Jump to content

thunderbird

  • הודעות

    187
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי thunderbird

  1. נראה מדהים מדוע הוסרו הקבלים (נראה לי לפחות שהם קבלים - בצידי המפלג) באיזה צבע ריססת את המנוע? בתמונה האחרונה מתחילים להופיע סימני סידוק (או שרק בצילום זה נראה כך?) בהצלחה בהמשך השיפוץ(ים) - תענוג לצפות בשלבי עבודתך ובמוצר הסופי.
  2. אחפש פורד, נראה שלא אתאכזב ממנה, במיוחד עקב האיבזור העשיר וחשוב יותר התנהגות כביש "סבירה". דבר אחד מטריד, צריכת דלק גבוהה מאוד. באתר KML מופיע הנתון 9! ק"מ לליטר, שזה לא זול סה"כ. האם מדוייק?
  3. cars-@-lover תודה רבה על הסקירה המפורטת בעקבות הקישוריות שצירפת, עלתה בי מחשבה זדונית = ג'טה! המחירים ביד 2 די מתכנסים לתקציב שלי, והיא אכן "זכתה" בתואר המכונית המהנה מבין הארבעה שנבדקו. השאלה היא למה לא? (תחזוקה, צריכת דלק, ביטוחים וכד') האם יקר יותר מהפוקוס/3? שוב תודות
  4. איך הרכב הזה נכנס לתקציב שלי? משיטוט קצר ביד 2 מדובר על 70K
  5. מבדיקה קצרה ביד 2, רוב המוצעות הן ליסינג לשעבר, המחיר יאלץ אותי כנראה לרדת שנת דגם ל-06, סביבת הנהג נראית משעממת ודלה (יחסית לפוקוס לדעתי לפחות). בקשר לצריכת הדלק שלה - גומעת לא מעט.. פרט לכך, אחלה אוטו!
  6. רכב בודד במשפחה חדשה, בן בכור בן 3 שבועות. מחפש משהו קצת יותר מרגש מליסינגטומתית 1.6 שאליה הורגלתי בשנים האחרונות, ולכן זו הסיבה ל-2.0 ליטר. הרכב רוב הזמן יהיה אצל האישה, יסתובב לו בתוך העיר. ה-2.0 ליטרים ינוצלו בסופ"שים העיקר כאשר נצא לטיולים. ביומיום אני על דו"ג ולכן חשוב לי להכנס לרכב אשר "מחובר לכביש", היגוי לא ערפילי מדי ומנוע+גיר אשר יודעים לעבוד יחדיו. אין הכוונה לרכב ספורטיבי מדי עם גיר ידני - האישה תשתמש בו ברוב ימות השבוע. עד כה נבדקו האופציות הבאות (לפי סדר עדיפות - אנא תקנו אותי לפי הבנתכם) פורד פוקוס מאזדה 3 סוברו אימפרזה ניו אייג' יונדאי אלנטרה כולן אגב משנת 2007 - ע"פ התקציב לצערי המאזדה קצת יקרה ולכן נראה כי תרד מהרשימה (אלא אם ממש מומלצת ואשיג אחת במחיר נורמלי). הסובארו קורצת מאוד ע"פ הספק המנוע אבל הבנתי כי בשאר הדברים היא נופלת משמעותית משאר הרכבים (וצריכת הדלק שלה נוראה). לגבי היונדאי, סביבת הנהג נראית נחמד, השאלה היא לגבי החיבור שלה לכביש. האם הפוקוס היא הבחירה המתאימה או שיש לי עוד אופציות שנעלמו מעיני. תודה מראש!
  7. thunderbird

    במיצעד

    המצעד נערך בספט' בבלגיה. חפשו tanksintown בגוגל
  8. לא אהבתי את סביבת הנהג בהסיוויק כאמור, באמת האופציה היא האופל עם 140 כ"ס בלבד (לצערי לא ה-180 כ"ס) השאלה היא האם הפוקוס עולה עליה מבחינת ביצועים? הכוונה לדגם 5 דלתות עם רמת אבזור SPORT. (טורר ברמת גימור גבוהה = קבוצה 4 ולכן מחוץ למשחק) שווה לעשות בלאגן בשביל הרכב הזה?
  9. ידני לא בא בחשבון - האישה רוצה גם סיבוב מחפש תחושה "ספורטיבית" אם כי קשה לומר את המילה הזו על הרכבים הנדונים. לא מעניין GPS, BT, בקרת שיוט או לחצנים דיגיטליים משונים אם כי סביבת נהג נעימה לעין (לא כמו בקורולה - לטעמי לפחות) כן צריכה להלקח בחשבון. כרגע על I30CW - לא חייב תא מטען כ"כ גדול אבל עגלה חייבת להכנס אליו. אם לא ילך עם הסקודה, האם האופל ברלינה או הטורר יענו על הדרישות? מה צריכת הדלק שלה האמיתית כאשר הדוושה נלחצת לרצפת תא הנוסעים? אצלי ה-CW עושה סביב 10 ק"מ לליטר בלבד. כחובב צרפתיות לשעבר (ZX, 307) אני נמנע הפעם מהרנו. לא אהבתי את הדגם הנוכחי ולבטח לא את התנהגות המנוע שלו.
  10. מצורפת הרשימה. לצערי אין אפשרות לאוקטביה. היום על I30CW. יכול לשכור רכב בקבוצה 3. אם יש הצעות נוספות על מה שרשום, אשמח לקבלן, אנסה לשאול כמו ששאלתי על האוקטביה. תודה
×
×
  • תוכן חדש...