רכב בודד במשפחה חדשה, בן בכור בן 3 שבועות.
מחפש משהו קצת יותר מרגש מליסינגטומתית 1.6 שאליה הורגלתי בשנים האחרונות, ולכן זו הסיבה ל-2.0 ליטר.
הרכב רוב הזמן יהיה אצל האישה, יסתובב לו בתוך העיר. ה-2.0 ליטרים ינוצלו בסופ"שים העיקר כאשר נצא לטיולים.
ביומיום אני על דו"ג ולכן חשוב לי להכנס לרכב אשר "מחובר לכביש", היגוי לא ערפילי מדי ומנוע+גיר אשר יודעים לעבוד יחדיו. אין הכוונה לרכב ספורטיבי מדי עם גיר ידני - האישה תשתמש בו ברוב ימות השבוע.
עד כה נבדקו האופציות הבאות (לפי סדר עדיפות - אנא תקנו אותי לפי הבנתכם)
פורד פוקוס
מאזדה 3
סוברו אימפרזה ניו אייג'
יונדאי אלנטרה
כולן אגב משנת 2007 - ע"פ התקציב
לצערי המאזדה קצת יקרה ולכן נראה כי תרד מהרשימה (אלא אם ממש מומלצת ואשיג אחת במחיר נורמלי). הסובארו קורצת מאוד ע"פ הספק המנוע אבל הבנתי כי בשאר הדברים היא נופלת משמעותית משאר הרכבים (וצריכת הדלק שלה נוראה). לגבי היונדאי, סביבת הנהג נראית נחמד, השאלה היא לגבי החיבור שלה לכביש.
האם הפוקוס היא הבחירה המתאימה או שיש לי עוד אופציות שנעלמו מעיני.
תודה מראש!