thunderbird
-
הודעות
187 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי thunderbird
-
פיג'ו 307 - נזילות שמן מנוע - יעוץ טרם המשך טיפול
thunderbird פרסם הודעה בנושא של thunderbird בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
יגאל, תודה תוכל לפרט מהם הגורמים ללחץ שמן גבוה במנוע? -
מהי המועדפת מבחינת אמינות וצריכת דלק? להבנתי לקיה גיר 6 הילוכים, האם ישנה השפעה על צריכת הדלק? האם לכל הרכבים מ-2011 יש גיר 6 הילוכים? משיטוט ביד2 נראה כי הקיה יקרה במעט מהיונדאי, ויש יותר CW למכירה מאשר פורטה.
-
שלום רב, הרכב הוכנס למוסך לפני כשבועיים ימים עקב נזילת שמן. בעל המוסך (מומלץ בפורום) החליט כי יש להחליף את בית המסנן השמן. ניתנה הצעת מחיר (הוגנת) ואושרה העבודה. לפני מס' ימים שמתי לב כי הנזילה חזרה. הרכב הוכנס היום שוב למוסך, ובעל המוסך מסר כי כנראה יש לחץ גבוה במערכת השמן, ופריצות שמן נוספות עלולות להתרחש. בפעם הקודמת מבית מסנן השמן, הפעם זה ממחזיר שמן שבין המנוע לגיר, ולטענתו בפעם הבאה יכול להפרץ מהטיימינג ומעוד רכיבים שונים במנוע. לרכב 114K ק"מ בלבד, מטופל באופן קבוע ובאובססיביות עם שמנים סינטטים וחלפים מקוריים בלבד. הרכב עם עבר של נסיעות עירוניות קצרות יחסית, היום החלוקה בין עירוני לבין עירוני פחות או יותר שווה. לטענת המכונאי, רינגים במנוע שמבצע נסיעות עירוניות מלא בפיח, ויש מצב שהלחץ נגרם כתוצאה מכך. אגב, בעל המוסך עומד על דעתו כי מסנן השמן חייב היה להיות מוחלף בפעם הראשונה שהרכב נכנס עם התקלה. שאלתי מדוע לא אובחן כבר אז כי המנוע מייצר לחץ גבוה, וכך היה נחסך הטיפול הראשוני, לא נענתה. אינני מכונאי מדופלם, לכן אבקש דעתכם בנושא. כיצד מאבחנים מנוע עם לחץ שמן גבוה, ומהו הפתרון לכך?
-
שאל את גיל מ- ג.ו. אלקט' ברמת השרון, מתעסקים עם ציוד אודיו Hi-End
-
פיג'ו 206 . 16v שנת 2003 בעיית התחממות
thunderbird פרסם הודעה בנושא של eelico בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
במידה ואכן הבעיה בגיר, ממליץ לתקנו אצל מכונאי גירים, אחד מהמומלצים כאן -
לפני כחצי שנה התקשרתי לג'אן חלפים ושאלתי מחיר למק"ט 9136AA שדומה לחלק שאתה צריך, נאמר לי כ-400 + מע"מ על החלק בלבד, חדש כמובן. תוסיף עלות פירוק והרכבה שלו ותגיע למחיר המבוקש. על פניו נראה ש-500ש"ח הוא מחיר לא רע, אך במקומך הייתי מתעקש על חדש, אפילו במחיר קצת יותר גבוה.
-
קניית צמיגים חדשים בני שנה וארבעה חודשים (תאריכון תחילת 2014)
thunderbird פרסם הודעה בנושא של senpani בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אשמח למקור מידע בנושא פקיעת תוקפם של צמיגים לאחר 4 שנים. תודה -
קניית צמיגים חדשים בני שנה וארבעה חודשים (תאריכון תחילת 2014)
thunderbird פרסם הודעה בנושא של senpani בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
^ 1+ בהחלט מוגזם לדרוש צמיגים בני חצי שנה, בהתחשב שיש להם דרך ארוכה מהיצרן בחו"ל עד למתקין בארץ הקודש. אינני רואה שום בעיה בשימוש בצמיגים "ישנים" יותר (בני שלוש +), כל עוד אופסנו במחסני היבואן בצורה טובה, ונראים חדשים לגמרי טרם ההרכבה. כמובן, שהתשלום עבורם יהיה נמוך במעט מסט "טרי" יותר. -
תמונות ממסע תאילנד-טורקיה על כבאית מפתח תקווה
thunderbird פרסם הודעה בנושא של sinkto בתוך רכבי אספנות
^ +1 באמת שהיה ניתן לפרוש לעוד מספר פרקים, במיוחד את החזרה מקזחסטן לקפריסין, ואף את הסיבוב ליוון. תענוג לצפות בכם במהלך הטיול. ניסינו לשים את עצמנו במקומכם, ולשהות במקום קטן לתקופה כ"כ ארוכה, בספק אם היינו מצליחים. ממתינים לחדשות בעניין המשאית וכמובן בעדכון תאריך היציאה לאפריקה, סיום המסע שהתחלתם ב-96... עלו והצליחו! -
שלום רב, הפלסטיק שצבעו במקור היה שחור, הפך תודות לשמש הישראלית לאפור כהה (מצ"ב תמונה אשר מראה את מצבו כחדש). ערכתי חיפוש בפורום כאן (ובהפניות לפורומים אחרים מכאן) והבנתי כי המוצר הזה יעשה פלאים ויחזיר את הפלסטיקה כמעט למצבה המקורי. שאלתי היא, האם אכן כך הדבר? אינני רוצה לרכוש את הנ"ל (שהוא מוצר לא זול) ולהתאכזב. אם למישהו כאן יש נסיון עם המוצר הנ"ל על פלסטיקה דומה לזו שיש לי על הקטנוע, אשמח אם ישתף. תודות
-
פיג'ו 307 - יעוץ טרם החלפת בלמים, תמונות מצורפות
thunderbird פרסם הודעה בנושא של thunderbird בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הרפידות כמעט חדשות לגמרי, שימו לב בתמונה הראשונה. מבין שסט (דיסקים ורפידות) מומלץ להחליף כיחידה אחת, אבל אם הרפידות חדשות, מדוע יש צורך בהחלפתם? -
פיג'ו 307 - יעוץ טרם החלפת בלמים, תמונות מצורפות
thunderbird פרסם הודעה בנושא של thunderbird בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה אסף, אצלי לפי המק"ט הקוטר 283 מ"מ. 24.3 כאשר המינימום הינו 24 - כמה קריטית ההחלפה? -
פיג'ו 307 - יעוץ טרם החלפת בלמים, תמונות מצורפות
thunderbird פרסם הודעה בנושא של thunderbird בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הגלגלים כבר הורכבו, אך נותר הרבה מעבר ל-2 מ"מ. תודה רבה! מה בדבר הלכלוך, האם יכול להכשל בטסט? (2 התמונות האחרונות). -
פיג'ו 307 - יעוץ טרם החלפת בלמים, תמונות מצורפות
thunderbird פרסם הודעה בנושא של thunderbird בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שנה 2002, מנוע NFU תודה -
פירקתי היום את הגלגלים בכדי לבדוק את מצב הבלמים. מדדתי עם מיקרומטר את הנקודה הצרה ביותר של כל דיסק, קדמי- 24.3 מ"מ, אחורי 8.2 מ"מ. קצת קשה לראות בתמונות אך השחיקה של הרפידות שווה בשני הצדדים של כל דיסק. לדעתי אין צורך בהחלפתם, האם נכון הדבר? קדמי: אחורי: עוד שאלה, הרכב צריך לעבור טסט בקרוב, צילמתי 2 תמונות של הציריה הקדמית בה נראים סימנים של לכלוך/גריז ישן. הגומיה תקינה ושלמה לחלוטין. האם יכול הרכב להכשל עקב הלכלוך הנ"ל. תמונות: סליחה על האיכות הנמוכה של התמונות.
-
פיג'ו 307 2002 - שלט נוחות + אימובילייזר
thunderbird פרסם הודעה בנושא של thunderbird בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
בשבוע שעבר הגיע המפתח. בשיחה עם איתי נאמר כי אינו יכול לשכפל את המפתח כיוון שעבור הקוד (מספר) חב' לובינסקי דורשת כ-150 ש"ח! עבור מה שאמור להיות קניינו של בעל הרכב, פשוט חוצפה שאין כמוה. לצערי הכרטיס עם הקוד לא נמצא ברשותי, כיוון שהרכב משומש ולא ידעתי שיש כזה כלל במועד העברת הבעלות. אם למישהו יש את הידע איך ניתן לבצע שכפול ללא הקוד, או לקבלו בחינם מפיג'ו, אשמח לדעת. שוקל לכתוב מכתב לפיג'ו צרפת, אך אינני יודע עד כמה יעזור בנושא אל מול היבואן החמדן. -
מרפדיית עמירה בחולון, ביצעו ברכבי עבודה מקצועית ונקיה. ממליץ!
-
שלום רב, היום פירקתי את האזעקה הסוררת שהיתה מותקנת ברכבי והשבתי את השלט המקורי לפעילות תקינה - עד כאן הכל טוב ויפה. בידי עוד מפתח עם אמובילייזר, אך שלט נוחות יש רק אחד. בשיטוטי בחנות הממתקים (איביי) ניסיתי לברר איזה שלט מתאים לרכבי. האם השלט הזה יתאים לרכבי? תודה!
-
פיג'ו 307 - תקלה לאחר חיבור OBD
thunderbird פרסם הודעה בנושא של thunderbird בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שכחתי לעדכן התקלה לא היתה קשורה ל-OBD. החלק החשמלי בסוויץ קיצר וכך נתן לסטרטר מתח קבוע, אף שהמפתח כבר הוצא מהסוויץ. צירוף מקרים משונה... -
סיאט קורדובה 2002- ריפוד גג מתפורר (כ"ע)
thunderbird פרסם הודעה בנושא של _DownLoaD_ בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מצטרף להמלצה, אם אינך מעוניין לבצע זאת בעצמך -
מזל טוב לילידות 85' שהחל ממחר בבוקר יכולות לשנות סטטוס - רכב אספנות !
thunderbird פרסם הודעה בנושא של חן פרחי בתוך רכבי אספנות
I'll drink to that -
פיג'ו 307 - תקלה לאחר חיבור OBD
thunderbird פרסם הודעה בנושא של thunderbird בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שנה 2002, מנוע 1600 אוט' נשמע כמו וונטה אבל בוודאות אלו לא הן שמרעישות. לא חושב שמשאבת הגה עושה כזה רעש, אני יכול לבדוק מחר. לגבי משאבת אוויר אשמח לדעת האם נמצאת ברכבי. לגבי משאבת דלק, היא לא נמצאת במיכל הדלק מתחת למושב האחורי?
