגם החלק כפי שאותר באתר Ebay, האם הנ"ל הוא אכן המנוע אשר אחראי על הנעילה? תודה!
  13. צור קשר עם מרפדיית עמירה בחולון. ריפדו עבורי אומנם את גג הרכב, אך היו שם כסאות רכבים לאחר טיפול יסודי שלהם, תענוג לעיניים (לא ישבתי עליהם)
  14. לדעתי את ההפרש בין מחירי המצברים תשקיע במטען טוב, CTEK לדוגמא. אם יש לך שקע חשמל בקרבת הרכב, טוב יהיה אם תחברו למטען, אפילו באופן קבוע כאשר הרכב לא בתנועה. המצב דומה מאוד אצלי, רק שהרכב או אופנוע ספורט ולא ארבע-גלגלי, המטען מחובר באופן קבוע בסיום הרכיבה עד לפעם הבאה - מאריך את חיי המצבר משמעותית. ברכישת המטען אתה מקבל גם קיט לחיבור/ניתוק מהיר של המטען, בכדי לא להשתמש בקליפסים, פטנט נח ומהיר.
  15. Snir, רק לידע כללי, נוזל בלמים סופח אליו לחות, על כן חובה להחליפו ע"פ הוראות היצרן (כמדומני בכל שנתיים). כנ"ל נוזל קירור ופלאגים. זה שהמנוע "סוחב" לא אומר שלא צריך לטפל בו.
  16. בI30 שהיתה לי, נורית ESP דלקה ונאמר לי ע"י הבחור שהחזיר לי את הרכב כי הוחלף חיישן באחד מהגלגלים. כיוון שהיה ליסינג לא שילמתי על התיקון כמובן. התקלה לא חזרה על עצמה עד מסירת הרכב. אין מה להמתין בנושא, גש על מנת שיאתרו את התקלה ברכבך.
  17. מנצל"ש הכנסתי את מס' ה-VIN לאתר פיז'ו. ב-307 2002 1600 שלי אין את הידית, באתר מצויירת הידית אך ללא קישור למק"ט כיוון שהרכב אינו מצוייד בכזו. האם אצלי תתאים ידית עם מגביל מהירות או רק בקרת שיוט? תודה
  18. הגעתי עד למנהל הסניף שעימו עובדת החברה שלי, הוא הבהיר לי בצורה חד משמעית כי הם מחוייבים להחליף צמיגים שחוקים, אך אינם מחוייבים ליצרן כלשהוא. לבסוף הוחלפו בזבל סיני כלשהוא, היו נחותים מהמקוריים, אך לא בהרבה. בספק אם תצליח לקבל צמיג ממותג ידוע, אבל תנסה, מי יודע...
  19. הרפד השתמש בדבק מגע רגיל בהתזה כאשר החליף את הריפוד אצלי. תפס כל הקיץ עם הטמפ' הגבוהות
  20. אז הייתי אופטימי מדי.. אין באף חנות שאני מכיר מכאן Justmotor ו- Autostore. וע"פ אחת מהן אין מלאי כלל אצל היבואן. אשמח להמלצה על חומר עדין אחר שיעשה את העבודה וישמור על שקיפות המשטח.
  21. ביצעתי ל-307 אצל אחד מהמוסכים המומלצים כאן בפורום, כשעת עבודה.
  22. שלום רב, עוקב זמן מה אחר הכתוב ונהנה לקרוא ולהחכים. רכשתי כבר מס' מוצרים עבור רכבי (מטליות, מגבת, וקס, APC) והכל בזכות הכתוב כאן. בנוסף לארבע-גלגלי, יש ברשותי קטנוע אשר מורכב עליו מגן רוח גבוה, דרכו אני רואה את הדרך. בגשמים, שאוטוטו צפויים לרדת, חלק מטיפות המים "נדבקות" למגן ומפריעות לי לראות את הדרך (במיוחד בלילות). מעוניין בתכשיר אשר יאפשר לטיפות להחליק מהמגן, בעזרת הרוח כמובן, ויאפשר לי לרכוב ללא הפרעה של הבועות. אם אני מבין נכון מדובר על שיטינג/בידינג, אבל עקב אכילס בעניין הוא שימוש על משטח פרספקס שקוף ולא על פח/זכוכית אשר נפוצים ברכבים. ידוע לי כי Sonax brilliant shine detailer מתאים עבור המשימה לרכבים, אך האם הוא מתאים ליישום על פרספקס? אם לא, האם מוצר אחר יכול לעזור? בתנאי כמובן שישמור על שקיפות המשטח. תודה תמונה של המגן
  23. תודה!
×
×
  • תוכן חדש...